MuscleMeat

Hulp nodig!

Thizza93

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen.. Ik ben Matthijs en ik ben 18 jaar oud. Momenteel weeg ik 60 kilo en ben ik 1.80m lang. Ikwil heel graag mijn gewicht omhoog krikken naar 70-75 kg. Ik vind mezelf er erg mager uit zien en vaak voel ik me ook heel erg zwak.

Ik eet op een dag ook veels te weinig naar m'n zin. In de ochtend krijg ik bijna geen eten door m'n keel heen. Dan moet ik bijna kokhalzen, dit is ook heel erg vervelend.

Heeft iemand eenvoudige tips waarmee je gemakkelijk aan kan komen? Ik weet dat het niet 1 2 3 gebeurd maar alle tips zijn welkom.

Met vriendelijke groeten,

Matthijs

Ik ahd hetzelfde probleem, kreeg vroeger ook nooit een hap weg 's ochtends nu doe ik het volgende:

Maak de avond van tevoren het volgende klaar:
gooi een banaan en 300ml melk in de blender en dan doe ik het in een shake-beker en zet ik het een nacht in de koelkast.
sochtends als ik ga ontbijten haal ik het erweer uit en gooi ik er 40/50 gr. brinta bij en een volle scoop whey.

Zo heb je een heerlijk drink ontbijt met ruim 600calorien. en je krijgt het super makkelijk weg.
Probeer het eens zou ik zeggen.

Zo begin je de dag in ieder geval al met een super goed ontbijt

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je snelle reactie! Goed plan. Ik heb alleen geen scoop whey. Is het ook mogelijk met een banaan , 300 mil melk en de volgende dag 50 gr brinta?

Eten eten eten! Dat is de enige manier om aan te komen.

Als vast eten niet lukt, is drinken een optie.

Of je eet gewoon helemaal geen ontbijt (maar dan moet je de rest van de dag wel meer eten uiteraard)

Bedankt voor je snelle reactie! Goed plan. Ik heb alleen geen scoop whey. Is het ook mogelijk met een banaan , 300 mil melk en de volgende dag 50 gr brinta?

Zonder whey is het ook mogelijk, maar zo krijg je 's ochtends wel wat weinig eiwitten binnen.
En ik vind hem met whey aardbei nog een stuk lekkerder ook..

Doe je wel aan krachttraining?

Terug
Naar boven