Fitness Seller

hulpvraag Excel/Apple voedingschema

ecstasea

Novice
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Hallo lezers,

Na jarenlang van 'aanrommelen' qua voeding wil ik het naar de next level tillen.
een goed schema gaat mij daar natuurlijk enorm bij helpen.

Ik heb een paar schema's gevonden op het forum en ik geloof dat de onderstaande (van schermprint) mijn voorkeur heeft, echter...
Het dropdown menu werkt niet helemaal naar wens op m'n Mac, op mijn werk laptop (Windows) wel. (ik kan niet naar beneden scrollen om het product te zeken)

Herkend iemand van de Apple gebruikers dit en heb je een oplossing mbt het dropdown anders in te richten?

Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen. Thanks anyway! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schermafbeelding 2014-08-29 om 23.30.23.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen!

Ja, een lastig verhaal...

Na een beetje aankloten een manier gevonden, maar... op een moment kom ik de site en app van myfitnesspal tegen. Ideaal lijkt wel.

Mijn vraag is, een traditioneel excel bestand vs myfitnesspal. Kan iemand een advies over geven?

ik neig naar myfitnesspal, heb met redelijke eenvoud een cut schema kunnen maken...

had hetzelfde probleem op mn mac, heb dan maar - na een tijdje geprobeerd te hebben - het opgegeven en het drop down menu opnieuw gemaakt ...

thanks loky, natuurlijk ook een optie

Ik zou zeggen ga lekker voor MyFitnessPal.
Dan kun je een basis schema hanteren en op de dagen dat je wilt variren of er komt iets anders op je pad (etentje, tijdgebrek, noem maar op) dan kun je mooi met MFP bijhouden wat je nog moet eten om je dagelijkse targets te halen.

Daarnaast is consistentie uiteraard belangrijk. Door bij te houden wat je eet in combinatie met je gewichtsveranderingen, leer je je lichaam beter kennen en zul je straks beter in staat zijn bij te sturen.

dank voor je reactie Prestigio. Moet zeggen dat ik het tot zover erg prettig vind werken! :)

Terug
Naar boven