AndroidHealthClinic

Hulp nodig bij uitbreiding supplementen.

Bezoekers in dit topic

ChopstiX

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2007
Berichten
192
Waardering
0
Ik train nu pas 5 maanden en ben vorige week begonnen met NO Explode en Nitrix en daarbij Lean Gainer 2. Als de Lean Gainer op is ga ik toch over op WHey omdat de Lean Gainer toch nog teveel carbs bevat voor mijn doen. Vet blijft bij mij te makkelijk hangen en maak moeilijk spiermassa aan. Naast de 'boostende' schop onder je hol supps wil ik nog een ietwat herstellend supplement - amino's BCAA oid.

Graag een advies voor deze beginner over uitbreiding van gebruikte supplementen.

Bvd

CHop

PS: GOed eten wordt hard aan gewerkt!
 
Als je pas 5 maanden bezig bent is kippefilet toch wel het best herstellend supplement
 
Kipfilet is toch wel een van de favorieten ja..............
 
voor het geld wat je nu hebt besteed kun je aardig wat Kipfilet kopen :D
 
biefstuk, blikjes tonijn op waterbasis(zonder blik eten)
 
als je supps zou kopen koop dan enkel dit

whey
visolie
creatine
multivitamine
eventueel bcaa's

andere supps heb je echt niet nodig !
 
Zijn er inhoudelijk nog dingen bij WHey shakes waar ik specifiek op moet letten?
 
powersupplements heeft er een budgetvriendlijke
 
omdat hij ng maar 5 maand bezig is,dan heb je heus ng geen zware supps nodig
goed voedinggschema is het beste voor hem
supps heb je pas nodig als je langer en harder traint toch
wat paraman opsomde kan wel,dit zijn basis supps zeg maar
 
porterhouse waarom Whey isolaat?
kun je even de verschillen uitleggen
gr
 
porterhouse waarom Whey isolaat?
kun je even de verschillen uitleggen
gr


een whey isolaat heeft een lager vet- en koolhydraatgehalte dan een whey concentraat.dus als je snel bijkomt en je wilt dit niet kan je beter een isolaat nemen.een isolaat schijnt ook van betere (zuivere) kwaliteit te zijn,maar ook iets duurder
hopelijk hebk je hiermee geholpen:rolleyes:
 
Dank u dank u - Ik hou het voorlopig op de Whey en Creatine EE en heb nog een potje HMB staan dat ik ergens gratis bij kreeg. De BSN producten maakten me erg nieuwsgierig en waagde een poing om ze uit te proberen. Ondanks de zeer gemengde reacties werken deze wel erg goed bij mij; zelfs in de laagste dosering.
 
Dank u dank u - Ik hou het voorlopig op de Whey en Creatine EE en heb nog een potje HMB staan dat ik ergens gratis bij kreeg. De BSN producten maakten me erg nieuwsgierig en waagde een poing om ze uit te proberen. Ondanks de zeer gemengde reacties werken deze wel erg goed bij mij; zelfs in de laagste dosering.

Tja, dan heb jij geluk. Ik zit momenteel op 3 scoops...enkel om het uit te krijgen, en merk er gene ene moer van.
 
Tja, dan heb jij geluk. Ik zit momenteel op 3 scoops...enkel om het uit te krijgen, en merk er gene ene moer van.

Jij zit aan de No-Xplode dus; wel raar spul ja. Ik Neem de Nitrix dagelijks 3x3 en de XPlode alleen op trainingsdagen omdat ik er een enorme oplazer van krijg. Ik ben best gevoelig voor veel koffie/redbull en andere 'pep' drankjes. Ik word enorm hyper van de Xplode.
 
Tja, dat zijn dan 60 eurootjes goed gespendeerd voor jou.;)

Mij helpt het dus niet.

off topic: waarom staat er eigenlijk te lezen hoeveel overtredingen ik heb gehad?
Gaan we de schandpaaltoer op??
 
Ok snap het ik heb momenteel een whey van beide: micro gefiltreerde whey eiwit concentraat en whey eiwit isolaat. Werkt dit goed samen of kun je beter een isolaat of concentraat alleen nemen zeg maar? Wat is jullie ervaringen hiermee?
 
concentraat is meer richting een gainer dan eigenlijk?
 
Back
Naar boven