AndroidHealthClinic

hulp voor de nieuweling?

mustr56

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
22%
hallo allemaal,
ik ben nu 15j 1.80m 83kg bf22%
ik wil nu serieus gaan fitnessen. ik wil meer spiermassa en kracht.
weet iemand waar ik een goeie schema kan vinden waar ik mijn spiermassa en kracht train?
wat kan ik het beste doen als een beginner. ik heb nog nooit gefitnesst.
alvast bedankt!

en weet iemand mischien een goeie sportschool ergens in amsterdam (west) dat niet TE duur :D is (dus rond 15-25 euro) waar personeel je soms helpt? ik dacht om te beginnen aan basic fit?

Stronglifts.com

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de stronglifts gelezen. heb een aantal resultaten gekeken. ik zie dat ze wel veel kracht hebben gekregen maar niet veel massa?
en als je meer massa kan bouwen met 5x5 door door te gaan na de 12 weken hoelang zal het dan duren?

Waar zie je dat? Ik ken niemand die stronglifts gevolgd heeft in combinatie met goede voeding die niet zowel veel kracht als massa heeft gegained?

Ik heek een paar foto's op sommige werk hij van dik wel erg gespier sommige bijna geen verandering
Kijkmaar eerste foto met niet goed resultaat en tweede met goed resultaat

images (1).jpg

images.jpg

Foto's zijn zeer lastig te vergelijken maar in die eerste after foto lijkt hij mij toch een stuk groter dan in de before?

Hoelanh zal het denk je duren op foto 2? Ben ongeveer hetzelfde :(

Valt niet in te schatten. Hangt ervanaf joe serieus je het gaat aanpakken mbt voeding/training/rust. Belangrijkste is geen haast hebben anders gaat hetbje niet lukken.

Die stronglifts is 3 keer in de week. Kan ik dan 2 andere dagen van de week cardio doen? Dus bijv maandag, woensdag, vrijdag de stroglifts en dan andere dagen cardio

Dus gewoon die 12 weken schema en dan is het afgelopen? Dan iets anders?

Dus gewoon die 12 weken schema en dan is het afgelopen? Dan iets anders?
Je kunt doorgaan tot je niet meer vooruit gaat. Dan omschakelen naar 3x5 en dan nog eens naar 1x5, staat allemaal op de site omschreven. Is natuurlijk altijd een keuze. Ik ben er zelf ook mee begonnen en eigenlijk hoop ik dat er na 12 weken gewoon nog progressie in zit en nog door kan knallen...
In de categorie if it aint broken dont fix it!

hallo allemaal,
ik ben nu 15j 1.80m 83kg bf22%
ik wil nu serieus gaan fitnessen. ik wil meer spiermassa en kracht.
weet iemand waar ik een goeie schema kan vinden waar ik mijn spiermassa en kracht train?
wat kan ik het beste doen als een beginner. ik heb nog nooit gefitnesst.
alvast bedankt!

en weet iemand mischien een goeie sportschool ergens in amsterdam (west) dat niet TE duur :D is (dus rond 15-25 euro) waar personeel je soms helpt? ik dacht om te beginnen aan basic fit?

heey maatje

personal training is altijd goed voor de eerste maand ze leggen je goed uit hoe een oefening werkt en waar je op moet letten.

maar ga daar na zelf aan de slag met een schema.

probeer veel uit en vraag veel aan jongens en mannen om je heen.

kleine tip wissen om de 4 weken van schema dit varieert van sets 3 X 10 droog naar 4 x 6 massa

en van oefeningen van

ma: borst ,benen , triceps

di: rug , schouders ,bicaps , buik

woe: borst , benen , triceps

do: rug , schouders , biceps , buik

vr : borst , benen , triceps

probeer na de training alles leeg te maken door nog een keer alles 1 keer na te lopen.

je spieren moeten kapot, in een sport school bouw je geen spieren op daar moet je ze kapot maken

in je slaap en met eten ge je spieren op bouwen.

heb je nog vragen ik hoor het graag.

gr Athener

Terug
Naar boven