BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Ilt was goed, buiten de enorme hitte in de zalen. Op bepaalde momenten kon ik daar gewoon niet blijven van de warmte, zal wel met ouder worden te maken hebben dat ik hier niet meer tegen kan. Zou goed zijn als ze eens een airco zouden installeren, dan zouden er ook minder hun t-shirt uitdoen en zou het wat hygiënischer zijn.
Zeker! Verdomme tot halverwege was het vaak nog te doen maar daarna
Of als je binnen drank ging halen... Ook heel gezellig. 1x iemand daar flink met mn elleboog in zn oog gestoten, hij kon er gelukkig (voor hem uiteraard...
) mee lachen. 
Er is maar 1 vechtpartij(voor zover de security weet) geweest op heel de avond, spijtig genoeg voor mij, had wat meer actie willen hebben. Mensen hun joints in 2 breken begint saai te worde na de 100.
Heb ook een kerel die constant spasmen(niet enkel darmspasmen) had zijn ribben per ongeluk gebroken, had hem iets te stevig vast![]()
Als je wacht had aan de uitgang van de blue room : Bedankt om me altijd langs daar binnen te laten
Heb me beter geamuseerd dan vorig jaar. En uit comfort gewoon voor hoofdzakelijk 1 zaal gekozen omdat ik het heen en weer lopen niet zag zitten, de blue room dus.