GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oja tuurlijk.
Dus ff met mijn waarden.
Kwam uit op 86 mIU/L
Vermenigvuldigd met de harmonisatiewaarde van 1,6 wordt 137,6
Omrekenen naar microgram/L is delen door 3 volgens mevr. Van bloedwaardentest.
137,6 ÷ 3 = 45,87 ųg/L
Is gelijk aan 45870 ng/L
Is gelijk aan 45,87ng/ml
Klopt dit een beetje na een injectie van 10 iu?? [emoji16] hard question

De opname van de hgh bij een injectie kan verschillen afhankelijk van injectieplaats. Maar dat zijn vrij minieme verschillen.
Verkeerde cijfersverkeerde aantal significante cijfers
MODS MODS!!
maar ontopic
minieme verschillen ook tussen subc en im? ik dacht dat daar wel redelijk verschil in zat namelijk.

verkeerde aantal significante cijfers
MODS MODS!!
maar ontopic
minieme verschillen ook tussen subc en im? ik dacht dat daar wel redelijk verschil in zat namelijk.
Dat hangt van de stof af dacht ik. Bij hcg bv. was er een hogere piek/opname bij im. hgh kan ik niet met zekerheid zeggen.
Tnx voor de site! Dan zit ik behoorlijk hoog als de berekening klopt. Als ik die harmonisatie Factor niet gebruik. Kom ik op 28,7 ng/ml Heb btw wel subc gezet ipv im zoals hun allemaal doen. Heb de vraag al uitgezet bij bloedwaardentest wat dat nou precies inhoud en waarom zij niet gelijk die vermenigvuldiging doen.
Ben je toen overgestapt op pharma? Eerst paar weken heb je altijd vocht volgens mij. Staat ook in de bijwerkingen van alle gh. Als je na paar weken dus overstapt op pharma lijkt het net of daardoor het vocht wegtrekt. Ik had eerste 2 weken op 2iu ook veel vocht, zit nu op 3,5iu pre workout en alle vocht is weg.
)