Beoordeling:
8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik heb dus van Bodyenfitshop 2 potjes gehad om het te testen. Ik dacht eerst ook al waarom 2, dat was dus omdat er voor 13 dagen in een potje zit, en bij 2 potjes zou ik het dan beter kunnen beoordelen.
Ik heb eerst een tijdje dexaprine gebruikt, ik werd er zwak moe misselijk duizelig etc van. Ik heb ook niet echt vetverlies of iets in die richting gemerkt. Na dexaprine ben ik overgegaan op Ideal Body en dit beviel me een stuk beter. Ik voelde me totaal niet zwak, misschien had ik zelfs wel wat meer energie. Het doet ook z'n werking. Met dexaprine zat ik namelijk op onderhoud en ik merkte geen verschil. Ik zat nog op precies dezelfde caloriebehoefte en ik merkte bij Ideal Body wel degelijk vetverlies. Aders kwamen meer zichtbaar, buik werd wat strakker.
Aanbevolen gebruik:
Neem 3 maal daags 3 capsules tijdens de maaltijd.
Samenstelling Ideal Body!:
Inhoud: 120 capsules
Hoeveelheid per capsule: 205 mg
Dosering: 3 capsules
Hoeveelheid per dosering: 615 mg
Doseringen per verpakking: 40
Ik heb ook 3 maal daags 3 capsules ingenomen. Ben het wel eens een enkele keer vergeten, dan nam ik de dosis niet later in maar schoof ik het gewoon een dag op.
Dit product doet prima z'n werking. De prijs is ook wel te doen, je koopt namelijk 2 potjes voor 19,90 inclusief verzendkosten en je krijgt er bij bodyenfitshop altijd een sample bij.
Naar mijn mening werkt het! Ik lieg niet, probeer het uit zou ik zeggen!
http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/ideal-body
- Soort supplement: Fatburner / stacker
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het zorgt voor vetverlies en spierbehoud.
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Een maand
- Hoe is de smaak van dit supplement? Nvt: Capsules, wel een appelboer daarna

- Welke dosis heb je gebruikt? 3 doseringen van 3 capsules
- Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, gratis verzending, gratis levering.
- Wat heb je voor dit supplement betaald? Niks, ik mocht het gratis testen.
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja en nee. Ja ik vond het een goed product en het heeft geholpen maar ik ben niet de rijkste hier vanwege mijn leeftijd. Als ik wat meer geld heb dan zou ik het zo weer kopen.
Mijn review:
Ik heb dus van Bodyenfitshop 2 potjes gehad om het te testen. Ik dacht eerst ook al waarom 2, dat was dus omdat er voor 13 dagen in een potje zit, en bij 2 potjes zou ik het dan beter kunnen beoordelen.
Ik heb eerst een tijdje dexaprine gebruikt, ik werd er zwak moe misselijk duizelig etc van. Ik heb ook niet echt vetverlies of iets in die richting gemerkt. Na dexaprine ben ik overgegaan op Ideal Body en dit beviel me een stuk beter. Ik voelde me totaal niet zwak, misschien had ik zelfs wel wat meer energie. Het doet ook z'n werking. Met dexaprine zat ik namelijk op onderhoud en ik merkte geen verschil. Ik zat nog op precies dezelfde caloriebehoefte en ik merkte bij Ideal Body wel degelijk vetverlies. Aders kwamen meer zichtbaar, buik werd wat strakker.
Aanbevolen gebruik:
Neem 3 maal daags 3 capsules tijdens de maaltijd.
Samenstelling Ideal Body!:
Inhoud: 120 capsules
Hoeveelheid per capsule: 205 mg
Dosering: 3 capsules
Hoeveelheid per dosering: 615 mg
Doseringen per verpakking: 40
Ik heb ook 3 maal daags 3 capsules ingenomen. Ben het wel eens een enkele keer vergeten, dan nam ik de dosis niet later in maar schoof ik het gewoon een dag op.
Dit product doet prima z'n werking. De prijs is ook wel te doen, je koopt namelijk 2 potjes voor 19,90 inclusief verzendkosten en je krijgt er bij bodyenfitshop altijd een sample bij.
Naar mijn mening werkt het! Ik lieg niet, probeer het uit zou ik zeggen!
http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/ideal-body