AndroidHealthClinic

Hydro's Foto Topic

Je benen zijn echt k*t.

• Topic Starter Topic Starter
weet ik:p maar liggen mijn prioriteiten ook niet
Wat heb ik aan gespierde benen, niet veel :D
Mijn been training is demotiverend dat ik hem vaak oversla:D

Volgensmij heb ik toch behoorlijk wat gegained op mn bovenlichaam zonder beentjes te trainen.
Wanneer ik stop met groeien zal ik er over nadenken.
Om serieus te zijn is benen trainen zo saai en demotiverend dat ik liever naar de mooie dames kijk:D
maar tis niet zo dat ik ze altijd over sla, kben er alleen niet zo enthousiast over waardoor ik er niet echt wat gewicht op gooi.
Veel lange pauze's, geouwehoer etc.
Maar upperbody is altijd pompuh die shit!!

Laatst bewerkt:
Volgensmij heb ik toch behoorlijk wat gegained op mn bovenlichaam zonder beentjes te trainen.
Om serieus te zijn is benen trainen zo saai en demotiverend dat ik liever naar de mooie dames kijk:D
maar tis niet zo dat ik ze altijd over sla, kben er alleen niet zo enthousiast over waardoor ik er niet echt wat gewicht op gooi.

kerel doe niet zo raar, als jou torso straks strak en groot is en het wordt gedragen door twee van die steigerpijpjes lachen die dames je ook uit hoor.

grote poten maken het plaatje compleet.

maar voor de rest nette progressie als je verhaal is zoals je hem brengt.

Zodra je irl commentaar gaat krijgen over die kippepootjes zal je wel anders denken :)

Kijk eens naar foto's van bodybuilders op contests etc en stel je dan voor dat er een bij stond zonder een zwaar stel poten. Iedereen zou hem uitlachen...
Ook bij jou gaat dat zo zijn dan...

waarom maakt iedereen er zon drama van ???:(
nou ik train al een jaar en nooit heeft er iemand wat gezegd over mn pootjes hihi.
En sowieso de dames niet, die kyken niet naar benen en in de winter heb ik toch altijd jeans aan.
Nu lijk ik tenminste niet dik zoals sommige met dikke poten, dus zoo erg is het niet en zoals ik al zei, als ik nog doorgroei met mn bovenlichaam zal ik er dan waarschijnlyk wel wat aan doen als ik het waard vindt.:o!
En dikke benen worden meestal niet zo gewaardeerd als een groot bovenlichaam:D

prima toch, jou keus.

Dat je geen monsterpoten hoeft te hebben kan ik best begrijpen, maar ik zou wel gewoon je benen altijd blijven trainen zodat deze niet extreem achter gaan lopen. Maar je hebt dus in 7 maanden tijd 20kg gegained met nauwelijks massa op de benen erbij.... Ik neem aan dat je vetpercentage dan wel 10% is gestegen, en je veel vocht bent gaan vasthouden, want anders lijkt me dit toch schier onmogelijk???

Dat je geen monsterpoten hoeft te hebben kan ik best begrijpen, maar ik zou wel gewoon je benen altijd blijven trainen zodat deze niet extreem achter gaan lopen. Maar je hebt dus in 7 maanden tijd 20kg gegained met nauwelijks massa op de benen erbij.... Ik neem aan dat je vetpercentage dan wel 10% is gestegen, en je veel vocht bent gaan vasthouden, want anders lijkt me dit toch schier onmogelijk???

Het zou heel goed kunnen dat mijn vet percentage 10% omhoog is gegaan.
Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage was voor het beginnen met sporten, maar ik was gewoon een plank, Kaasrechte lijn.
Ik heb me in de eerste 6 maanden gewoon volgepropt, 6 keer per week sporten, optimaal herstellen en kijken waar het schip strandde.
Nu begin ik steeds meer te letten op details qua voeding.
Maar ik doe gewoon alle grote oefeningen hoor, de squat het minst serieus maar voor de rest. BP, Deadlift, MP, chinnen, dippen alles:p

Het zou heel goed kunnen dat mijn vet percentage 10% omhoog is gegaan.
Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage was voor het beginnen met sporten, maar ik was gewoon een plank, Kaasrechte lijn.
Ik heb me in de eerste 6 maanden gewoon volgepropt, 6 keer per week sporten, optimaal herstellen en kijken waar het schip strandde.
Nu begin ik steeds meer te letten op details qua voeding.
Maar ik doe gewoon alle grote oefeningen hoor, de squat het minst serieus maar voor de rest. BP, Deadlift, MP, chinnen, dippen alles:p

Ok nice:thumbup:
Span je trouwens op die beenfoto je benen aan?

