trustyourfears
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
181cm
80kg
15pr vet
Zou willen naar de 90 kg gaan. <<Heb laatste dagen veel op dit forum rondgehangen en heb beseft dat ik mijn lichaam te weinig rust gun.
Onlangs trainde ik teveel ( maandag en donderdag borst tricep, dinsdag vrijdag rug bicep en in weekend 1maal benen).
Ik ga het eens over een andere boeg gooien.
Maandag: Borst tricep of rug bicep
Dinsdag: benen / schouders
Woensdag: rust
Donderdag: Borst tricep of rug bicep
Vrijdag: rust
Zaterdag:Borst tricep of rug bicep
Zondag: rust
( op maandag donderdag en zaterdag wisssel ik borst tric en rug bic af).
Zo heb ik meestal 4 dagen rust tussen dezelfde spiergroepen.
Enige problemen dat ik zie is de dinsdag: benen en schouders is wel behoorlijk zware training...! En schouders train ik na borst of rug... Maar het jammere is dat ik de woensdag niet kan gaan trainen (te lang werken, van 8.30 tot 20.15)
Bij borst en rug en schouder doe ik telkens 4 oefeningen van 4 reeksen en 8 tot 12 herhalingen
Bicep en tricep 2 tot 3 oefeningen, per oefening 4 reeksen en ook 8 tot 12 herhalingen
Benen 5 oefeningen, 4 reeksen per oef en 8 tot 12 herhalingen
Ik ga niet elke oefening hier noteren, want ik train ook in 2 fitnesscentra met verschillende toestellen, dus hangt wat af in welk centra ik ga.
Wel train ik eerst grote spiergroepen met compounds, en nadien ga ik specifieker te werk.
grtzz!
80kg
15pr vet
Zou willen naar de 90 kg gaan. <<Heb laatste dagen veel op dit forum rondgehangen en heb beseft dat ik mijn lichaam te weinig rust gun.
Onlangs trainde ik teveel ( maandag en donderdag borst tricep, dinsdag vrijdag rug bicep en in weekend 1maal benen).
Ik ga het eens over een andere boeg gooien.
Maandag: Borst tricep of rug bicep
Dinsdag: benen / schouders
Woensdag: rust
Donderdag: Borst tricep of rug bicep
Vrijdag: rust
Zaterdag:Borst tricep of rug bicep
Zondag: rust
( op maandag donderdag en zaterdag wisssel ik borst tric en rug bic af).
Zo heb ik meestal 4 dagen rust tussen dezelfde spiergroepen.
Enige problemen dat ik zie is de dinsdag: benen en schouders is wel behoorlijk zware training...! En schouders train ik na borst of rug... Maar het jammere is dat ik de woensdag niet kan gaan trainen (te lang werken, van 8.30 tot 20.15)
Bij borst en rug en schouder doe ik telkens 4 oefeningen van 4 reeksen en 8 tot 12 herhalingen
Bicep en tricep 2 tot 3 oefeningen, per oefening 4 reeksen en ook 8 tot 12 herhalingen
Benen 5 oefeningen, 4 reeksen per oef en 8 tot 12 herhalingen
Ik ga niet elke oefening hier noteren, want ik train ook in 2 fitnesscentra met verschillende toestellen, dus hangt wat af in welk centra ik ga.
Wel train ik eerst grote spiergroepen met compounds, en nadien ga ik specifieker te werk.
grtzz!
Laatst bewerkt:

fout geformuleerd.