Thejinxster
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 22%
Ik heb een vraag aan jullie en ik hoop dat jullie mij er mee kunnen helpen.. ik heb namelijk totaal geen ervaring al gaat om kilo calorieen en joule en al die dingen.
Afgelopen maandag ben ik op een weegschaal gaan staan die alles berekent vetpercentage calorieen leeftijd water etc.
Nu stond er bij calorieen 3360 ik las om half kilo per week af te vallen 500 minder te nemen.
maar als ik kijk op verpakking wat ik nu uit qua Kcal dan eet ik veeeeel minder dus weet niet of ik misschien op manier lees dat niet klopt of wat dan ook dus hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen.
Ik eet.
Ochtend: 1 stuk fruit. Banaan of Appel
2 uur later: 2x plak Grof volkoren brood met kipfilet heb gekeken naar verpakking is samen 115kcal x 2 230kcal
Middag: Rozijnbrood met Noten.. 179kcal
2 uur later: weer stuk fruit.
Avond eten: 250gr Kipfilet in olijfolie met Sperziebonen 300gr
Kan iemand mij vertellen of ik het zelf verkeerd zie dat ik te weinig eet.. of denk ik niet goed na en moet ik ook nog ergens anders rekening mee houden?
Sorry in iedergeval ik ben echt geen expert hier in.
Mijn dagelijkse activiteiten.
Insanity workout / 1 uur buiten lopen.
en that's it. verder doe ik niks (werkloos momenteel)
dank alvast!
Afgelopen maandag ben ik op een weegschaal gaan staan die alles berekent vetpercentage calorieen leeftijd water etc.
Nu stond er bij calorieen 3360 ik las om half kilo per week af te vallen 500 minder te nemen.
maar als ik kijk op verpakking wat ik nu uit qua Kcal dan eet ik veeeeel minder dus weet niet of ik misschien op manier lees dat niet klopt of wat dan ook dus hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen.
Ik eet.
Ochtend: 1 stuk fruit. Banaan of Appel
2 uur later: 2x plak Grof volkoren brood met kipfilet heb gekeken naar verpakking is samen 115kcal x 2 230kcal
Middag: Rozijnbrood met Noten.. 179kcal
2 uur later: weer stuk fruit.
Avond eten: 250gr Kipfilet in olijfolie met Sperziebonen 300gr
Kan iemand mij vertellen of ik het zelf verkeerd zie dat ik te weinig eet.. of denk ik niet goed na en moet ik ook nog ergens anders rekening mee houden?
Sorry in iedergeval ik ben echt geen expert hier in.
Mijn dagelijkse activiteiten.
Insanity workout / 1 uur buiten lopen.
en that's it. verder doe ik niks (werkloos momenteel)
dank alvast!
Laatst bewerkt:

hahaha