XXL Nutrition

I am ****ed

• Topic Starter Topic Starter
nou....gezien zijn gewicht is t niet een heel veel. er van uitgaande dat ie test only doet (doet ie vast nie ;))
"normale kuur":
test op 500mg p/w
eq op 750mg p/w
dianabol op 40mg p/d
zit je ook al aardig richting 2gr p/w

ik neem idd test only, en men komt al gauw over de 2 gram als je 3 AS stacked, echter vind ik high dose test only beter werken en is het in mijn opzicht gezonder (minder ongezond) dan dat je 3 as stacked en aan de zelfde aantal mg´s komt.

ken je niet gewoon de orals in een oud potje vitamine pillen doen. en de orginele verpakking gewoon weg mieteren. Lijkt me dan sterk ze daar dan achter komt en dat ze weet dat die '"vitamine pillen"" geen echte vitamine pillen zijn.
doet iemand anders dit ook ?

Er zijn blijkbaar veel DBB members die nog thuis wonen? kan het misschien zijn dat men in Nederland, langer thuis woont dan in België? Ik ben 23 en woon ondertussen al een jaartje alleen.

Maar ontopic, ik zou het nooit zeggen thuis, ze zaagden vroeger al over een pot whey. Misschien gewoon alleen gaan wonen, dareal.

Nee, het is niet een Nederlandse gewoonte, om langer bij je ouders te blijven wonen, dan in Belgie.

ken je niet gewoon de orals in een oud potje vitamine pillen doen. en de orginele verpakking gewoon weg mieteren. Lijkt me dan sterk ze daar dan achter komt en dat ze weet dat die '"vitamine pillen"" geen echte vitamine pillen zijn.
doet iemand anders dit ook ?

:D en dan je moeder met d'r goed fatsoen ook gezond willen doen en een vit-c pilletje willen pakken ,...

:D en dan je moeder met d'r goed fatsoen ook gezond willen doen en een vit-c pilletje willen pakken ,...

Pa, zal dan heel gemakkelijk moeders clit kunnen vinden:eek:
Om nog maar te zwijgen van de hese stem die niet veroorzaakt worden door poliepen op de stembanden:D

Idd personnsgebonden. Woon al jaren niet meer thuis. Maar ben nu wel benieuwd of de topicstarter thuis alles al opgebiecht heeft. Of ben jij je ma al dagen aan het ontlopen. Lijkt me dat je ma ook wel duidelijkheid wil.
Of kom je stiekem 's nachts thuis;) ?

oja, het is geregeld, het enigste waar ze over vielen was dat ik gelogen had, maar verder is alles nu ok

Cool man. Viel het mee of tegen? Zal wel meegevallen zijn vermoed ik

Nou goed nieuws dus nu kan je beginnen aan de 4gram de week. :p

oja, het is geregeld, het enigste waar ze over vielen was dat ik gelogen had, maar verder is alles nu ok

Hmm grappig eerst open jij je topic met I am ****ed en nu zeg je heel laconiek oh ja geregeld. Denk niet dat je zo laconiek het gesprek in ging. Eerst zwaar stressen en nu...

Maar mooi dat je het in iig hebt kunnen oplossen. Zo zie je maar eerlijkheid duurt het langst.

Goed dat je het geregeld hebt das voor jou ook een stuk fijner.

Zo zie je maar :)

Wel aan jou om nu je verantwoordelijkheid te nemen het verstandig aan te pakken

Hoe lang ben je eigenlijk? Want met die stats moet je wel een beest zijn!

185cm

ik vind zow raar
het is week 6. maandag wordt ik nog een keer geprikt. dan is dat week 7
en ben 0 gram aan gekome

merk goldengear
deca 1 mg
en test 250 mg keer 2 = 2 mg.

Terug
Naar boven