Fitness Seller

Hypocriete Beatrix

apfelstrudel

Superior Athlete
Waardering
61.740
Beatrix bezorgd over toekomst onze planeet
DEN HAAG - Koningin Beatrix maakt zich zorgen over het beheer van de aarde en de verdeling van de welvaart. ''Met onze kostbare planeet wordt zorgeloos omgesprongen en wat zij ons geeft, wordt slecht verdeeld'', zei ze zondag tijdens haar jaarlijkse kersttoespraak.

Zelfzucht en de hang naar overdaad maken blind voor schade aan onze natuurlijke omgeving en ondermijnen gemeenschapszin, zei Beatrix in de toespraak die op radio en tv werd uitgezonden.
''Zicht op de eindigheid van wat de aarde ons kan geven en op de houdbaarheid van de samenleving raakt zoek.''
Mensen moeten niet alleen gericht zijn op eigen gewin, vindt de koningin. ''Geldzucht en zich verrijken vervormen het doel van de economie.'' Ze meent bovendien ''dat in elke besluitvorming de kwaliteit van de toekomst moet meetellen.''

Initiatieven

Beatrix noemt het wel ''bemoedigend'' dat er al vele initiatieven zijn om bewust om te gaan met de aarde, zoals zuinig gebruik van energie en water en ondernemers die zich richten op een meer verantwoorde productie.
Ze vindt echter dat deze ondergesneeuwd raken door de focus op economische groei. ''Al die hoopgevende aanzetten tot verandering vanuit de maatschappij krijgen in het nieuws minder aandacht dan de zorgen om geld en goed.''
De vorstin roept mensen op zich in te zetten voor de natuur en de leefomgeving. ''Overal nemen mensen nu reeds eigen initiatieven tot een meer bewuste manier van leven. Dat biedt hoop op een nieuw toekomstperspectief. Het zijn juist de jongeren die ons vandaag daartoe aansporen.''

Gandhi

De koningin citeerde de Indiase onafhankelijkheidsstrijder Mahatma Gandhi, die eens zei ‘dat de aarde wel genoeg heeft voor ieders behoefte, maar niet voor ieders begeerte’.
Beatrix: ''Als schepselen begiftigd met verstand en geweten, mag van ons worden gevraagd dat we dit vertalen in dagelijkse zorg voor de aarde en inzet voor een rechtvaardige samenleving.''
De kersttoespraak van de koningin, die enkele dagen geleden is opgenomen, was te zien op Nederland 1 en Nederland 2 en te horen op Radio 1.
Hypocriete b*ch die zelf 1 van de rijkste vrouwen ter wereld is en geen belasting wilt betalen komt vervolgens met zulke uitspraken. Wat bezielt haar.

Wordt tijd om het koningshuis af te schaffen.

Laat haar maar beginnen met de welvaart verdelen, gierige trut.

stuur er nog een suzuki swift op af!:mad:

iedereen en mensen die het gedag van anderen willen veranderen, in het bijzonder, moeten zich afvragen wat ze zelf hier en nu gaan doen aan die situatie.

zo zelden, nooit eigenlijk, hoor je de koningin zeggen ik ben voornemens....te doen en daarmee een eigen bijdrage te leveren aan .... en hopelijk het goede voorbeeld te geven. maar daar is de koningin niet bijzonder in, ministers en managers zijn net zo. de broekriem moet aangetrokken worden en de manager die de sanering en ontslag ronde regelt geeft zichzelf een bonus als het quota aan mensen op straat behaald is en natuurlijk alles in het grotere belang van de onderneming als geheel.

Laatst bewerkt:
"Geldzucht en zich verrijken vervormen het doel van de economie.'"

Wat een ongelooflijk dom mens. Alles wat ze zegt is precies het omgekeerde van de realiteit. Precies het rijker willen worden is wat de economie drijft en als doel heeft.

Wat de economie vooral kan missen zijn mensen die erop parasiteren, je weet wel wie.

Dit zijn niet haar woorden maar die van het kabinet.
De koningin is onschendbaar zegt de grondwet. Dat houdt in dat de ministers verantwoordelijk zijn, ook voor wat de koningin zegt of doet als staatshoofd. Maar dat betekent weer dat de koningin in het openbaar niets kan doen of zeggen zonder de goedkeuring van de ministers.

Super ook dat Wilders als ENIGE durft in te gaan tegen deze politiek correcte bende.

En daarom beste politici anno 2011, is Wilders zo populair en kan hij (en kunnen zijn partijgenoten) alles zeggen en nog steeds torenhoog in de peilingen staan ! Niet vanwege alle provocaties, niet vanwege zijn geverfde haar maar vanwege het doorbreken van allerlei politieke taboes die 'ons' jarenlang hebben achtervolgt.

