Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oefening....iemand die 120+kg plus is, doet t toch goed makker. en kuren om erbij te horen? waar haal je die kennis vandaan? ken je topicstarter? of heb je telepatische visie.
denk dat jij maar lekker bijdehand moet gaan in een andere sectie![]()

iedereen loopt hier wel zo makkelijk te praten dat je het gewoon moet zeggen, maar relatie met ouders is niet bij iedereen hetzelfde..zou hetzelf nooit vna m'n leven vertellen, zelfs niet als ik er bijloop @ 140kg met een dikke waterballon kop..
en dat sommige ouders het accepteren is een geval wat volgens mij maar zelden voorkomt...AS are bad...1miljoen vooroordelen zonder er maar iets vanaf te weten..

Gelukkig heb ik er geen last mee, toen ik nog met mijn ouwe trainde stelde hij het zelf voor, maar wegens plotselinge gezondheidsproblemen was dat voor hem uit ten boze, mijn moeder ja die weet het, zegt dat ik gek ben maar dat het mijn eigen keus is![]()
wens je succes, beter er nu over babbelen dan weer een excuus verzinnen, dan ben je straks nog de zoon die altijd maar liegt ook![]()

bij mij hadden ze ook spuiten gevonden maar ik zat alleen maar aan de vitamine B12. Vertel dan maar tegen je ouders dat je vitamine aan het spuiten bent. Komt niet geheel geloofwaardig over...
..Toch eigenlijk wel te zot voor woorden dat je op je 21ste al aan 2gr test zit. Ik ben benieuwd naar je vorige kuurtjes.
)bij mij hadden ze ook spuiten gevonden maar ik zat alleen maar aan de vitamine B12. Vertel dan maar tegen je ouders dat je vitamine aan het spuiten bent. Komt niet geheel geloofwaardig over...
De kapotte ampulletjes laten zien
Dat was ook mijn plan... maar mijn ma vond niet alleen spuiten maar ook sus-ampulletjes, dus die grap ging niet op.
Alleen heb je wel een kleine kans dat je moeder denkt, oh vitamines die sustanon moet ik ook heb want ik kom wat vitamines tekort. 
kan je je moeder niet wijsmaken dat sustanon ook vitamines zijn ?Alleen heb je wel een kleine kans dat je moeder denkt, oh vitamines die sustanon moet ik ook heb want ik kom wat vitamines tekort.
![]()
ik zie het al voor me je moeder aan de sustkan je je moeder niet wijsmaken dat sustanon ook vitamines zijn ?Alleen heb je wel een kleine kans dat je moeder denkt, oh vitamines die sustanon moet ik ook heb want ik kom wat vitamines tekort.
![]()

Er zijn blijkbaar veel DBB members die nog thuis wonen? kan het misschien zijn dat men in Nederland, langer thuis woont dan in België? Ik ben 23 en woon ondertussen al een jaartje alleen.
Maar ontopic, ik zou het nooit zeggen thuis, ze zaagden vroeger al over een pot whey. Misschien gewoon alleen gaan wonen, dareal.

Er zijn blijkbaar veel DBB members die nog thuis wonen? kan het misschien zijn dat men in Nederland, langer thuis woont dan in België? Ik ben 23 en woon ondertussen al een jaartje alleen.
Maar ontopic, ik zou het nooit zeggen thuis, ze zaagden vroeger al over een pot whey. Misschien gewoon alleen gaan wonen, dareal.