Fitness Seller

Iel mannetje heeft hulp nodig!

Prick

Novice
Waardering
0
Wat raden jullie me aan?

Ola,,

ik fitness inmiddels 8 maanden, maar zonder schema.. Nu wil ik eigenlijk het perfecte schema samenstellen, maar hier staat zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie...

Hoop dat jullie me willen/kunnen helpen!

Ben een 18 jarige webdesigner, dus mijn dagelijkse beweging is naar mijn werk, en dat is 3km fietsen. Van mijn werk word ik dus niet echt gespierd...

Mijn doel, alleen dan zonder dat tintje(dat gaat me sowieso niet lukken)

Vooral een mooi bovenlichaam. Zoon modellen lichaam (pfff ja...:rolleyes:) Armspieren en blokjes is mijn doel, en daarbij ga ik uiteraard meer oefening doen, maar hoe en wat....?

Over mezelf:

1. ben 1,82m lang
  2. weeg 67kg
  3. ben een split-schema van plan, lijkt me het fijnst
  4. wil 2/3x in de week gaan fitnessen, hoe meer hoe beter uiteraard, maar ik kan maar 3 dagen. Waarvan de 3e dag op vrijdag is, en dan is het patat-dag (tussen de middag op het werk, en 's avonds). Ik kan er evt. wel 1x patat van maken die dag, maar dan eet is als avondeten wel patat (anders moet ik zelf gaan koken)... Dus wat is dan verstandig, 2x gaan. Of toch 3x met als gevolg dat ik de patatdag ga fitnessen..

Ik ben benieuwd wie me wil helpen! Ik zou graag een goed te volgen schema hebben, er staan er hier al wat, maar elke keer zie ik weer reacties als waarom dat niet, waarom dat niet, waarom dat na dat.... Dus hoe dan wel :P?

Laatst bewerkt:
Ola,,

ik fitness inmiddels 8 maanden, maar zonder schema.. Nu wil ik eigenlijk het perfecte schema samenstellen, maar hier staat zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie...

Hoop dat jullie me willen/kunnen helpen!

Ben een 18 jarige webdesigner, dus mijn dagelijkse beweging is naar mijn werk, en dat is 3km fietsen. Van mijn werk word ik dus niet echt gespierd...

Mijn doel, alleen dan zonder dat tintje(dat gaat me sowieso niet lukken)

Vooral een mooi bovenlichaam. Zoon modellen lichaam (pfff ja...:rolleyes:) Armspieren en blokjes is mijn doel, en daarbij ga ik uiteraard meer oefening doen, maar hoe en wat....?

Over mezelf:

1. ben 1,82m lang
  2. weeg 67kg
  3. ben een split-schema van plan, lijkt me het fijnst
  4. wil 2/3x in de week gaan fitnessen, hoe meer hoe beter uiteraard, maar ik kan maar 3 dagen. Waarvan de 3e dag op vrijdag is, en dan is het patat-dag (tussen de middag op het werk, en 's avonds). Ik kan er evt. wel 1x patat van maken die dag, maar dan eet is als avondeten wel patat (anders moet ik zelf gaan koken)... Dus wat is dan verstandig, 2x gaan. Of toch 3x met als gevolg dat ik de patatdag ga fitnessen..
Ik ben benieuwd wie me wil helpen! Ik zou graag een goed te volgen schema hebben, er staan er hier al wat, maar elke keer zie ik weer reacties als WAAROM DAT NIET, WAAROM DAT NIET, EN WAAROM DAT NA DAT. Dus hoe dan wel :P?

Niet waar, ik zou maar eens beginnen met de stickies te lezen.

• Topic Starter Topic Starter
Jaa precies, wel gelezen, toen kwam ik uit op een split-schema.

Maandag: borst en biceps
Woensdag: rug en triceps
Vrijdag: Benen en schouders
Sprak me ook wel erg aan, maar welke oefeningen ongeveer...
Er zijn 80manieren om je biceps te trainen, gewoon degene die me aanspreekt of? En maar 1 oefening of meerdere...?

Sorry...

Jaa precies, wel gelezen, toen kwam ik uit op een split-schema.

Maandag: borst en biceps
Woensdag: rug en triceps
Vrijdag: Benen en schouders
Sprak me ook wel erg aan, maar welke oefeningen ongeveer...
Er zijn 80manieren om je biceps te trainen, gewoon degene die me aanspreekt of? En maar 1 oefening of meerdere...?

Sorry...

Of Rippetoe

A:
Squat 3x5
Bench Press 3x5
Deadlift 1x5
(Dips 2/3x8)
B:
Squat 3x5
Standing Military Press 3x5
Pendlay Rows/Cleans 3x5
(Chins 2/3x8)

En Dan op Ma Wo Vr, Dus je doet de hele tijd A B A B A zegmaar ;)

Hier ergens staat ook de Rippetoe_FAQ moet je ff met de zoekfunctie kijken ;)

ammai jij hebt mooi spieren :)
zeg heb jij nog foto's van u voor te late zien?

2x per dag friet eten :P lekkere bodybuilder ben jij zeg.

Ga idd eens aan rippetoe beginnen zoals eerder gezegd is.

Zolang je onder de 70 weegt mag je zoveel patat eten als je wil.

Armspieren en blokjes is mijn doel, en daarbij ga ik uiteraard meer oefening doen
:D

Altijd die armspieren en BlOkJuHs!!! jwt!

@TS
Die jongen die jij al doel hebt heeft niet alleen armspieren en blokjes...
Zoals al een paar keer aangehaald is in dit topic. Lees de stickies dan weet je meteen wat je te doen staat. En gebruik de search zoveel mogelijk. Want veel vragen die je stelt zijn al ongeveer duizend keer langs gekomen.

Terug
Naar boven