Fitness Seller

Hyge of nordi ?

sterkekoffie

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
423
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Ik ben opzoek naar mensen die beide gebruikt hebben.Ik zit nu al een tijd op 8 iu hyge en zit door eventuele omstandigheden te denken om over te gaan op nordi , helaas laat mijn budget maar 4 a 5 iu nordi toe . Mijn vraag is dus is 4 iu nordi te vergelijken met 8 iu hyge ?

Pm RobS eens.

Ja zeker.

Stuur hem geregeld naakt pics :eyebrow:

dacht dat testoflesje ook nordi's had gebruikt.

Als je op 5iu nordi kan gaan, niet twijfelen dan.

• Topic Starter Topic Starter
6iu nordi moet je echt gewoon goeie gains gaan geven, zal imo een stuk heftiger zijn dan 8iu hyges.

Edit: zou overigens toch je test wat hoger proberen te doseren voor maximale synergie. Eventuele sides kan je vlug counteren als je alles in huis hebt.

Zoveel ervaring heb ik er nou ook weer niet mee hoor haha. Maar alsnog is het voor mij reden genoeg om te zeggen dat Nordi superieur is aan Hygetropin. Mag overigens ook wel voor het enorme prijsverschil.

Overigens zou ik de Test E hoger doseren als je echte gains wilt maken.

• Topic Starter Topic Starter
Zoveel ervaring heb ik er nou ook weer niet mee hoor haha. Maar alsnog is het voor mij reden genoeg om te zeggen dat Nordi superieur is aan Hygetropin. Mag overigens ook wel voor het enorme prijsverschil.

Overigens zou ik de Test E hoger doseren als je echte gains wilt maken.

Tnx .. Ik wil niet echt veel meer aankomen qua massa ben aan het perfectioneren nu. Maar alsnog bedankt

Er staat hier toch nergens hoe hoog hij test zet??

Nordi en beide hyge versies. Nee heb in totaal denk ik nu 12/14 weken HGH gebruikt dus te weinig om er echt veel over te zeggen.
Wel merkte ik dat ik op Nordi elke dag beter en beter uitzag, meer van de specifieke HGH bijwerkingen had en sliep als een roosje. Op Hyge was dit gewoon veel minder en hield ik behoorlijk wat vocht vast tov Nordi. Ben nu weer begonnen met Nordi en blijf dit ook sowieso tot volgend jaar aan de wedstrijd doen. Wellicht dat ik tussendoor nog eens een andere UG HGH probeer om wat te vergelijken. Pak nu overigens 2/3iu per dag, wellicht dat ik het in de winter verhoog naar 4/4.5iu.

Nou spannende wedstrijd word dat :p

Haha c klasse ben je al voorbij man

Terug
Naar boven