AndroidHealthClinic

hyge.cn bloedtest laten doen. Goed of ondergedoseerd?

Mocht je ooit in de gelegenheid zijn om real deal te krijgen, hoor ik je mening graag nog een keer ;-)

idd.

Ik heb zelf geen ervaring met hgh maar ik hoor in mijn omgeving toch ook altijd van de "grotere" gasten die er wat serieuzer mee bezig zijn dat je van de chinese hgh moet afblijven...
kitjes van 100 iu die nog geen 200 euro per kit kosten...... effe serieus blijven he.

Pharma of niets.

7/8 iu chinese hgh moeten zetten om iets te voelen..... 4-5 iu echte hgh en je weet niet wat er gebeurd :D

Spijtig dat die genotropin 36iu vrij kostelijk zijn. MAAR de real deal ;)

• Topic Starter Topic Starter
Geloof het, maar betekend niet dat het hyges nep zijn. Als symptomen kloppen, bloedtesten kloppen. En om alles uit china gelijk rommel te noemen. Heel de wereld draaid op china

Geloof het, maar betekend niet dat het hyges nep zijn. Als symptomen kloppen, bloedtesten kloppen. En om alles uit china gelijk rommel te noemen. Heel de wereld draaid op china

hele wereld draait op china idd. En ze geven geef f**k om of jij vervuilde hgh binnen krijgt. Pharma is 100% gecontroleerd en consistent. We hebben het hier niet over een paar sneakers uit china, maar serieuze medicatie die je in je lijf spuit. Ik zeg niet direct dat .cn nep is of geen hgh bevat, maar iets zegt mij dat er niet alleen hgh in zit. Dit geldt imo voor alle ug hgh.
Symptonen zijn prima na te bootsen met andere peptide of hormonen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben het deels wel met je eens hoor.
Misschien keer proberen waard. Kan nog wel aan sandoz komen, 30iu doosjes dacht ik, is dat wat?

Sandoz enorm veel fake van, zou ik dus niet doen. Als je iets pakt dan pak je Geno, Nordi (en dan alleen de PENNEN of de nederlandse/belgische ampullen) of Saizen.

toch blijf ik mn vraagtekens houden... op 4iu hyge klapte ik al vol met vocht. gewoon echt mega odeem.. 3.6 pharma en ik ga als de motherfucker maar het vocht blijft in de spieren.
het is gewoon geen zuivere koffie die chinese zooi.

Ja klopt man .
Heb ervaring met de beiden , Chinees is prul of het nu Canada of hyg, alley is. Als je ooit geno of nordi hebt gehad ga je me gelijk geven. Zit nu 4 weken op 2 unit geno in de morgen en 4 unit nordi bij slapen gaan. Ik ga hard . Ervoor 16 weken op Canada gegaan maar dit kun je helemaal niet vergelijken met Hg hgh. No way

• Like
Waarderingen: KaLe
Kale heeft het helemaal juist.
Echte Pharma grade HGH werkt anders dan generische hgh in de spieren.
Pharma grade dringt dieper door in de spieren, en wordt beter opgenomen.
Dat wil niet zeggen dat 10IU generieke HGH geen goede resultaten kan geven...
Pharma grade is gewoon zekerheid en het neusje van de zalm voor professionele atleten
Bij die hyges had ik gevoel dat het ene kitje top werkte, het andere dan weer veel minder
Beetje hit and miss bij die hyges

Terug
Naar boven