Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet ikmaar liggen mijn prioriteiten ook niet
Wat heb ik aan gespierde benen, niet veel
Mijn been training is demotiverend dat ik hem vaak oversla![]()

Volgensmij heb ik toch behoorlijk wat gegained op mn bovenlichaam zonder beentjes te trainen.
Wanneer ik stop met groeien zal ik er over nadenken.
Om serieus te zijn is benen trainen zo saai en demotiverend dat ik liever naar de mooie dames kijk
maar tis niet zo dat ik ze altijd over sla, kben er alleen niet zo enthousiast over waardoor ik er niet echt wat gewicht op gooi.
Veel lange pauze's, geouwehoer etc.
Maar upperbody is altijd pompuh die shit!!
Volgensmij heb ik toch behoorlijk wat gegained op mn bovenlichaam zonder beentjes te trainen.
Wanneer ik stop met groeien zal ik er over nadenken.
Om serieus te zijn is benen trainen zo saai en demotiverend dat ik liever naar de mooie dames kijk
maar tis niet zo dat ik ze altijd over sla, kben er alleen niet zo enthousiast over waardoor ik er niet echt wat gewicht op gooi.
Veel lange pauze's, geouwehoer etc.
Maar upperbody is altijd pompuh die shit!!

!

Dat je geen monsterpoten hoeft te hebben kan ik best begrijpen, maar ik zou wel gewoon je benen altijd blijven trainen zodat deze niet extreem achter gaan lopen. Maar je hebt dus in 7 maanden tijd 20kg gegained met nauwelijks massa op de benen erbij.... Ik neem aan dat je vetpercentage dan wel 10% is gestegen, en je veel vocht bent gaan vasthouden, want anders lijkt me dit toch schier onmogelijk![]()

Het zou heel goed kunnen dat mijn vet percentage 10% omhoog is gegaan.
Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage was voor het beginnen met sporten, maar ik was gewoon een plank, Kaasrechte lijn.
Ik heb me in de eerste 6 maanden gewoon volgepropt, 6 keer per week sporten, optimaal herstellen en kijken waar het schip strandde.
Nu begin ik steeds meer te letten op details qua voeding.
Maar ik doe gewoon alle grote oefeningen hoor, de squat het minst serieus maar voor de rest. BP, Deadlift, MP, chinnen, dippen alles![]()
Ok nice![]()
Span je trouwens op die beenfoto je benen aan?
zoals mn eerste foto's deed ik ook maar wat, maar daar kwam het nog redelijk uit

BENEN TRAINEN !! Benen trainen heeft sowieso ook een positief effect op je bovenlichaam. Even goed squatten doet meer dan alleen je benen trainen. Daarom is het ook een compound. Ook is dat een van de oefeningen waardoor je meer testosteron aanmaakt. Ik zeg doen!!!!!
Oowja, en netjes trouwens. Die 7 maanden heb je goed besteed. Goed bezig, maar pak die benen keihard mee!
, ik sal proberen om ietsjes meer actief te doen.
en daarom gain ik ook alleen maar op mijn boven lichaam.

Ik weet het, ik sal proberen om ietsjes meer actief te doen.
Mijn huidige schema zit zo in elkaar dat ik maar 1 keer in de 7 dagen benen doe, vind ik zelf ook het leuksteen daarom gain ik ook alleen maar op mijn boven lichaam.
Maandag: Borst, voorkant schouders, buik
Dinsdag: Rug, Achterkant schouders,
Woensdag: Trizzeps en Bizzeps + (onderarmen)
Donderdag: (Benen), Zijkant schouders, Traps, Buik
Vrijdag: Herhaling dag 1
Zaterdag: Herhaling dag 2.
En de volgende week begin ik dan weer opnieuw met mijn schema, soms draai ik bepaalde dagen om wanneer ik een dag niet kan.
Maar ik schuif nooit benen-training naar voren, altijd uitstellen.
Dat is denk ik het probleem
Ja die eerste 7 maanden gingen echt goed, optimaal herstellen was de key tot groei heb ik gemerkt![]()