MuscleMeat

I:heart:Techno

Ilt was goed, buiten de enorme hitte in de zalen. Op bepaalde momenten kon ik daar gewoon niet blijven van de warmte, zal wel met ouder worden te maken hebben dat ik hier niet meer tegen kan. Zou goed zijn als ze eens een airco zouden installeren, dan zouden er ook minder hun t-shirt uitdoen en zou het wat hygiënischer zijn.

Zeker! Verdomme tot halverwege was het vaak nog te doen maar daarna :eek: Of als je binnen drank ging halen... Ook heel gezellig. 1x iemand daar flink met mn elleboog in zn oog gestoten, hij kon er gelukkig (voor hem uiteraard... :rolleyes:) mee lachen. :D

Er is maar 1 vechtpartij(voor zover de security weet) geweest op heel de avond, spijtig genoeg voor mij, had wat meer actie willen hebben. Mensen hun joints in 2 breken begint saai te worde na de 100.

Heb ook een kerel die constant spasmen(niet enkel darmspasmen) had zijn ribben per ongeluk gebroken, had hem iets te stevig vast :D

Als je wacht had aan de uitgang van de blue room : Bedankt om me altijd langs daar binnen te laten :D

Heb me beter geamuseerd dan vorig jaar. En uit comfort gewoon voor hoofdzakelijk 1 zaal gekozen omdat ik het heen en weer lopen niet zag zitten, de blue room dus.

Ik heb wel nog een vectpartij gezien helemaal op het einde in de gele zaal. Was dat die dan?

Vette avond. Begon een beetje minder omdat ik er een dik uurtje te laat toekwam en dan nog eens een half uur op iemand stond te wachten die dan niet kwam opdagen. Daardoor dan uurtje in wachtrij moeten staan om binnen te geraken. Die bas die door de dikke muren van Flanders Expo kwam, deed mij wel heel veel zin krijgen in dit avondje. Volgend jaar zeker tegen 19.30 zorgen dat ik er ben.

Na wat zoeken calyptus dan toch gevonden. Die moest blijkbaar de hele avond in de saaie chill-out staan en kreeg niet de actie die hij wou :D

Uiteindelijk ook alle rooms wel eens binnen geweest maar hoofdzakelijk in Red room gebleven. Underworld, pierre & dave clarke wou ik alle drie namelijk wel zien. Daar beginnerbb even ontmoet.

Rond 6 uur naar decadance vertrokken en daar nog tot 10-11 uur rustig geaftered op de ghb. Was ook heerlijke muziek en deed echt deugd. Lekker chill komen in deca na een avond knallen op techno :heart:

Als je wacht had aan de uitgang van de blue room : Bedankt om me altijd langs daar binnen te laten :D

Heb er van 5 tot 6 gestaan, niemand binnengelaten die geen pasje/bandje had voor zover ik weet...

Na wat zoeken calyptus dan toch gevonden. Die moest blijkbaar de hele avond in de saaie chill-out staan en kreeg niet de actie die hij wou :D

Heb gelukkig nog wat aflossing kunnen regelen, was 1 van de security te ziek geworden om ergens anders te staan dan de lounge. :D

Heb er van 5 tot 6 gestaan, niemand binnengelaten die geen pasje/bandje had voor zover ik weet...

Hehe toen ben ik wel nog gepasseerd alleszins. :o

maar ik had wel een bandje hoor, dus mocht wel binnen :D Wel serieus veel security voor zo'n uitgang, 4 man ofzo? Maar terecht, want er proberen veel mensen tussen te glippen.

Vond het enkel gek dat we zo ook binnen mochten als de ingang gesloten was, want we waren geen crew ofzo. maar je hoort me niet klagen, was top avondje ;)

beste moment van de avond was voor mij eerste half uur van tocadisco trouwens :)

Waren er ook doden gevallen op het feest? Zag dat er iemand gereanimeerd werd.

Zou wel in het nieuws komen hoor moest er iemand sterven op ILT.

"Bestuurster van zwaar ongeval in Schoten was ingedommeld"

Bij een zwaar ongeval op de E19 in Schoten richting Breda zijn deze morgen drie jonge mensen omgekomen. De inzittenden van een auto vlogen te pletter tegen een pijler van een brug. Vermoedelijk was de bestuurster in slaap gevallen.

"Bij een lichte bocht op de E19 vloog de bewuste auto door de vangrail, en reed te pletter tegen een brugpijler. Voor de drie jonge Nederlandse meisjes kwam alle hulp te laat", vertelde brandweercommandant Anthonissen.

Bij de 3 vrouwelijke inzittenden waren 2 zussen tussen 17 en 21 jaar. Alle drie waren ze afkomstig uit de buurt van Rotterdam. De drie waren op de terugweg van 'I love techno' in Gent.

Geen autopsie

Het Antwerpse parket is er zo goed als zeker van dat de bestuurster van vermoeidheid was ingedommeld. De politie denkt dat niemand van de drie onder invloed was van alcohol of drugs. Er zal geen autopsie plaatsvinden.

http://www.gva.be/nieuws/3d/default.asp?art={7B78B4E1-E173-476B-A5A8-1D691280370F}

Ik bedoelde op het feest zelf hé... Als hij iemand gereanimeerd zag worden veronderstel ik dat het niet langs de kant van de weg was maar op ILT zelf.

Zeer spijtig voor die meisjes. Wel raar als je denkt dat het mogelijk is dat je er vlak naast hebt staan dansen enkele uren voor hun dood. Hoe kan de politie nu "denken" dat ze niet gedronken of genomen hebben?

Ik bedoelde op het feest zelf hé... Als hij iemand gereanimeerd zag worden veronderstel ik dat het niet langs de kant van de weg was maar op ILT zelf.

Ik weet dat de MUG langs is geweest, en die komen niet voor niks... Voor de rest is me niks meegedeeld.

Zeer spijtig voor die meisjes. Wel raar als je denkt dat het mogelijk is dat je er vlak naast hebt staan dansen enkele uren voor hun dood. Hoe kan de politie nu "denken" dat ze niet gedronken of genomen hebben?

je meent het? daar reageerde ik ook helemaal niet op...

En de MUG is?

De ambulances bleven maar aan en afrijden. Nog nooit heb ik zoveel mensen out zien gaan en schuimbekkent aan de kant zien liggen.

De ambulances bleven maar aan en afrijden. Nog nooit heb ik zoveel mensen out zien gaan en schuimbekkent aan de kant zien liggen.

Inderdaad, heb ooit eens met een verpleegster gesproken die nachtwerk doet ik de Gentse ziekenhuizen. De nacht van I :heart: techno is veruit de drukste

Tja ik heb wel paar mensen zien kotsen en iets te scheef gaan maar niemand out zien gaan. Heb er ook niet op gelet natuurlijk, was daarvoor te druk bezig met feesten. Is op zich wel normaal dat er veel mensen out gaan op 35 000 man. In een discotheek van 1500 man zijn er sowieso een pak elke avond. Doe dat dan maal 20 ....

De ehbo bleef maar uitrukken met de brancard. Heb mijn twijfels door dit alles of ik hier volgend jaar nog wel bij wil zijn.

Wat stoort jou het dat er mensen slecht doseren en over hun grenzen gaan? Het zijn 99% van de keren zij die drugs genomen/gedoseerd hebben en het is gewoon hun verantwoordelijkheid. Niets om over geshockeerd te zijn dus... Gezond is het niet, maar er is blijkbaar toch niemand van dood gegaan.

Terug
Naar boven