Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
altijd handig google:
geloven zonder ruimte voor twijfel of vraagtekens of eventuele andere zienswijzen dus. kortom gelovigen zo flexibel als een stuk beton.
Ja geweldig die Wilders, groot in zich ergens boos om maken :
Dan hebben we het nog maar niet gehad over de boze PVV-kamerleden en raadsleden die ook regelmatig in de media voorbij komen.
Ben geen monarchist maar zo'n toespraak is gewoon traditie met een hoop lucht, niet iets om je druk over te maken lijkt me. Alsof hele volksstammen opeens duurzamer gaan leven als de koningin het zegt.
is dit ironisch? volgens mij heeft de sp hierover al veel langer een mening die ze niet onder stoelen of banken steken.
Iets wat de politiek met gemak kan overnemen.Ze haalt tijdens staatsbezoeken voor BV. Nederland natuurlijk niets binnen bij andere landen
Er wordt hier net gedaan of koningin Beatrix een luizenleventje heeft, al dat geld dat ze van ons nodig hebben wordt gebruikt voor de onderdanen en om de paleizen en andere gebouwen van het koningshuis in Nederland te onderhouden. Verder werken de Oranjes (op al die prinsjes die een luxeleven in de stad houden na dan) ook hard en vooral Beatrix die na haar 70e nog steeds werkt en dan niet alleen bezig is met staatsbezoeken, toespraken en lintjes doorknippen maar ook veel staatkundige taken heeft. Graag wat meer respect voor onze Koningin...
wel een beetje oneerlijk hé en doe die 50 cent maar een x het aantal personen vd bevolkingooit eens iemand hore zegge dat het koningshuis iedereen ongeveer 50cent per jaar kost. als dit waar is is het ook niet iets om je zorge om te maken.
ik denk er niet veel anders over hoor maar goed, denk dat het komende tijd niet gaat veranderewel een beetje oneerlijk hé en doe die 50 cent maar een x het aantal personen vd bevolking
Er wordt hier net gedaan of koningin Beatrix een luizenleventje heeft, al dat geld dat ze van ons nodig hebben wordt gebruikt voor de onderdanen en om de paleizen en andere gebouwen van het koningshuis in Nederland te onderhouden. Verder werken de Oranjes (op al die prinsjes die een luxeleven in de stad houden na dan) ook hard en vooral Beatrix die na haar 70e nog steeds werkt en dan niet alleen bezig is met staatsbezoeken, toespraken en lintjes doorknippen maar ook veel staatkundige taken heeft. Graag wat meer respect voor onze Koningin...
"Geldzucht en zich verrijken vervormen het doel van de economie.'"
Wat een ongelooflijk dom mens. Alles wat ze zegt is precies het omgekeerde van de realiteit. Precies het rijker willen worden is wat de economie drijft en als doel heeft.
Wat de economie vooral kan missen zijn mensen die erop parasiteren, je weet wel wie.
My god, ik heb nu in 30 minuten al 4 gigantische posts van je gelezen en elke keer als ik klaar ben met lezen blijft er een ''are you ****ing kidding me'' gevoel kleven.Er wordt hier net gedaan of koningin Beatrix een luizenleventje heeft, al dat geld dat ze van ons nodig hebben wordt gebruikt voor de onderdanen en om de paleizen en andere gebouwen van het koningshuis in Nederland te onderhouden. Verder werken de Oranjes (op al die prinsjes die een luxeleven in de stad houden na dan) ook hard en vooral Beatrix die na haar 70e nog steeds werkt en dan niet alleen bezig is met staatsbezoeken, toespraken en lintjes doorknippen maar ook veel staatkundige taken heeft. Graag wat meer respect voor onze Koningin...