MuscleMeat

Nieuws Huntelaar naar Schalke, Vd Vaart naar Tottenham

bascross

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
2.879
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
En dat was het dan met de Nederlanders in Madrid:roflol: Had VdV liever bij Bayern

Vitesse heeft nog aardig ingekocht

Kashia, Barazite, Pedersen en Kingston naar Vitesse

Laatst bewerkt:
Ik denk dat 't prima is dat ze weer aan spelen toekomen.
Tottenham is een mooie club, Schalke schijnbaar ook :P

Voor Huntelaar is het zeker goed, die had bij AC Milan helemaal niks gespeeld. Van der Vaart mag de concurrentie aan gaan met Modric, dat kan interessant worden. Ik weet niet of Bayern echt interesse in hem had, maar ik denk dat hij onder van Gaal meer kans had gehad. Al weet ik niet hoe van der Vaart over andere Duitse clubs denkt, gezien zijn verleden bij HSV.

Spelen allebei champions league :)

Voor Huntelaar is het zeker goed, die had bij AC Milan helemaal niks gespeeld. Van der Vaart mag de concurrentie aan gaan met Modric, dat kan interessant worden. Ik weet niet of Bayern echt interesse in hem had, maar ik denk dat hij onder van Gaal meer kans had gehad. Al weet ik niet hoe van der Vaart over andere Duitse clubs denkt, gezien zijn verleden bij HSV.

Ik zou ze beiden opstellen. Smullen van de creativiteit van deze twee talentvolle spelers. Palaciois erbij voor de 'mankracht' en dan kun je kiezen of je de snelle Lennon wilt of nog een verdedigende middenvelder.

Kan Modric niet op de zijkant spelen?

Van club gaan ze er niet echt op vooruit, maar al met al moeten ze blij zijn dat ze zo aan veel speel uren komen.

Sowieso goed voor de spelers, voor Oranje en voor Ajax.

Terug
Naar boven