MuscleMeat

hulp nodig 4ekuur kom nix aan

38 jaar, 41.610 maaltijden achter de kiezen en nog niet weten hoe het moet, triest!

Ongeloofelijk he, elke keer weer maak ik dit ook mee op de gym waar ik werk hor :eek: mensen trainen jaren, kuren maar doen echt alles verkeerd wat je maar verkeerd kan doen en een beetje research doen neehor :rolleyes:
Altijd de bekende uitspraak " ik kom maar niet aan want ik heb een te snelle verbranding " haha en ik eet veeel niet normaal :p triest

Laatst bewerkt:
Snap sowieso niet dat je de eerste 2 weken zo'n 3 kilo aan komt en dan weer verliest. Zeker omdat de shit goed begint te werken met 3 à 4 weken.
Ik kom in de eerste 2 weken weinig aan, misschien zo'n 1,5 kilo.
Maar na die 2 weken gaat het toch wel Wekelijks omhoog.

Ongeloofelijk he, elke keer weer maak ik dit ook mee op de gym waar ik werk hor :eek: mensen trainen jaren, kuren maar doen echt alles verkeerd wat je maar verkeerd kan doen en een beetje research doen neehor :rolleyes:
Altijd de bekende uitspraak " ik kom maar niet aan want ik heb een te snelle verbranding " haha en ik eet veeel niet normaal :p triest

Of mensen die af willen vallen en zeggen dat het niet aan het eten ligt want ze eten gezond...

Maar vaak mensen ja ik eet al heel veel en als ze dan vertellen wat ze eten dan is het echt weinig.

• Topic Starter Topic Starter
leuk he mensen afzeiken jezus

nou ben redelijk tevreden hoor 1.75 - 90 kilo - 14% vet
doel was 100 kilo worden voor 2012

maar laat maar hoor
laatste keer dat ik hier wat vraag .... belachelijk

Belachelijk is dat jij niet weet om te gaan met AAS en voeding.

Doei.

leuk he mensen afzeiken jezus

nou ben redelijk tevreden hoor 1.75 - 90 kilo - 14% vet
doel was 100 kilo worden voor 2012

maar laat maar hoor
laatste keer dat ik hier wat vraag .... belachelijk

Dat is het punt juist.

Had je het die 3 eerdere kuurtjes goed aan gepakt (voeding), was je die 100kg allang voorbij geweest...

lol dit is nog geen eens 3500 :P

vocht dat is waarschijnlijk die 3 kilo werkt dus wel, eten!!!!!!!!!!!!

heel slecht bezig hier! En zoveel brood ook in je schema, krijg je een varkenskop van! VRETEN k*t!

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 16:35 ----------

Succes verder :P

En dit is dan 38 jaar, kom op man. Je kan nog heel veel leren betreft de basis principe's laat staan kuren.

Hehehe. Goed topic :thumbup:

@antisocial.. whahaha je handtekening... geweldig

Allemaal mee eens. Maar hij is wel 90kg bij 1,75. Hoe heeft ie dat dan gedaan? En wat is je vetpercentage?

ik eet nog meer met me 80 kilo

dus hoeveel cal per dag moet ik halen

smorgens neem ik 1 shake 40 eiwit met vitargo koolhydraten kan smorgen om 6 niet echt eten.

8 uur neem ik een drinkontbijt

9.30 neem ik 200 gram kipfilet met broodjes of rijst ( 6 boterhammen of 100 gram rijst)
11.00 probeer ik een broodje te eten lukt niet altijd met werk
12.30 neem ik weer 200 gramkipfilet met brood of rijst ( 6 boterhammen of 100 gram rijst)
15.00 neem ik weer paar broodjes 1 a 2 als t lukt met werk
16.15 thuis meteen een shake
17.00 aardappel of rijst met kip 200 gram
trainen
20.00 shake
met slapen kwark 350 gram
en tussen door neem ik ook nog amino zuren 15 per dag van gaspari 8000
niet genoeg???

dat met 3500 of 5000 was een te snelle indicatie

denk de 4500 wel te halen .. of niet???
de eigenaar waar ik train heeft net een wedstrijd gedaan en hij zat op 5 a 6000 cal

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 23:00 ----------

alleen de laatste 2 wkn was ik druk met verbouwen en dan haal ik dit niet vandaar.
maar dat mag het gewoon niet doen denk ik toch.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 23:01 ----------

moet toch iets aankomen ook is het maar kilo want word wel sterker harder

Dit meen je niet...en WTF??? Drink ontbijt???
Ik eet meer dan dit tijdens het cutten...
Ga alsjeblieft in de voeding sectie lezen en posten...
Succes met je kuur...

Terug
Naar boven