AndroidHealthClinic

I am ****ed

Leg ze uit wat "vitamine B" injecties doen :D

Ze zien echt wel dat je met een dikke harses rondloopt.
Wat is nou het ergste dat kan gebeuren? dat ze boos worden?

Toen me moeder mijn dbol en winstrol pillen vond heb ik gezegt dat het groeihormonen uit amerika zijn en dat het niet zoveel kwaad kon.
Me vader kon ik dit jammer genoeg niet wijsmaken omdat die minder achtelijk is.
Die begon er al over voor ze wat gevonden hadden.. Hoe kom je aan die dikke kop? :)

ahh, fock it man.. Je bent 21 jaar, dus volwassen!
Het is jouw leven, dat moet je duidelijk maken, je bent immers geen junk die moet stelen om aan zn dope te komen.. Je heb je leven verder goed op rails, alleen je kuurt wel eens..
Je bent al betrapt, excuus heeft geen zin meer, ze moeten accepteren dat je dit doet!
Accepteren ze het niet, ga je weg, dit was je immers toch al van plan!!!

Kijk, als je nu 16 was, begreep ik je dilemma wel, maar je bent een 120KG zware reus van 21, die bang is voor de reactie van ma....?
Het word de hoogste tijd, dat je de feiten brengt aan je Ma!

oefening....iemand die 120+kg plus is, doet t toch goed makker. en kuren om erbij te horen? waar haal je die kennis vandaan? ken je topicstarter? of heb je telepatische visie.
denk dat jij maar lekker bijdehand moet gaan in een andere sectie;)

Ogen en oren openhouden in de gym!
Hoe vaak ik al wel niet jongetjes die net uit de poepluiers zijn al hoor praten over kuurtje dit kuurtje dat en aan anderen vragen waar spullen te kopen dan mag je toch wel stellen dat het soms een mode grille is.
Ik praat niet specifiek over de topicstarter, maar het blijft toch frappant dat op bepaalde tijdstippen van het jaar de topics over AS+advies als paddestoelen uit de grond rijzen.
En daarbij komt nog dat je op je 21e nooit een plateau kunt bereiken omdat je het maximale uit je hormoon huishouding kan halen.
Maar goed ik zal wel verkeerd geoordeeld hebben want op je 21e al op 2 gr test zitten is natuurlijk ook heel normaal:rolleyes:

iedereen loopt hier wel zo makkelijk te praten dat je het gewoon moet zeggen, maar relatie met ouders is niet bij iedereen hetzelfde..zou hetzelf nooit vna m'n leven vertellen, zelfs niet als ik er bijloop @ 140kg met een dikke waterballon kop..

en dat sommige ouders het accepteren is een geval wat volgens mij maar zelden voorkomt...AS are bad...1miljoen vooroordelen zonder er maar iets vanaf te weten..

amen!

Gelukkig heb ik er geen last mee, toen ik nog met mijn ouwe trainde stelde hij het zelf voor, maar wegens plotselinge gezondheidsproblemen was dat voor hem uit ten boze, mijn moeder ja die weet het, zegt dat ik gek ben maar dat het mijn eigen keus is :cool:

wens je succes, beter er nu over babbelen dan weer een excuus verzinnen, dan ben je straks nog de zoon die altijd maar liegt ook ;)

Gelukkig heb ik er geen last mee, toen ik nog met mijn ouwe trainde stelde hij het zelf voor, maar wegens plotselinge gezondheidsproblemen was dat voor hem uit ten boze, mijn moeder ja die weet het, zegt dat ik gek ben maar dat het mijn eigen keus is :cool:

wens je succes, beter er nu over babbelen dan weer een excuus verzinnen, dan ben je straks nog de zoon die altijd maar liegt ook ;)

:eek:

Haha, hoe herkenbaar :D

Mijn ma vond vorig jaar injectienaalden en gebroken iraanste testoampulletjes in mijn prullenbak. Ze was zich rot geschrokken en zei tegen mij 'maar dat is niet goed voor je hoor, dat is een hormoon!'. Ik zei 'ja, en nog een heel lekker hormoon ook :thumbs:'

bij mij hadden ze ook spuiten gevonden maar ik zat alleen maar aan de vitamine B12. Vertel dan maar tegen je ouders dat je vitamine aan het spuiten bent. Komt niet geheel geloofwaardig over...

Toch eigenlijk wel te zot voor woorden dat je op je 21ste al aan 2gr test zit. Ik ben benieuwd naar je vorige kuurtjes.

Toch eigenlijk wel te zot voor woorden dat je op je 21ste al aan 2gr test zit. Ik ben benieuwd naar je vorige kuurtjes.

nou....gezien zijn gewicht is t niet een heel veel. er van uitgaande dat ie test only doet (doet ie vast nie ;))
"normale kuur":
test op 500mg p/w
eq op 750mg p/w
dbol op 40mg p/d
zit je ook al aardig richting 2gr p/w

bij mij hadden ze ook spuiten gevonden maar ik zat alleen maar aan de vitamine B12. Vertel dan maar tegen je ouders dat je vitamine aan het spuiten bent. Komt niet geheel geloofwaardig over...

De kapotte ampulletjes laten zien :thumbs:

Dat was ook mijn plan... maar mijn ma vond niet alleen spuiten maar ook sus-ampulletjes, dus die grap ging niet op.

De kapotte ampulletjes laten zien :thumbs:

Dat was ook mijn plan... maar mijn ma vond niet alleen spuiten maar ook sus-ampulletjes, dus die grap ging niet op.

kan je je moeder niet wijsmaken dat sustanon ook vitamines zijn ? :D Alleen heb je wel een kleine kans dat je moeder denkt, oh vitamines die sustanon moet ik ook heb want ik kom wat vitamines tekort. :p

kan je je moeder niet wijsmaken dat sustanon ook vitamines zijn ? :D Alleen heb je wel een kleine kans dat je moeder denkt, oh vitamines die sustanon moet ik ook heb want ik kom wat vitamines tekort. :p

Mja... normaal gesproken heb ik geen moeite mijn goedgelovige moeder voor de gek te houden. Maar ze is verpleegster geweest en heeft zelf regelmatig sus-injecties bij patienten moeten zetten... dus dat verhaal ging helaas niet op ;)

Er zijn blijkbaar veel DBB members die nog thuis wonen? kan het misschien zijn dat men in Nederland, langer thuis woont dan in België? Ik ben 23 en woon ondertussen al een jaartje alleen.

Maar ontopic, ik zou het nooit zeggen thuis, ze zaagden vroeger al over een pot whey. Misschien gewoon alleen gaan wonen, dareal.

Er zijn blijkbaar veel DBB members die nog thuis wonen? kan het misschien zijn dat men in Nederland, langer thuis woont dan in België? Ik ben 23 en woon ondertussen al een jaartje alleen.

Maar ontopic, ik zou het nooit zeggen thuis, ze zaagden vroeger al over een pot whey. Misschien gewoon alleen gaan wonen, dareal.

Denk dat de reden is omdat nederlanders meer geld aan gear willen uitgeven dus langer thuis blijven wonen zodat ze daar meer geld voor over houden:p :D

Nee hoor, ik ben 21 en woon al ruim 2 jaar alleen... Lijkt me eerder persoonsgebonden:)

Kwestie van geld en gemakzucht :)

Terug
Naar boven