MuscleMeat

I:heart:Techno

I :heart: techno is een jaarlijkse traditie, 5e jaar op rij zal ik er bij zijn.

Line up ziet er ongeveer hetzelfde uit als alle andere jaren

Veel Nederlanders daar ook

veel te druk en teveel hollanders :(

Je voelt je natuurlijk minderwaardig tussen al die aantrekkelijke hollanders, ik snap het.
das niet zo loo, jullie hebben praktisch iedere week zo'n grote feesten(al die qontrol/white/black sensations/id&t/... partys) en ocharme wij maar twee of drie per jaar en toch kunnen we niet op ons gemak feesten :(

btw [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet iemand waar ik dat intronummer kan downloaden als je die site opent, gewoon gelijk het 1ste nummer wat af speelt, wat een lekker nummer is dat zeg :D

das niet zo loo, jullie hebben praktisch iedere week zo'n grote feesten(al die qontrol/white/black sensations/id&t/... partys) en ocharme wij maar twee of drie per jaar en toch kunnen we niet op ons gemak feesten :(

Wij zijn er om het jullie te leren ;)

hahaha ja ****ed up inderdaad.
Elke week is hier wel een dik feest, en nog moeten we met z'n allen naar het buitenland om ook daar onze stempel te drukken.

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand waar ik dat intronummer kan downloaden als je die site opent, gewoon gelijk het 1ste nummer wat af speelt, wat een lekker nummer is dat zeg :D

Dj Murphy - Wicked operator. Staat gewoon op de site;)

Valt vast wel ergens te downloaden.

Dj Murphy - Wicked operator. Staat gewoon op de site;)

Valt vast wel ergens te downloaden.

Dat begrijp ik ;) Maar limewire die vind em niet, of je krijgt zo'n fopfile dat wanneer je em wil afspelen je automatisch verwezen wordt om PLAY_MP3.EXE te downloaden.

Snap je ;)

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

eerste link :rolleyes:

Damn die cd's zijn ****ing goed trouwens ik raad jullie aan om ze te downloaden!

Zeker vette lineup, er gaat wel weer een bus waar ik bij kan, weet het nog niet. Binnenkort ook contact avond op ADE met Hawtin, Magda & co. Ff checken of I love Techno er bij past.

Ik zal er zijn voor de 2de keer. Vorig jaar was het in ieder geval dik geslaagd.

Ga er ook bij zijn dit jaar. Erna lekker crashen op kot en dan 's avonds rustig naar huis.

Ik zal er dit jaar ook weer bij zijn, ik vind de line-up voor hardtech fans wel iets minder dan vorig jaar. Maar het wordt sowieso weer een groot feest!!!

Terug
Naar boven