Altijd lekker van die korte bochtjes waar je zo fijn in kan hangen.
Hoezo kort door de bocht? Begrijp je wel waarover het ging?
wie wel eens in de kerk komt staat zeker ook achter pedofilie? En wie op vakantie gaat in Turkije financiert natuurlijk bewust terrorisme
Slechte stroman. Was je je daar bewust van of ben je echt niet in staat om in te zien dat dit totaal geen correcte analogie is?
Het bezoeken van een gebedshuis of kerk werd nergens bekritiseerd. Daar is de eerste stroman.
Pedofilie staat nergens beschreven als een verplichte regel van het christendom of om het even welke religie, dat is de tweede stroman.
En die laatste stroman laat ik over aan de lezers, te dom om op in te gaan.
We hadden Wilders er als handelsgezant heen moeten sturen, die had ze wel eventjes in hun gezicht beledigd.
Ik zie niet in waarom Nederland Wilders had moeten sturen, gezien hij geen deel uitmaakt van de regering en geen staatshoofd is. Ik zie ook al helemaal niet in wat dat met mijn post te maken heeft.
Maar als voor jou beledigen inhoudt dat je gewoon je eigen zakelijke kleding draagt, dan weet je niet waarover je praat.
Dan waren we mss miljoenen aan export kwijt geweest of miljarden meer voor onze olie, en we waren weer een klein stapje dichter bij een oorlog met het halve midden-oosten, maar we zouden wel wat gedaan hebben voor de vrijheid van vrouwen daar.
Ik weet niet waar jij die onzin allemaal haalt. De olieprijzen worden wereldwijd bepaald en Nederland heeft daar geen enkele invloed op. Ook oorlogen komen niet tot stand omwille van het dragen van je eigen traditionele zakelijke kleding bij buitenlandse bezoeken. Vanuit Amerika zijn er bijv. regelmatig staatsbezoeken in zakelijke Westerse kleding en er is nog nooit een druppel olie minder door verhandeld.
Overigens dragen zij hun eigen traditionele kleding ook bij bezoek aan Nederland of elk ander land. Geen enkele aanpassing uit 'respect'. Maar dat is dan zeker anders? Meten met twee maten en gewichten en dan verwachten dat je nog serieus genomen wordt.
Is this real life
Neem jij jezelf ook echt serieus of zit je alleen wat te trollen?
Als ik naar een tempel ga in Thailand trek ik mijn schoenen uit en je hoeft er niet aan te denken dat je vriendin met korte broek of rok binnen komt. In andere landen heb je ook kledings en gedragsvoorschriften als je een religieus gebouw betreed (als je al binnen mag komen), daar kan je van walgen maar volgens mij is het wat makkelijker om zulke voorschriften gewoon op te volgen. Als die voorschriften tenminste niet inhouden dat je overgaat moet gaan op gedrag of kledij die je gezondheid kan bedreigen.
Alle voorschriften naast je neerleggen is zeker niet gepast, maar dat wil niet zeggen dat je alles tot in het uiterste moet opvolgen. Zeker niet als dat betekend dat je indirect regels steunt die eigenlijk discriminerend en onderdrukkend voor vrouwen zijn.