MuscleMeat

Iedereen! Post hier jouw armomvang! (koud)

39, wil op 55 zitten volgend jaar.

Zozo dat zijn gem. toch beste armen. Ik teken momenteel voor rechts en links bijna 42 cm koud. Na het trainen zit ik op 44 cm.

41 cm koud... :( train al 7 maanden
maarjah heb een hoog vetpercentage maar bij mij is et k*t verdeeld :D heel veel rond et middel en weinig op de bovenarmpjes etc...:D

39 koud
41,5 warm
40 lauw

dude wat hebben jullie allemaal grote armen zeg...ik heb maar 34cm :( (de laatste keer dat ik het gemeten heb teminste)

38cm, heb wel al 5 bijna 6 maand ni meer getraind(ongeval) :(
Laatste keer dat ik ze gemeten heb waren ze nog 43cm en ben alleen maar bijgekomen ???

mijn armpjes zijn zo'n 38/39 cm. na zo'n 7/8 maanden trainen. En ik walg er van. Ik ben namelijk 1.90 lang en dan van dat soort repelsteeltjes :(

41 cm koud. warm 42,5 cm

is altijd mijn zwakste punt geweest en zal het ook altijd blijven ivm blessures elleboog

40,5 cm maar ze mogen van mij wel wat groter...

Jesus, iedereen zeikt boven de 40? :s Maar goed, zit zelf op 38 cm, koud aangespannen.

Kunnen we niet meten wie de smalste taille omvang heeft en de geripste buikspieren? :p

35 cm :( (bij een lengte van 190 cm en een gewicht van 84 kilo)

ik hoopte 40 maar t'is 38
hop naar de 40

40 centimeters

56 cm

39cm koud. M'n triceps wilt niet echt helaas. Verdere stats: 23 jaar, 1.80m, 90kg, 10% (wel een shitload aan vocht).

Anyway, ik zal zaterdag wel weer eens foto's maken en posten, kunnen jullie lachen. ;)

Terug
Naar boven