MuscleMeat

hyge.cn bloedtest laten doen. Goed of ondergedoseerd?

Als de berekening klopt heb je goede GH te pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Heb jij een waarde waar hij op zou moeten zitten?

Tnx voor de site!

Dan zit ik behoorlijk hoog als de berekening klopt. Als ik die harmonisatie
Factor niet gebruik. Kom ik op 28,7 ng/ml

Heb btw wel subc gezet ipv im zoals hun allemaal doen.

Heb de vraag al uitgezet bij bloedwaardentest wat dat nou precies inhoud en waarom zij niet gelijk die vermenigvuldiging doen.

Oja tuurlijk.

Dus ff met mijn waarden.
Kwam uit op 86 mIU/L
Vermenigvuldigd met de harmonisatiewaarde van 1,6 wordt 137,6
Omrekenen naar microgram/L is delen door 3 volgens mevr. Van bloedwaardentest.
137,6 ÷ 3 = 45,87 ųg/L
Is gelijk aan 45870 ng/L
Is gelijk aan 45,87ng/ml

Klopt dit een beetje na een injectie van 10 iu?? [emoji16] hard question

1iu hgh = 0,33mg

Maar bloedwaardes zijn in /ml, dus heb geen idee hoe je dat kunt vergelijken zonder onderzoek naar het effect van 1iu op je bloedwaarde.

Dus microgram/L is het zelfde als nanogram/ml ?

Ja dit klopt. Er zitten 1000 nanogrammen in een microgram en ook 1000ml in een liter. Beide factor 1000, zo mag je het ook noteren ja.

Alleen is je test nooit een liter.....ze gaan niet bloedwaarden bepalen met 1 liter bloed :p

verkeerde aantal significante cijfers

MODS MODS!!

maar ontopic

De opname van de hgh bij een injectie kan verschillen afhankelijk van injectieplaats. Maar dat zijn vrij minieme verschillen.

minieme verschillen ook tussen subc en im? ik dacht dat daar wel redelijk verschil in zat namelijk.

verkeerde aantal significante cijfers

MODS MODS!!

maar ontopic

minieme verschillen ook tussen subc en im? ik dacht dat daar wel redelijk verschil in zat namelijk.

Dat hangt van de stof af dacht ik. Bij hcg bv. was er een hogere piek/opname bij im. hgh kan ik niet met zekerheid zeggen.

Tnx voor de site! Dan zit ik behoorlijk hoog als de berekening klopt. Als ik die harmonisatie Factor niet gebruik. Kom ik op 28,7 ng/ml Heb btw wel subc gezet ipv im zoals hun allemaal doen. Heb de vraag al uitgezet bij bloedwaardentest wat dat nou precies inhoud en waarom zij niet gelijk die vermenigvuldiging doen.

Dat is echt heel hoog. Volgens de theorie zou je intramusculair moeten zetten. Wie weet had je dan wel boven de 30ng uitgekomen wat echt top is!

Misschien volgende keer[emoji18]

toch blijf ik mn vraagtekens houden... op 4iu hyge klapte ik al vol met vocht. gewoon echt mega odeem.. 3.6 pharma en ik ga als de motherfucker maar het vocht blijft in de spieren.
het is gewoon geen zuivere koffie die chinese zooi.

Ben je toen overgestapt op pharma? Eerst paar weken heb je altijd vocht volgens mij. Staat ook in de bijwerkingen van alle gh. Als je na paar weken dus overstapt op pharma lijkt het net of daardoor het vocht wegtrekt. Ik had eerste 2 weken op 2iu ook veel vocht, zit nu op 3,5iu pre workout en alle vocht is weg.

Ben je toen overgestapt op pharma? Eerst paar weken heb je altijd vocht volgens mij. Staat ook in de bijwerkingen van alle gh. Als je na paar weken dus overstapt op pharma lijkt het net of daardoor het vocht wegtrekt. Ik had eerste 2 weken op 2iu ook veel vocht, zit nu op 3,5iu pre workout en alle vocht is weg.

vanaf augustus vorig jaar canada -> hyge.cn -> en nog 2 kitjes canada -> nog steeds vocht. Rare klachten.. CTS (welke ik nog steeds heb maar niet verergert met pharma), mega hoge bloeddruk en gewoon een ongezond gevoel. En ik was niet de enige. Toen paar weken gestopt en toen aan de pharma gegaan (nu alweer een maand of 2-3). Begonnen op 2iu en in de eerste week werd ik al zichtbaar voller, maar ook vasculairder. Dus geen onderhuids vocht, maar IM vocht.. en geen varkenskop (althans niet erger dan van nature :D )
Je hoort verhalen dat die chinezen lopen te klooien met anti diuretic hormoon.. zou me niks verbazen.
Of andere peptides. Ik neem het niet meer. Of pharma of niets.

Daarom heb ik bloedtest gedaan En wel zeker gh[emoji1]

wat nou als het een andere peptide is die GH doet verhogen? Zelfs die testen vertrouw ik niet meer. Waarom werkt pharma gh dan heel anders? gh is gh toch?

Lijkt me wat ver gezocht

Terug
Naar boven