Fitness Seller

HULP over clenbuterol

matthi09

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
hallo,

ik heb een vriend die zeer dik is met een bf van 34% en hij wou clenbuterol nemen. ik dacht van jaah okee, hij trainde enkele jaren geleden met mij maar is er vanaf geraakt. nu is hij trug begonnen met voora cardio. hij woog op moment van de meting 135 en nu was mijn vraag: wat zijn de aangerade omstandig heden voor clenbuterol? want ik neem aan als hij dat nu doet me zo een hoog BF dat dat beter niet gedaan wordt. hebben jullie een idee?

mvg matthijs

Zou beginnen met een voedingsschema en trainingsschema, als hij dan niet afvalt gaat clen je niet helpen...

• Topic Starter Topic Starter
hij valt af. maar ik zou gwn graag weten of clenbuterol extra helpt. bv da het extra verbrandt of juist niet. of dat het het meer is voor het laatste hardnekkige vet is

Neem dan een goede fatburner :)

Zeer zwaar middel,maar wat goed helpt is......cardio 45 minuten per dag,6x per week.

Clen is geen geschikt middel,zeker als je zwaar overgewicht hebt. Misschien kan het hart het niet aan.

okee dankje. dus pas in een later stadium zal ik maar zeggen is het veiliger?

Hij zou z'n voeding goed moeten hebben en goed trainen/cardio en dan

kilo's afvallen en later pas eca nemen(om te beginnen) clen is heavy man

tenzij je paard astma heeft :D

kerel,ik heb zelf astma. Wordt echt niet alleen als vetrinair voorgeschreven. Ik heb het in spanje en in italie gewoon voorgeschreven gehad door een arts toen ik ziek werd.

kerel,ik heb zelf astma. Wordt echt niet alleen als vetrinair voorgeschreven. Ik heb het in spanje en in italie gewoon voorgeschreven gehad door een arts toen ik ziek werd.

Clenbuterol is een bronchodilatator. In België en Nederland is het enkel op de markt voor gebruik bij paarden met (ernstig) astma. Het werkt als beta2 sympathicomimeticum. ;)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 21:13 ----------

Jij bent dan ook een beest van een vent hé Mart :D

• Topic Starter Topic Starter
Clenbuterol is een bronchodilatator. In België en Nederland is het enkel op de markt voor gebruik bij paarden met (ernstig) astma. Het werkt als beta2 sympathicomimeticum. ;)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 21:13 ----------

Jij bent dan ook een beest van een vent hé Mart :D

thx man kzal het hem zeggen ^^.

om verder te gaan over deze topic drijft clenbuterol alleen vet af of ook vocht ben namelijk aan het kuren met deca en primobolan, die primo is niks maar als clen ook vocht afdrijft kan ik beter stacken met masteron iets dat geen water ophoud voor ik met clen begin thx op voorhand

Terug
Naar boven