Fitness Seller

Hulp nodig met opstellen van voedingschema

beginnerr

Novice
Waardering
0
Ik wil een beetje effectief beginnen met opbouw van (spier)massa en ik heb zo'n gevoel dat de eerste stap een goed voedingsschema is.
Ik ben ongeveer 1,83 en weeg rond de 63 kilo. Ik kom erg moeilijk aan, ondanks dat ik aardig wat eet.

Ik heb niet echt een strikt schema van wat ik normaal eet, maar ik zal proberen iets op te stellen: (Bij een gewone schooldag)

6:45 opstaan: 4 bruine broodjes, 3 bekers melk en banaan

8:30 tot 15:30 school: 10 bruine broodjes + veel water (water moet ik denk ik vervangen)

15:30 thuis: 3 bruine broodjes + melk + 2 koekjes

18:30 avondeten: meestal 1 portie van wat de pot schaft, bij pasta meestal 2 porties

21:30: 4/5/6 broodjes + melk + banaan

Hebben jullie misschien suggesties van welke dingen weg moeten en welke producten er bij zouden moeten (kwark, brina etc zie ik erg vaak, zou graag weten waarom)

6:45 opstaan: 4 bruine broodjes, 3 bekers melk en banaan

8:30 tot 15:30 school: 10 bruine broodjes + veel water (water moet ik denk ik vervangen)

15:30 thuis: 3 bruine broodjes + melk + 2 koekjes

18:30 avondeten: meestal 1 portie van wat de pot schaft, bij pasta meestal 2 porties

21:30: 4/5/6 broodjes + melk + banaan

Dit is niet aardig wat eten.. niet voor jou ( ecto zoals ik t hoor) Kijk in de voedingssectie rond en probeer zelf een dieet op te stellen waar jij van denkt dat je flink aankomt, dan kunnen anderen je er mee helpen. Btw kwark zit vaak in een dieet omdat het boordevol eiwit zit, en mager is aan vet an carbs. En Brinta is gewoon 1 van de beste goede bronnen voor complexe koolhydraten. Succes

• Topic Starter Topic Starter
Ok dank je.

maar waarom is dit precies te weinig? Waar moet ik meer van, wat zijn de slechte punten? Eet ik te eenzijdig?

Terug
Naar boven