Ok nice:thumbup:
Span je trouwens op die beenfoto je benen aan?

haha ik weet niet eens hoe ik ze fatsoenlijk moet aanspannen:p zoals mn eerste foto's deed ik ook maar wat, maar daar kwam het nog redelijk uit:cool:
maar ik heb van nature kleine/dunne benen, heb ze eigenlijk ook nooit getraind.
Mja wanneer ik benen trainen doet het zon pijn en dan met zon laag gewicht dat ik al snel geen zin heb.
Terwijl ik bij al mn andere trainingen gewoon mezelf figuurlijk voel groeien, goede spierpijn/pomp en merk ik krachttoename
Dat is denk ik de reden waarom ik mijn benen verwaarloos:p

BENEN TRAINEN !! Benen trainen heeft sowieso ook een positief effect op je bovenlichaam. Even goed squatten doet meer dan alleen je benen trainen. Daarom is het ook een compound. Ook is dat een van de oefeningen waardoor je meer testosteron aanmaakt. Ik zeg doen!!!!!

Oowja, en netjes trouwens. Die 7 maanden heb je goed besteed. Goed bezig, maar pak die benen keihard mee!

BENEN TRAINEN !! Benen trainen heeft sowieso ook een positief effect op je bovenlichaam. Even goed squatten doet meer dan alleen je benen trainen. Daarom is het ook een compound. Ook is dat een van de oefeningen waardoor je meer testosteron aanmaakt. Ik zeg doen!!!!!

Oowja, en netjes trouwens. Die 7 maanden heb je goed besteed. Goed bezig, maar pak die benen keihard mee!

Ik weet het :(, ik sal proberen om ietsjes meer actief te doen.
Mijn huidige schema zit zo in elkaar dat ik maar 1 keer in de 7 dagen benen doe, vind ik zelf ook het leukste:D en daarom gain ik ook alleen maar op mijn boven lichaam.

Maandag: Borst, voorkant schouders, buik
Dinsdag: Rug, Achterkant schouders,
Woensdag: Trizzeps en Bizzeps + (onderarmen) :cool:
Donderdag: (Benen), Zijkant schouders, Traps, Buik
Vrijdag: Herhaling dag 1
Zaterdag: Herhaling dag 2.

En de volgende week begin ik dan weer opnieuw met mijn schema, soms draai ik bepaalde dagen om wanneer ik een dag niet kan.
Maar ik schuif nooit benen-training naar voren, altijd uitstellen.
Dat is denk ik het probleem:D

Ja die eerste 7 maanden gingen echt goed, optimaal herstellen was de key tot groei heb ik gemerkt:D

Wow echt veel aangekomen, netjes!
En het advies van hierboven aannemen hoor, de benen MOETEN ook :D

Ik weet het :(, ik sal proberen om ietsjes meer actief te doen.
Mijn huidige schema zit zo in elkaar dat ik maar 1 keer in de 7 dagen benen doe, vind ik zelf ook het leukste:D en daarom gain ik ook alleen maar op mijn boven lichaam.

Maandag: Borst, voorkant schouders, buik
Dinsdag: Rug, Achterkant schouders,
Woensdag: Trizzeps en Bizzeps + (onderarmen) :cool:
Donderdag: (Benen), Zijkant schouders, Traps, Buik
Vrijdag: Herhaling dag 1
Zaterdag: Herhaling dag 2.

En de volgende week begin ik dan weer opnieuw met mijn schema, soms draai ik bepaalde dagen om wanneer ik een dag niet kan.
Maar ik schuif nooit benen-training naar voren, altijd uitstellen.
Dat is denk ik het probleem:D

Ja die eerste 7 maanden gingen echt goed, optimaal herstellen was de key tot groei heb ik gemerkt:D

Okee, goed bezig, maar waarom 6 keer in de week trainen. Waarom niet maandag, dinsdag trainen, en op donderdag en vrijdag trainen?
En waarom doe je zoveel schouders ?

als je 4 dagen per week traint groei je niet hard genoeg.
maar dat is een persoonlijk.
Normaal gesproken zijn je spieren 72 uur na training helemaal uitgerust en klaar om weer getraind te worden.

Ik kon of schouders op 1 dag proppen of biceps/triceps verdelen over de borst/rug dag.
Dat laatste vond ik niet fijn werken, want ik vind training van de grote spiergroep belangrijker en meestal ben ik dan helemaal gesloopt.

Bij de borst training spreek je secundair de voorkant schouder aan.
Bij borst training spreek je secundair de achterkant schouder aan.
Dus dat past allemaal wel en kost allemaal niet veel kracht.
Dan blijft zijkant schouders over, die doe ik dan op de benen dag samen met traps.
Omdat je die tegelijk belast.

Ik woog 2 maand geleden 55kg, weeg er nu 60kg. Mijn eten is nog k*t, dus het had meer kunnen zijn.

Slecht eten: 2,5kg per maand (ik)
Goed eten : 3,5kg per maand (hydro)

Lijkt me mogelijk ...

Anyway, year well spent zou ik zeggen :D

Terug
Naar boven