MuscleMeat

I:heart:Techno

Bump! Nog 19 keer slapen...

• Topic Starter Topic Starter
Nog 2 weekjes.....

Weet iemand een goede maatschappij waar je bustickets kan kopen vanuit Utrecht?

Is dat de normale hang van zaken dat het al uiverkocht is 2 weken van te voor? Meen mij te herinneren dat het vorig jaar zeker zo niet was. Weet niet van de vorige jaren?
Ik heb gelukkig mijn ticket al binnen. Maar zijn er veel die geen hebben.

Vorig jaar was het een weekje op voorhand denk ik. Maar was idd ook uitverkocht.

Bijna, bijna, ...

Is dat de normale hang van zaken dat het al uiverkocht is 2 weken van te voor? Meen mij te herinneren dat het vorig jaar zeker zo niet was. Weet niet van de vorige jaren?
Ik heb gelukkig mijn ticket al binnen. Maar zijn er veel die geen hebben.

Vorig jaar waren ze ook uitverkocht

shut%20up.gif

:D ;)

Zijn uitverkocht :(
Vorig jaar had ik vrijkaarten, helaas te lang gewacht nu.

@ maiskorrel:

Niet te negatief hé.. ILT volgend jaar valt vroeger (24-10-2009) dus je moet niet eens een volledig jaar wachten om weer te kunnen gaan...

24-10-09, kijk ik alvast naar uit :)

Het zou de 6e keer op rij geweest zijn.....

Iedereen alvast veel feestplezier gewenst

Was een mooi feestje.
Maar wat zijn die Belgen een raar vol. Sommigen zijn heel aardig, andere echt ****ing tokkies.

En ze schreeuwen ALLEMAAL naar de DJ. Vet irritant als je gewoon naar de muziek probeert te luisteren. Is dit op alle techno feestjes in belgië. Want moet zeggen dat ik dat in Nederland nog nooit heb meegemaakt.

Maar al met al prima feestjes. Nog even een meet gehouden met Calibre:thumbs:

beginnerbb = al meer als 24 uur wakker.

respect!

coffee, one hell of a drug.

Was een mooi feestje.
Maar wat zijn die Belgen een raar vol. Sommigen zijn heel aardig, andere echt ****ing tokkies.

En ze schreeuwen ALLEMAAL naar de DJ. Vet irritant als je gewoon naar de muziek probeert te luisteren. Is dit op alle techno feestjes in belgië. Want moet zeggen dat ik dat in Nederland nog nooit heb meegemaakt.

Maar al met al prima feestjes. Nog even een meet gehouden met Calibre:thumbs:

Tokkies? Je hebt wss wel meer boeren en marginalen dan in nederland. Dat geroep vind ik ook irritant.

Ilt was goed, buiten de enorme hitte in de zalen. Op bepaalde momenten kon ik daar gewoon niet blijven van de warmte, zal wel met ouder worden te maken hebben dat ik hier niet meer tegen kan. Zou goed zijn als ze eens een airco zouden installeren, dan zouden er ook minder hun t-shirt uitdoen en zou het wat hygiënischer zijn.

beginnerbb = al meer als 24 uur wakker.

respect!

coffee, one hell of a drug.

:rolleyes:

Maar inderdaad. Respect naar mij:hedbang:. Ik zal ook voorlopig nog wel even wakker blijven ook.

Edit: Loo, thnx voor mn balkje. En nken gaat lastig, heb barstende koppijn.

Er is maar 1 vechtpartij(voor zover de security weet) geweest op heel de avond, spijtig genoeg voor mij, had wat meer actie willen hebben. Mensen hun joints in 2 breken begint saai te worde na de 100.

Heb ook een kerel die constant spasmen(niet enkel darmspasmen) had zijn ribben per ongeluk gebroken, had hem iets te stevig vast :D

Eén vechtpartij ? Is nog veel, door die xtc lijkt het daar bijna op een orgie :D

Terug
Naar boven