Ja geweldig die Wilders, groot in zich ergens boos om maken :

Wilders boos om anti-PVV-filmpje
Wilders boos over cartoon VARA-site
Elsevier.nl - Politiek - Wilders boos over 'linkse hetze' na aanslag ...
Elsevier.nl - Cultuur & Televisie - Wilders boos om Hitler-vergelijking ...
Omroep Gelderland - Nieuws - Wilders boos op schooldirecteur
Wilders boos om nepwebsite PVV Haaglanden
Wilders boos om besluit Rutte
Wilders boos vanwege kersttoespraak Beatrix
Wilders boos over uitsluiten PVV
Wilders boos om Marokkaans cultureel centrum in Amsterdam ...
NOS Nieuws - Wilders boos op europarlementariƫrs CDA
Nieuws Boulevard Wilders boos over Griekse deal met Finland
Wilders boos op Verhagen

Dan hebben we het nog maar niet gehad over de boze PVV-kamerleden en raadsleden die ook regelmatig in de media voorbij komen.

Ben geen monarchist maar zo'n toespraak is gewoon traditie met een hoop lucht, niet iets om je druk over te maken lijkt me. Alsof hele volksstammen opeens duurzamer gaan leven als de koningin het zegt.

Super ook dat Wilders als ENIGE durft in te gaan tegen deze politiek correcte bende.

En daarom beste politici anno 2011, is Wilders zo populair en kan hij (en kunnen zijn partijgenoten) alles zeggen en nog steeds torenhoog in de peilingen staan ! Niet vanwege alle provocaties, niet vanwege zijn geverfde haar maar vanwege het doorbreken van allerlei politieke taboes die 'ons' jarenlang hebben achtervolgt.

is dit ironisch? volgens mij heeft de sp hierover al veel langer een mening die ze niet onder stoelen of banken steken.

Ja geweldig die Wilders, groot in zich ergens boos om maken :

Dan hebben we het nog maar niet gehad over de boze PVV-kamerleden en raadsleden die ook regelmatig in de media voorbij komen.

Ben geen monarchist maar zo'n toespraak is gewoon traditie met een hoop lucht, niet iets om je druk over te maken lijkt me. Alsof hele volksstammen opeens duurzamer gaan leven als de koningin het zegt.

Daar hoopt de koningin zelf natuurlijk wel op en neemt zichzelf ook uitermate serieus.

Dit zijn niet haar woorden maar die van het kabinet.
Volgens mij schrijft Beatrix deze min of meer zelf, vast met medewerking van andere auteurs maar het gaat verder dan wat woordjes voorlezen. Premier heeft wel de verantwoordelijkheid voor wat ze uitspreekt grondwettelijk gezien.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184...gon-te-twitteren-over-de-kersttoespraak.dhtml

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Binnenkort ook als App voor de Iphone, Android en Windows Mobile 8, op de fractiekamers van de PVV reeds een grote hit.

Sinds wanneer staat dbb ondertitels toe in inferieure onleesbare talen? Ik neem aan dat die van Saaleh snel verwijderd wordt.

"Geldzucht en zich verrijken vervormen het doel van de economie.'"

Wat een ongelooflijk dom mens. Alles wat ze zegt is precies het omgekeerde van de realiteit. Precies het rijker willen worden is wat de economie drijft en als doel heeft.

Wat de economie vooral kan missen zijn mensen die erop parasiteren, je weet wel wie.

Corleoné?

Sinds wanneer staat dbb ondertitels toe in inferieure onleesbare talen? Ik neem aan dat die van Saaleh snel verwijderd wordt.

altijd handig google:
The Shahada (Arabic: الشهادة‎ aš-šahādah [Afbeelding niet meer beschikbaar] audio (help·info)) (from the verb شهد šahida, "he witnessed"), means "to know and believe without suspicion, as if witnessed"/testification; it is the name of the Islamic creed. The shahada is the Muslim declaration of belief in the oneness of God (tawhid) and acceptance of Muhammad as God's prophet. de shahada gaat als volgt : ASH-HADOE ALLA IELLAHA IELLA ALLAH, WA ASH-HADOE ANNA MOEHAMMADAN RASSOELOE ALLAH.
deze zin betekent : ik getuig dat er geen andere god is dan Allah,en ik getuig dat Mohammed(saws) de boodschapper is van Allah.

geloven zonder ruimte voor twijfel of vraagtekens of eventuele andere zienswijzen dus. kortom gelovigen zo flexibel als een stuk beton.

Ik heb ook met een open mond naar dat domme wijf geluisterd , :o
GVD wat wordt ik daar dan kwaad om zeg...........!!!! :mad::mad:

Terug
Naar boven