AndroidHealthClinic

Hulp nodig PCT 46 weken ON..

Suicide

Novice
Waardering
0
Jo dbb leden,

Ik heb de afgelopen 46 weken blast/cruise gedaan. In die tijd heb ik de volgende middelen gebruikt:
- 1000mg Test E + 800mg Mast E
- 250mg Test E + 500/750/1000mg Tren E
- Winstrol/Epistane als kickstart.

En mijn laatste blast voordat ik off ga start ik binnen een week mee en is als volgt:

wk 1-2 100mg oxandrolone
wk 3 120mg oxandrolone
wk 1-6 50mcg t3
wk 1-10 250mg test e
wk 1-10 500mg mast e
wk 1-8 750-1000mg tren e

Ik heb tijdens de tijd dat ik ON geweest ben altijd netjes 2x per week 500iu HCG gezet.
2 weken na mijn laatste inject wil ik dan starten met de nakuur.
Zijn er mensen die ongeveer een jaar ON zijn geweest of langer en me advies kunnen geven betreft de nakuur? Lijkt me dat 6 weken op 20mg nolvadex niet voldoende is? Ben trouwens 23 jaar.
Ik voel me na alle tijd dat ik ON ben nog steeds prima en geen klachten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen hiermee! :)

even een andere vraag waar anderen vast ook nieuwsgierig naar zijn: Hoeveel kilo's heb je gegained in die 46 weken?

Ik volg, ben benieuwd hoe het zit met de pct na z'n lange kuur.

Wat is je kuurschema precies geweest, en hoe lang gecruised tussendoor?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
even een andere vraag waar anderen vast ook nieuwsgierig naar zijn: Hoeveel kilo's heb je gegained in die 46 weken?

Die 46 weken is inclusief 6 weken cruise die ik zojuist gedaan heb + de blast van 10 weken die ik nog ga doen.
Het resultaat tot nu toe in 36 weken (2x blast 2x cruise).
Begonnen op 93kg 12%. Nu 102kg 10% 11kg vvm massa overgehouden tot nu toe. En 2%vet gezakt.
Hoop te eindigen op 102kg 7-8%.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Ik volg, ben benieuwd hoe het zit met de pct na z'n lange kuur.

Wat is je kuurschema precies geweest, en hoe lang gecruised tussendoor?

Weet het niet exact meer maar is zoiets als dit geweest volgens mij:

Blast 1
Week 1-12 1000mg test e
Week 1-12 800mg mast e
Week 1-4 50mg winstrol

Cruise
Week 13-18 250mg test e

Blast 2
Week 19-22 60-80mg epistane
Week 19-30 250mg test e
Week 19-22 500mg tren e
Week 23-26 750mg tren e
Week 27-28 1000mg tren e

Cruise
29-34 250mg test e

En dan vanaf volgende week de blast die ik genoemd heb in mijn openingspost.

Ik ben ook erg benieuwd naar je PCT en herstel, dus ik volg.

Ik moet straks zelf ook een keer off na lange tijd. Wanneer ik precies off ga, weet ik nog niet. Dus ben benieuwd naar je vorderingen.

ook beneuwd

Begrijp goed dat herstel lang en zwaar wordt.

Zelf geen ervaringen met zulke lange kuren.

Maar pct zou wel paar maand doen.

Heb je wel constant bloedwaardes gemeten?

3 maanden 25mg clomid per dag en dan zien hoe het met je bloed zit en desnoods langer nemen. 25mg clomid is genoeg en kan je lange tijd nemen zonder bijwerkingen. Ik had ook meer dan een jaar gebruikt maar wel lichte dosis testosteron. Ik nam er mucuna pruriens bij in poedervorm en had de indruk dat dit toen een boost gaf aan mijn libido. Heb nu een betere versie ontdekt van mucuna. DOPATROPIC: elke dag 0.5mg 's morgens op nuchtere maag minstens 10 min voor mijn ontbijt.

Veel mensen keuren het hier af maar ik blijf bij een de peptide Decapeptyl/Triptorelin single shot PCT.

Enkel 1 dosis van 100mcg, binnen 4 weken ben je weer hersteld.

Klinkt bizar maar heeft voor mij al tweemaal goed uitgepakt.

Weg met die nolva/clomid rommel...

Veel mensen keuren het hier af maar ik blijf bij een de peptide Decapeptyl/Triptorelin single shot PCT.

1prikje pct klinkt net iets te mooi om waar te zijn....

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

3 maanden 25mg clomid per dag en dan zien hoe het met je bloed zit en desnoods langer nemen. 25mg clomid is genoeg en kan je lange tijd nemen zonder bijwerkingen. Ik had ook meer dan een jaar gebruikt maar wel lichte dosis testosteron. Ik nam er mucuna pruriens bij in poedervorm en had de indruk dat dit toen een boost gaf aan mijn libido. Heb nu een betere versie ontdekt van mucuna. DOPATROPIC: elke dag 0.5mg 's morgens op nuchtere maag minstens 10 min voor mijn ontbijt.

Geen pregnyl?

en je hebt al kinderen/wil zeker weten geen?

heb er ook wel is wat over opgezocht. Probleem is eigenlijk dat als er iets niet klopt met de concentratie ( waar dan ook door) dat je dan in 1x voor je leven gecastreerd bent..

