XXL Nutrition

Hulp voedingsschema...

Mancini

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ben nu reeds een jaartje bezig met trainen (ik train op spiermassa) en ik zou nu graag eens een goed voedingsschema hebben. Dit is steeds mijn zwakke puntje geweest... Kan er mij iemand helpen? Welke gegevens heb je nodig van me? Alvast erg bedankt iedereen.

Lees de stickies!
dan kom je er wel uit!

• Topic Starter Topic Starter
ben 1m80, weeg 81kg, vetpercentage weet ik niet, maar zal wel voldoende zijn.
Train 3 x per week...
maandag: borst en triceps +10min cardio
woensdag: rug en biceps +10 min cardio
vrijdag: benen en schouders +10 min cardio

Doe bureauwerk dus kan vrijwel altijd eten... wil ook eiwitshakes nemen tussendoor.
momenteel, 8u cornflakes met magere melk, 10u stuk fruit, 12u broodje americain of hesp en kaas, 15u fruit, 18u patatjes, pasta, rijst met stuk vlees en groeten, 's avonds niets meer. Drink 2 liter water tussendoor...
Het is dus wel de bedoeling GEEN vet meer bij te krijgen, het moet weg! Maar wil zeker bijkomen in spiermassa...
Hartelijk dank alvast

Het forum ff doorzoeken met "voeding" daar leer je een hoop van. Het is niet zo dat iemand je zo ff een passend schema kan geven, je moet het zelf maken met trial and error.

Basis regel is wel: reken ff uit hoeveel kcal je voor onderhoud per dag moet hebben. Verdeel die kcal over 6 maaltijden waarbij je koolh, eiwit en vet netjes verdeeld. Dus niet tussendoor enkel wat kwark maar iedere maaltijd moet alle bouwstoffen bevatten.

Weet niet wat je nu eet maar pizza, frisdrank, koekjes, optimel, ontbijtkoek, liga, repen, zoet beleg ed moeten er wellicht allemaal uit!

succes.

Terug
Naar boven