AndroidHealthClinic

Hypocriete Beatrix

Is toch alleen nog symbolisch en voor de 60+ generatie dat koningshuis, wie de de neuq boeit dat nou nog

Staatsgreep!!. grapje, vind het wel terrecht wat ze zegt dat er niet goed met aarde word omgespronge. alleen vind ik dat niet zo zeer voor nl van belang maar meer usa, china en andere opkomende "tijger" landen. daar word volgens mij alles op straat gegooit.

Ja geweldig die Wilders, groot in zich ergens boos om maken :

Dan hebben we het nog maar niet gehad over de boze PVV-kamerleden en raadsleden die ook regelmatig in de media voorbij komen.

Ben geen monarchist maar zo'n toespraak is gewoon traditie met een hoop lucht, niet iets om je druk over te maken lijkt me. Alsof hele volksstammen opeens duurzamer gaan leven als de koningin het zegt.

Of je het er mee eens bent of niet en of de toespraak enig nut heeft of niet staat er los van. Het idee dat iemand tegen de koningin en haar onzin ingaat maakt het dat Wilders populair is. Als andere politci eens buiten de politiek correcte box gaan denken en praten nemen ze Wilders veel zetels af.

Je ziet dat een CDA en PVDA veel verliezen en 'extremere' partijen als de SP en Wilders winnen, dat komt omdat NL redelijk klaar is met al die polderende taal van o.a. Cohen en dat andere middenpartijtje het CDA.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 16:56 ----------

is dit ironisch? volgens mij heeft de sp hierover al veel langer een mening die ze niet onder stoelen of banken steken.

Het is meer dat Wilders tegen de uitspraken ingaat, SP is meer tegen het koningshuis als geheel geloof ik. Heb geen mening gehoord van de SP maar kan het mis hebben. PVV is overigens ook niet tegen het koningshuis maar wel tegen de invloed vanuit het huis. Ceremoniele functie moet dat worden dus...

Laatst bewerkt:
Bea heeft makkelijk praten

in haar 500 benz, der jaar-salaris en der decleratie gedrag.

Practise what you preach inderdaad. Komt een stuk geloofwaardiger over.

Hahah ook nog eventjes Ghandi aanhalen in der speech "De aarde heeft wel genoeg voor ieders behoefte maar niet voor ieders begeerte." Ze heeft wel lef zeg....

decadente snol

Ze haalt tijdens staatsbezoeken voor BV. Nederland natuurlijk niets binnen bij andere landen

Er wordt hier net gedaan of koningin Beatrix een luizenleventje heeft, al dat geld dat ze van ons nodig hebben wordt gebruikt voor de onderdanen en om de paleizen en andere gebouwen van het koningshuis in Nederland te onderhouden. Verder werken de Oranjes (op al die prinsjes die een luxeleven in de stad houden na dan) ook hard en vooral Beatrix die na haar 70e nog steeds werkt en dan niet alleen bezig is met staatsbezoeken, toespraken en lintjes doorknippen maar ook veel staatkundige taken heeft. Graag wat meer respect voor onze Koningin...

ooit eens iemand hore zegge dat het koningshuis iedereen ongeveer 50cent per jaar kost. als dit waar is is het ook niet iets om je zorge om te maken.

Jezus het niveau dondert weer naar beneden.

Er wordt hier net gedaan of koningin Beatrix een luizenleventje heeft, al dat geld dat ze van ons nodig hebben wordt gebruikt voor de onderdanen en om de paleizen en andere gebouwen van het koningshuis in Nederland te onderhouden. Verder werken de Oranjes (op al die prinsjes die een luxeleven in de stad houden na dan) ook hard en vooral Beatrix die na haar 70e nog steeds werkt en dan niet alleen bezig is met staatsbezoeken, toespraken en lintjes doorknippen maar ook veel staatkundige taken heeft. Graag wat meer respect voor onze Koningin...

Haha , dat concept is zo middeleeuws. Welcome to 2011.

idioot.

"Geldzucht en zich verrijken vervormen het doel van de economie.'"

Wat een ongelooflijk dom mens. Alles wat ze zegt is precies het omgekeerde van de realiteit. Precies het rijker willen worden is wat de economie drijft en als doel heeft.

Wat de economie vooral kan missen zijn mensen die erop parasiteren, je weet wel wie.

Ik denk dat ze meer doelt de op het feit dat tegenwoordig de economische sector keihard is geworden , mensen worden als nummers gezien en het enigste wat telt is winst , zelfs als er winst is gemaakt is het nog niet genoeg. Met mensen , de natuur etc wordt geen rekening meer gehouden.

My god, ik heb nu in 30 minuten al 4 gigantische posts van je gelezen en elke keer als ik klaar ben met lezen blijft er een ''are you ****ing kidding me'' gevoel kleven.

Terug
Naar boven