3 maand 25mg clomid? Hogere dosering en korte tijd dan?
Bijv:
Week 1-6 20mg nolva
Week 1-6 50mg clomid

en je hebt al kinderen/wil zeker weten geen?

heb er ook wel is wat over opgezocht. Probleem is eigenlijk dat als er iets niet klopt met de concentratie ( waar dan ook door) dat je dan in 1x voor je leven gecastreerd bent..

Dit..
Het is geen gebakken ei dat je naar binnen werkt en weer uit schijt. Zulke adviezen moeten altijd voorzichtig gegeven worden vind ik..

Jij had toch ook ervaring met TRT en advies van een Endo? Of was jij dat niet?

Jij had toch ook ervaring met TRT en advies van een Endo? Of was jij dat niet?

Ik heb jaren geleden een half jaar TRT gedaan. Dr Hertoghe was mijn TRT arts. Ik ben daar toen mee gestopt en heb helemaal niets genomen als nakuur. Ben toen gewoon op natuurlijke manier hersteld. Ik heb dat na sommige kuren ook gedaan. Ik heb achteraf een paar kuurtjes van 12 weken gedaan en daarna zonder dokter meer dan een jaar een lichte dosis test genomen. Periodes van 125mg test enanthaat per week en periodes dat ik met gels experimenteerde. Ik ben daar een paar maanden geleden mee gestopt en heb toen 3 maanden 25mg clomid genomen in combinatie met mucuna pruriens. Daarna enkel mucuna. Geen bloedtest gedaan maar ik voelde mij goed en ik had een normaal libido na die drie maanden. Ik heb vroeger ook wel nagekuurd met nolva maar ik herstelde daar niet vlugger van dan wanneer ik niet nakuurde.

---------- Toegevoegd 15 May 2015 om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 14 May 2015 om 23:58 ----------

3 maand 25mg clomid? Hogere dosering en korte tijd dan?
Bijv:
Week 1-6 20mg nolva
Week 1-6 50mg clomid

Sommige mensen krijgen bijwerkingen wanneer ze 50mg clomid nemen. Waarom 50mg nemen als het niet beter werkt dan 25mg. Ik zou zeggen, probeer wat je daar zelf voorstelt en laat het ons weten. Het is door te proberen dat je leert wat wel of niet bij jou werkt.

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Heb ik geen ervaring mee. Daar zullen anderen moeten op antwoorden. Ik kan mij wel voorstellen dat HCG voordelig kan zijn.

Jo dbb leden,

Ik heb de afgelopen 46 weken blast/cruise gedaan. In die tijd heb ik de volgende middelen gebruikt:
- 1000mg Test E + 800mg Mast E
- 250mg Test E + 500/750/1000mg Tren E
- Winstrol/Epistane als kickstart.

En mijn laatste blast voordat ik off ga start ik binnen een week mee en is als volgt:

wk 1-2 100mg oxandrolone
wk 3 120mg oxandrolone
wk 1-6 50mcg t3
wk 1-10 250mg test e
wk 1-10 500mg mast e
wk 1-8 750-1000mg tren e

Ik heb tijdens de tijd dat ik ON geweest ben altijd netjes 2x per week 500iu HCG gezet.
2 weken na mijn laatste inject wil ik dan starten met de nakuur.
Zijn er mensen die ongeveer een jaar ON zijn geweest of langer en me advies kunnen geven betreft de nakuur? Lijkt me dat 6 weken op 20mg nolvadex niet voldoende is? Ben trouwens 23 jaar.
Ik voel me na alle tijd dat ik ON ben nog steeds prima en geen klachten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen hiermee! :)

Waarom de tren e zo ontzettend hoog :eek: ??

Ik heb jaren geleden een half jaar TRT gedaan. Dr Hertoghe was mijn TRT arts. Ik ben daar toen mee gestopt en heb helemaal niets genomen als nakuur. Ben toen gewoon op natuurlijke manier hersteld. Ik heb dat na sommige kuren ook gedaan. Ik heb achteraf een paar kuurtjes van 12 weken gedaan en daarna zonder dokter meer dan een jaar een lichte dosis test genomen. Periodes van 125mg test enanthaat per week en periodes dat ik met gels experimenteerde. Ik ben daar een paar maanden geleden mee gestopt en heb toen 3 maanden 25mg clomid genomen in combinatie met mucuna pruriens. Daarna enkel mucuna. Geen bloedtest gedaan maar ik voelde mij goed en ik had een normaal libido na die drie maanden. Ik heb vroeger ook wel nagekuurd met nolva maar ik herstelde daar niet vlugger van dan wanneer ik niet nakuurde.

---------- Toegevoegd 15 May 2015 om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 14 May 2015 om 23:58 ----------

Sommige mensen krijgen bijwerkingen wanneer ze 50mg clomid nemen. Waarom 50mg nemen als het niet beter werkt dan 25mg. Ik zou zeggen, probeer wat je daar zelf voorstelt en laat het ons weten. Het is door te proberen dat je leert wat wel of niet bij jou werkt.

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Heb ik geen ervaring mee. Daar zullen anderen moeten op antwoorden. Ik kan mij wel voorstellen dat HCG voordelig kan zijn.

Jij hebt 3 maanden 25mg clomid gedaan maar jij hebt dan ook alleen op een lage dosis test gezeten. Ik heb redelijke doseringen in mijn blast gebruik en eindig met een blast tren. Daarom bedoelde ik of mijn nakuur er niet anders moet uitzien?

Hoop dat er nog meer mensen hun eigen ervaring/advies kunnen plaatsen.

Terug
Naar boven