XXL Nutrition

Hulp wanted van computerkenners ivm windows 7 .

NickDE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
205
Lengte
1m87
Massa
98kg
De netwerkdetectie van mijn vriendin haar laptop ligt af en als ik het aan vink , dan gaat het automatisch weer af .

het is een laptop met draadloos internet , dus haar internet gaat erdoor niet .

OS is windows 7 , iemand die mij kan helpen ?

Merk, type?

Kijk anders even onder
Start - Configuratiescherm - Hardware en geluiden - Apparaatbeheer.

Netwerkadapters, en kijk hieronder of de drivers goed zijn geïnstalleerd.

• Topic Starter Topic Starter
ik kan de netwerkdetectie niet inschakelen , het is alsof het beveiligd is tegen inschakelen .

Ik vraag niet of je hem wilt inschakelen, alleen of je wilt kijken of de drivers zijn geïnstalleerd.

Opstarten in veilige modus al geprobeerd?

Soms staat er ook nog een hardware schakelaar.
Welke type laptop is het?

MSI , ben nu recovery disc aan het doen en het duurt overdrevenlang , al meer dan 4 uur .

Ik denk dat je naar een knopje moet kijken met een antenne met stralen er omheen , is deze ingeschakeld ?

Laatst bewerkt:
ja , die is ingeschakeld , maar ben nu systeem recovery aan het doen , vind alleen dat het zeer lang duurt .

Had een rescue disc erbij zodat ik hem kon terugzetten naar fabriekswaarden .

Ik ken echt niet veel van pc's

Kijk anders even onder
Start - Configuratiescherm - Hardware en geluiden - Apparaatbeheer.

Netwerkadapters, en kijk hieronder of de drivers goed zijn geïnstalleerd.

Met Apparaatbeheer kunt u de apparaatstuurprogramma's weergeven die zijn geïnstalleerd op de computer, controleer of de hardware (Netwerk Adapters) correct werkt.
  • U kunt Apparaatbeheer als volgt openen: klik op de knop Start[Afbeelding niet meer beschikbaar], klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Apparaatbeheer.

ook geprobeerd , lukt niet :(

Kijk even of er ook niet een ander programma geïnstalleerd is dat de windows netwerkconfiguratie overneemt. Intel heeft bvb de gewoonte dit soort programma's te installeren.

Typ in het zoek menu ''ncpa.cpl'' en kijk of je draadloze verbinding is ingeschakeld

topic mag closed worden , heb het probleem ondertussen al opgelost door windows 7 her te installeren .

bedankt voor de reacties

Terug
Naar boven