AndroidHealthClinic

I can't get no sleep

Bezoekers in dit topic

Doe je overdag tukjes, beetje dutten?

Snachts hier op t forum zijn zal ook niet helpen om weer in slaap te komen :)
 
Doe je overdag tukjes, beetje dutten?

Snachts hoer op t forum zijn zal ook niet helpen om weer in slaap te komen :)
Hoer op het forum? :roflol: Ik lag 5 uur te draaien dus dan moet je wat he? :)
 
Ninja edit :D
Herkenbaar.. die 5 uur draaien. Maar dan nog pak ik niet mijn foon. :o
 
Slecht slapen is terror, ik heb ook periodes dat ik slecht slaap vaak gerelateerd aan warm weer, dieet en/of hormoon gebruik. voel me ook letterlijk herboren als ik dan is een nacht goed rust pak
 
Een boek lezen voor je gaat slapen?
 
Podcasts luisteren helpt mij vaak. Als het echt boeiend is val ik binnen 15 minuten in slaap :D
 
Je zegt dat je 0 minuten slaapt per nacht en dit reeds 3 weken aan een stuk. Wel, allereerst zoals hierboven gezegd, dit is een record, echter een triest dan. Kan je even verduidelijken als jij tijdens de dag al dan niet gewoon in slaapt valt waar je staat ?
 
Melatonine al een geprobeerd? is geen wondermiddel maar het werkt wel. Ook kan wiet met een hoog cbd gehalte en een laag thc gehalte helpen dus geen haze enzo. Niet goed kunnen slapen is echt fucked up.
 
Nogmaals het verhaal klopt ook niet, geen slaap was je nu dood, dus je slaapt slecht, of weinig, maar niet NIET
 
Toeval dat ik er momenteel ook last van heb, net nieuwe baan alles lijkt fantastisch te gaan, geen stress gevoelens etc. Tegelijkertijd begint mijn tinnitus extreem op te spelen, slaap ik slecht en heb ik last van migraines.

Al met al wijst dat bij mij allemaal op stress. Dus hoewel je het zelf miss niet ervaart, is het hoogstwaarschijnlijk stress. Tenminste, als ik het met mij vergelijk.

Niet kunnen slapen is 1 ding. Erover zitten malen en constant denken waarom lukt het niet, waarom is die piep in mn oren zo kut etc. helpt totaal niet en lukt slapen helemaal niet.

Probeer je er zoveel mogelijk aan over te geven en zoek de reden voor je stress.
 
Kijk eens naar het boek " slaap als een roos" van Guy Meadows
Het kan je mogelijk helpen om er wat beter mee om te gaan.
Heb zelf ervaringen "niet" slapen... ook via slaap onderzoeken aangetoond dat ik ca. 30 min echt slaap en verder wat dut. Maar dat is wel genoeg om je lijf in een soort van "doorleef" stand te krijgen. T kan wel fysiek en mentaal enorm veel energie kosten en het breekt je met de tijd echt op.
Maar als je er minder over maalt kan je mogelijk ook weer beter gaan slapen. Maar hou er rekening mee dat dat best tijd kost om te verbeteren. Dat is niet een kwestie van een week of 2 vaak.

Als het je echt dwars zit laat dan een slaaponderzoek doen. Weten of en wat er mis zou kunnen zijn kan je helpen om dit te verhelpen/verbeteren.
 
Nogmaals het verhaal klopt ook niet, geen slaap was je nu dood, dus je slaapt slecht, of weinig, maar niet NIET
Lees de hele thread eens door gab.

Enniewee, het gaat nu iig beter. Kan enigszins goed slapen zonder slaapmedicatie.

Wat heeft me geholpen:
- ademhalingsoefeningen voor het slapen en op je ademhaling letten als je in bed ligt: qi gong + insomnia googlen
- acupunctuur
- halve gram magnesium voor het slapen gaan
- je mindset veranderen en het niet erg vinden dat je niet kan slapen
- veel afleiding zoeken
- golden milk
- stil liggen tijdens het slapen
- oordopjes

Persistence is key, het was vooral iets mentaals niet kunnen slapen (in mijn geval dan), was veel te veel bezig met secundaire dingen als niet kunnen trainen en niet kunnen werken.
Bovenstaande heeft overigens niet gelijk geholpen, maar het blijven volgen van die regels heeft veel baat gehad.
 
Pagga slaan voor het slapen wil ook wel eens helpen voor goede nachtrust
 
Pagga slaan voor het slapen wil ook wel eens helpen voor goede nachtrust
Als ik mijn vriendin in de middag en mijn vrouw in de avond dan al gedaan heb, lukt dat echt niet meer.
 
Jij hebt waarschijnlijk geen problemen met slaap aangezien je zelfs overdag aan het dromen bent over dat soort zaken.
Ik slaap de slaap der onschuldigen, aka als een roosje.
 
wat voor mij erg goed werkt is geen job hebben. als ik geen arbeidsgerelateerde stress heb slaap ik extreem goed en kan ik me veel beter toespitsen op mijn trainingen ook daar door. vaak hoor je zeggen dat je moet routine hebben en dat is voor bepaalde zaken zeker waar, ... maar als ik moet op een bepaalde tijd in slaap vallen of moet op een bepaald uur opstaan heb ik 95 procent meer kans. om slaapproblemen te ontwikkelen.
 
met benzodiazepines moet je toch in slaap vallen bij een bepaalde hoeveelheid. Dat kan wetenschappelijk volgens mij niet anders. Maar ik zou het wel niet aanraden daarmee te beginnen.
 
met benzodiazepines moet je toch in slaap vallen bij een bepaalde hoeveelheid. Dat kan wetenschappelijk volgens mij niet anders. Maar ik zou het wel niet aanraden daarmee te beginnen.
En anders heb je altijd nog propofol.
 
met benzodiazepines moet je toch in slaap vallen bij een bepaalde hoeveelheid. Dat kan wetenschappelijk volgens mij niet anders. Maar ik zou het wel niet aanraden daarmee te beginnen.
Ik ben het levende bewijs dat dat niet zo is.
 
Back
Naar boven