XXL Nutrition

Iedere dag trainen, kan dat...?

johnjrambo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Hallo,

Ik train vanaf 1 mei j.l. met gewichten, verdeeld over 4 dagen, train ik nu iedere dag.

Mijn vraag is, verlies ik nu kracht en spieren of bouw ik nu iets op?

Het voel goed, heeft iemand ervaring met iedere dag trainen. 1 training is 1 uur...

Alvast bedankt....

Elke dag trainen = overkill.. dan ga je alleen maar achteruit i.p.v. progressie maken.

Je moet niet alleen trainen, maar ook goed rusten.

Het is natuurlijk te zien wat je bedoeld met elke dag trainen, doe je verschillende spiergroepen op verschillende dagen das goed, doe je alle spiergroepen elke dag, dan is dat idd overkill..

Hopelijk doe je het 1ste

Laatst bewerkt:
het is natuurlijk te zien wat je bedoeld met elke dag trainen, doe je verschillende spier groepen op verschillende dagen das goed, doe je alle spiergroepen elke dag, dan is dat idd overkill

Gast, elke dag trainen = jezelf nken.. kom nou niet stoer typen dat verschillende spiergroepen per dag goed voor je is.. want dat is het NIET

Gast, elke dag trainen = jezelf nken.. kom nou niet stoer typen dat verschillende spiergroepen per dag goed voor je is.. want dat is het NIET

iedere dag trainen kan wel hoor.
zijn echt wel sterke gewichtheffers bij met insane schema's.

maar ik betwijfel of dat kan zonder AAS.

zoek maar eens op Pat Mendes

Iedereen dag trainen is gewoon overkill klaar, of je nou AAS gebruikt of clean bent.. je zult gewoon moeten rusten.. elke dag trainen (cardio) moet wel lukken idd.. maar volle krachttraining? gaat niet lukken denk ik bro

[Link niet meer beschikbaar]

Iedereen dag trainen is gewoon overkill klaar, of je nou AAS gebruikt of clean bent.. je zult gewoon moeten rusten.. elke dag trainen (cardio) moet wel lukken idd.. maar volle krachttraining? gaat niet lukken denk ik bro

als jij het niet wilt geloven oké.. die jongen is er toch heel sterk van geworden.
zo sterk waar iedereen in elke leeftijdscategorie er van kan dromen. en hij deed het terwijl hij junior was

http://www.youtube.com/watch?v=-6mRbQG-PL4

Hallo,

Ik train vanaf 1 mei j.l. met gewichten, verdeeld over 4 dagen, train ik nu iedere dag.

Mijn vraag is, verlies ik nu kracht en spieren of bouw ik nu iets op?

Het voel goed, heeft iemand ervaring met iedere dag trainen. 1 training is 1 uur...

Alvast bedankt....

elke dag trainen met gewichten?
Je zou elke dag 1 spiergroep kunnen doen, maar idd rust is het belangrijkste, dus als je de hele dag verder niets zoveel te doen hebt
Middagdutje, dvdtje kijken , achter pctje etc.

Maar elke dag als een gek 1 uurtje tekeer gaan, nee dan sluit ik mij bij Daniel20 aan dat gaat niet, afgezien dat je dan je spieren geen tijd geeft om te herstellen zit je ook nog met afvalstoffen ( kan je goed ziek van worden).

Terug
Naar boven