doggyhair
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 15%
Hallo allen,
Ik ben sinds een jaar serieus bezig met fitness en dat gaat erg lekker. Heb vandaag toch besloten om ook mijn voeding bij te houden, aangezien dat laatste laagje vet maar niet weg wilt. Dit voedingsschema is in principe elke dag hetzelfde, alleen avondeten kan de groente verschillen. Bijvoorbeeld spinazie/doperwten met peen/ sperziebonen etc.. Mijn vraag aan jullie is wat ik aan zou moeten passen om dat laatste laagje vet er af te krijgen en of verbeteringen/veranderingen in mijn macros. Hier mijn algemene stats:
Leeftijd: 20
Geslacht: jongen
Lengte: 1,79m
Gewicht: 72,3kg
Vetpercentage: Ik gok rond de 15%
Fitness 6x per week.
Maandag/donderdag: Chest, triceps.
Dinsdag/vrijdag: Legs, schouders.
Woensdag/zondag: Rug, Biceps.
Elke week verander ik de aantal reps met het gewicht. Dus week 1: 15-12-12-10. Week 2: 8-6-6-4 en dan weer opnieuw.
Mijn voeding stats:
Calorieën: 2567kcal
Proteïne: 176gr
Carbs: 388gr
Vet: 31gr
Mogen er vragen zijn stel ze gerust, bij voorbaat dank.
Ik ben sinds een jaar serieus bezig met fitness en dat gaat erg lekker. Heb vandaag toch besloten om ook mijn voeding bij te houden, aangezien dat laatste laagje vet maar niet weg wilt. Dit voedingsschema is in principe elke dag hetzelfde, alleen avondeten kan de groente verschillen. Bijvoorbeeld spinazie/doperwten met peen/ sperziebonen etc.. Mijn vraag aan jullie is wat ik aan zou moeten passen om dat laatste laagje vet er af te krijgen en of verbeteringen/veranderingen in mijn macros. Hier mijn algemene stats:
Leeftijd: 20
Geslacht: jongen
Lengte: 1,79m
Gewicht: 72,3kg
Vetpercentage: Ik gok rond de 15%
Fitness 6x per week.
Maandag/donderdag: Chest, triceps.
Dinsdag/vrijdag: Legs, schouders.
Woensdag/zondag: Rug, Biceps.
Elke week verander ik de aantal reps met het gewicht. Dus week 1: 15-12-12-10. Week 2: 8-6-6-4 en dan weer opnieuw.
Mijn voeding stats:
Calorieën: 2567kcal
Proteïne: 176gr
Carbs: 388gr
Vet: 31gr
Mogen er vragen zijn stel ze gerust, bij voorbaat dank.