AndroidHealthClinic

I am ****ed

Iemand die alleen maar fastfood eet heeft ook flink kans op hart en vaatziektes. En daarom doen sommige onder ons ook korte kuurtjes zodat het cholesterol niet teveel opstapelt omdat het niet kan omgezet worden in hormonen omdat je die al genoeg toegedient krijgt.

En overigens is het bullshit wat jij zegt flex kijk hier maar,

2. Does testosteron increase the risk of heart disease? Difficult question, but several
studies show that testosteron actually reduces heart disease risks and complications.
"Shapiro, J. et al. (1 999) Amer. J. Ther. 6(3): 1 67-74
**Zmuda, J.M., et al. (1 997) 1 30(1 -2): 1 99-202 (Atherosclerosis)
**Zmuda, J.M., et al. (1 997) AM. J. Epidemiol. 1 46 (8): 609-61 7
**Salke, R.C., et al (1 985) Med Sci. Sports Exer. 1 7 (6):701 -4
3. Actually, testosteron has been shown to have a positive effect upon high-density-lipoprotein
/(HDL) cholesterol levels.
**Zhao, S; L; X;and and Wang, Z., (1 998) Hunan I Ko Ta Hseah Pao. 23(3): 299
**Barrett-Connor, E. I. (1995) Diabete. Metab. 21 (3) : 156-61
4. Testosterone has been shown to significantly improve chronic angina as well as myocardio
ischemia from exercise.
**English, K.M.et al. (2000) Circulation. 1 02(1 6):1 906-1 1
5. Speaking of heart risk factors, doesn't testosteron and AAS raise low density-lipoprotein
(the bad cholesterol-LDL) and Lipoprotein (a)? Actually the opposite is still the
truth. Testosterone has been shown to lower LDL and Lipoprotein (a)
**Zmunda, J.M. et al. (1 996) AM. J. Cardiol 77 (1 4): 1 244-7
**Rabijewski, M., et al. (1998) Pol. Arch. Med. Weun. 100 (3): 212-21
**Uyanik, B.S., et al. (1997)Jpn. Heart J. 38 (1): 73-82 **Zgliczynski,
S., et al. (1996) Atherosclerosis. 121 ( l ) :35-43.

Waar zijn de doseringen?

Ik zou je moeder de Nedeco-site eens laten lezen;) . Denk toch het meeste wat de ouders op internet opzoeken is negatief. En natuurlijk zullen ouders doktoren (die er overigens niet van weten maar ja...) eerder geloven dan "gebruikers"...

Als jij met leugens tegenover je ouders kunt leven... tja..
Als ze er achter komen, zullen ze je voor altijd wantrouwen..
Aan jou de keus.

Ik kan me eerlijk gezegd niet echt voorstellen, dat je vader het wist en je moeder het dan niet zou "weten"...

Door erover te liegen vergroot je alleen maar de angst bij je moeder dat je er als een debieltje mee bezig zou kunnen zijn en dus haar drang om erachter te komen wat je uitvreet, aangezien je er zelf niet voor uit durft te komen...

Als jij haar gewoon recht in de ogen kan kijken, uitleggen wat je precies doet en dat kan onderbouwen met een fatsoenlijk verhaal neem je (als het goed is) die angst weg en kan ze het misschien accepteren, hoewel ik niet op al te veel meegaandheid zou rekenen van iemand wiens partner overleden is aan een hartkwaal die hoogstwaarschijnlijk erfelijk is...

Ik zou het alsvolgt willen zeggen: Wees eens een vent, want je moeder is ongerust over je gezondheid!

iedereen loopt hier wel zo makkelijk te praten dat je het gewoon moet zeggen, maar relatie met ouders is niet bij iedereen hetzelfde..zou hetzelf nooit vna m'n leven vertellen, zelfs niet als ik er bijloop @ 140kg met een dikke waterballon kop..

en dat sommige ouders het accepteren is een geval wat volgens mij maar zelden voorkomt...AS are bad...1miljoen vooroordelen zonder er maar iets vanaf te weten..

Dan heb ik gelukt dat mijn moeder hopen goede cholesterol heeft. En ik ook :-)

eerlijkheid duurt het langst? yeah right, mijn ouders zouden zoiets nooit goedkeuren,

1 tip, volgende keer beter verstoppen die handel.

Beter verstoppen de volgende keer!!

Nou heb nu een groot probleem, ik woon dus bij mijn ouders en die weten niets van mijn gebruik, nu hebben ze dus mijngear gevonen, voor de 3 e keer op rij, en nu weeeeeeer zeggen het is niet van mij geloven ze nooit, wat moet ik doen? kan het ook niet geloven dat ze weer zijn wezen zoeken, wat een bemoei zucht

gewoon kappen met die rotzooi... leef gezond eet gezond en train hard veel slimmer en uiteindelijk ook veel mooier...

iedereen loopt hier wel zo makkelijk te praten dat je het gewoon moet zeggen, maar relatie met ouders is niet bij iedereen hetzelfde..zou hetzelf nooit vna m'n leven vertellen, zelfs niet als ik er bijloop @ 140kg met een dikke waterballon kop..

en dat sommige ouders het accepteren is een geval wat volgens mij maar zelden voorkomt...AS are bad...1miljoen vooroordelen zonder er maar iets vanaf te weten..

mee eens, zou zoiets thuis nooit kunnen vertellen. drugs zouden geen prob vormen. maar as.....:eek:

blahblahk, praat geen poep. as zijn de shit:D

Op je 21e en met al 3 kuurtjes op je conto is AS niet de shit.
Maar word het gezien als wondermiddel!
Zn ouders zouden hem het huis uit moeten schoppen, niet vanwege zijn gebruik, maar vanwege zijn slechte kennis.
Dit is een typisch voorbeeld van iemand die kuurt om erbij te horen van AS heeft ie misschien kaas gegeten, maar van de werking van zn lichaam op deze leeftijd absoluut niet!

Zn ouders zouden hem het huis uit moeten schoppen, niet vanwege zijn gebruik, maar vanwege zijn slechte kennis.
Dit is een typisch voorbeeld van iemand die kuurt om erbij te horen van AS heeft ie misschien kaas gegeten, maar van de werking van zn lichaam op deze leeftijd absoluut niet!

oef....iemand die 120+kg plus is, doet t toch goed makker. en kuren om erbij te horen? waar haal je die kennis vandaan? ken je topicstarter? of heb je telepatische visie.
denk dat jij maar lekker bijdehand moet gaan in een andere sectie;)

Terug
Naar boven