Zeker geen bullshit. Kom maar eens met bewijs dat gezonde volwassen mannen grote schade oplopen door AAS gebruik (dus geen personen met erfelijke aandoeningen)
Zelfs in de wereld van prof bodybuilding zijn het aantal slachtoffers op 1 a 2 handen te tellen. En waarschijnlijk komt dit door duretica.
Die zijn er jammergenoeg hoor...
-BEKENDE krachtsporters vallen met bosjes door hartkwalen (maar ook minder bekende die de media niet halen)
-Testosteron is BEWEZEN het goeie cholesterol te verlagen wat op zijn beurt zorgt voor stugge bloedvaten die horen soepel te zijn! Dit trok een jaar of 5 geleden mijn aandacht al en ben me gaan verdiepen in het feit waarom zoveel krachtsporters aan een hartaanval sterven. De reden is (en dat als enige nodige faktor in studies bewezen) te laag HDL!
Als ik me in al die jaren om 1 ding ernstig zorgen gemaakt heb op overmatig AAS gebruik is het wel mn tikker. Ben zelfs naar de cardioloog geweest voor mn hartritmestoornissen. Als je tikker plots IN RUST (dus zonder inspanning) 3x zo hard begint te kloppen begin je je wel zorgen te maken... Ik denk nu wel dat het te maken had met de combi recreatieve drugs en AAS want sinds ik van de xtc en de coke af ben (al meer als 2 jaar) is het gelukkig weg (niks om fier op te zijn maar goed als ik iets zeg geef ik jullie het volledige plaatje
)Feit blijft en knoop dit goed in jullie oortjes:
AAS-gebruiker = verhoogde kans op hart-en bloedvaten!

.
hoef ik mijn 10 kilo test niet te verbergen voor mijn mammie