AndroidHealthClinic

Vd Vaart definitief naar Real Madrid.

Inter, AC, Juve, AS Roma, Fiorentina. Ik kom maar tot hooguit 5. De rest kunnen Ajax en PSV echt wel aan.

Vraag me trouwens af als je de competitie van Spanje, England en Italie bij elkaar stopt hoe de top 5 dan zou zijn. Zit volgens mij geen Italiaanse club meer bij.

1.Manchester
2.Chelsea
3.Real
4.Barca
5.Arsenal

Dus je hebt gelijk, de italiaanse ploegen zijn niet meer wat ze vroeger waren.

• Topic Starter Topic Starter
Eigenschap van een topclub ,oefenpotjes niet serieus nemen..............

Deze oefenpotjes zeggen niks he...
Het zegt alles over de kwaliteit van de Italiaanse clubs. Afgelopen jaar, 3 van de 4 halve finalisten in de Champions League waren Engelse clubs.
Ik vind Huntelaar niet van de zelfde klasse als Van Nistelrooij, Makaay of Kluivert of dergelijke. En om maar even volwassen te doen ik vind jouw argument onzin! waarom? DAAROM! :D

Op dit moment is hij misschien nog niet zo goed, maar als hij ervaring in een buitenlandse competitie heeft, kan hij net zo goed als Makaay en van Nistelrooij worden.

Dat je Kluivert noemt zegt overigens wel iets over jouw voetbalkennis. Kluivert is geen echte spits. Huntelaar loopt bijna 1 op 1, Kluivert lang niet. Kluivert is technisch een veel betere voetballer dan Huntelaar. Huntelaar is meer een afmaker.

Huntelaar is misschien wel de beste doelpuntenmaker die Nederland op dit moment heeft. Als je naar z'n gemiddeldes kijkt bij Heerenveen, Jong Oranje en Ajax is dat echt fenomenaal. Van Nistelrooy was in zijn tijd bij Man Utd misschien een nog betere afmaker, maar die vind ik langzaam wat minder worden, al is hij nog steeds een fantastische spits natuurlijk. Huntelaar moet wat completer worden, balletjes beter kaatsen, balletje vasthouden etc. En hij moet leren rennen, want hij komt echt niet vooruit :D

Huntelaar is misschien wel de beste doelpuntenmaker die Nederland op dit moment heeft. Als je naar z'n gemiddeldes kijkt bij Heerenveen, Jong Oranje en Ajax is dat echt fenomenaal. Van Nistelrooy was in zijn tijd bij Man Utd misschien een nog betere afmaker, maar die vind ik langzaam wat minder worden, al is hij nog steeds een fantastische spits natuurlijk. Huntelaar moet wat completer worden, balletjes beter kaatsen, balletje vasthouden etc. En hij moet leren rennen, want hij komt echt niet vooruit :D

Ruud werd in zijn eerste jaar nog topscoorder in Spanje, 25 goals. Vorig seizoen 16 goals in 24 wedstrijden, ook niet verkeerd.

van Nistelrooij 1998-2001 PSV 67 (62)

Huntelaar 2006-2008 Ajax 82 (70)

Ontloopt elkaar niet zoveel.

Ruud werd in zijn eerste jaar nog topscoorder in Spanje, 25 goals. Vorig seizoen 16 goals in 24 wedstrijden, ook niet verkeerd.

van Nistelrooij 1998-2001 PSV 67 (62)

Huntelaar 2006-2008 Ajax 82 (70)

Ontloopt elkaar niet zoveel.

Ontloopt elkaar inderdaad niet veel.

Het gemiddelde van Huntelaar in de eredivisie is op dit moment 0.8 goals per wedstrijd (103 goals in 128 wedstrijden) en dat van Van Nistelrooy in de eredivisie was 0.76 goals per wedstrijd (75 goals in 98 wedstrijden).

Ik denk dat Huntelaar een betere spits dan van van Nistelrooij KAN worden, beter dan Makaay wordt hij sowieso. Huntelaar na volgend seizoen naar een club als Tottenham ofzo of misschien zelfs iets lager en dan naar een echte topclub.

Huntelaar is de beste spits van Nederland! :D

Nee, sta meetsal achter de spitsen, spelverdeler met mijn fluwelen steekpasses, tactisch inzicht, coachend vermogen, zuivere afstandsschoten en scorend vermogen

Ik d8 dat Pelle de beste spits van Nederland was :p

Het zegt alles over de kwaliteit van de Italiaanse clubs. Afgelopen jaar, 3 van de 4 halve finalisten in de Champions League waren Engelse clubs.

Op dit moment is hij misschien nog niet zo goed, maar als hij ervaring in een buitenlandse competitie heeft, kan hij net zo goed als Makaay en van Nistelrooij worden.

Dat je Kluivert noemt zegt overigens wel iets over jouw voetbalkennis. Kluivert is geen echte spits. Huntelaar loopt bijna 1 op 1, Kluivert lang niet. Kluivert is technisch een veel betere voetballer dan Huntelaar. Huntelaar is meer een afmaker.
Ja top man, blij dat jij er nog wat van af weet :thumbs:

Nee, sta meetsal achter de spitsen, spelverdeler met mijn fluwelen steekpasses, tactisch inzicht, coachend vermogen, zuivere afstandsschoten en scorend vermogen

Zo, de nieuwe Cruijf is geboren. Wel vreemd dat je nog niet bij een profclub in de jeugd speelt.

Zo, de nieuwe Cruijf is geboren. Wel vreemd dat je nog niet bij een profclub in de jeugd speelt.

Is het ook, ook gescout door FCGroningen, maar kwam niet verder dan paar selectietrainingen. Over twee weken moet ik in de beker tegen Fc Groningen, misschien dat ik daar weer gescout word

Terug
Naar boven