MuscleMeat

iemand digitale vetmeter van xxl????

hendrie

Huge Freak
Waardering
317
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
hebben misschien nog meer mensen de digitale vetmeter van de xxl??? was benieuwdt hoe hij werkte?????

hebben misschien nog meer mensen de digitale vetmeter van de xxl??? was benieuwdt hoe hij werkte?????

Ik kan je helaas zelf niet helpen (lekkere service ;) ) ik heb het apparaat nooit uit de verpakking gehaald. Ik heb wel het idee dat het een handig ding is, er moeten mensen op DBB zijn die deze hebben.

Digitale vetmeter

• Topic Starter Topic Starter
ah geeft niks joh!!
ik heb ook de hoop op de mensen hier op het forum die er ook 1 hebben:D

Ik heb hem, als je de metingen correct uitvoert komt je vrij stabiele resultaten uit. Kan soms 2-3% varieren. Het geeft je dus een idee van je vetpercentage, meer niet.

Voor mij is dat voldoende, anderen zullen zich eerder ergeren aan het feit dat de resultaten wat kunnen schommelen!

kan je misschien uitlegen hoe hij werkt/????

Ik heb hem, als je de metingen correct uitvoert komt je vrij stabiele resultaten uit. Kan soms 2-3% varieren. Het geeft je dus een idee van je vetpercentage, meer niet.

Voor mij is dat voldoende, anderen zullen zich eerder ergeren aan het feit dat de resultaten wat kunnen schommelen!

kun jij me helpen???

ik hoop dat hij nog x online komt of is er nog iemand anders die er ervaring mee heeft????

niemand?? kan hem nog steeds niet gebruiken!

Niemand die me kan helpen???

:roflol: lees de bijsluiter :p

heb er ook 1 en is echt niet moeilijk in gebruik.
eerst geef je je gegevens in. zet hem daarna even af door enter lang in te drukken.
dan terug aan (ook met enter toets). klemme even tesamen nijpe en direct loslaten. nu kun je beginnen met meten. de meting gaat als volgt:
upper body meting uitvoeren--> enter
buikvet meting uitvoeren --> enter
boven been meting uitvoeren -->enter
--> en dan zie je u resultaat als je dan nog eens op enter drukt kun je kiezen om de gegevens op te slagen.

hopelijk helpt dit je verder

heb er ook 1 en is echt niet moeilijk in gebruik.
eerst geef je je gegevens in. zet hem daarna even af door enter lang in te drukken.
dan terug aan (ook met enter toets). klemme even tesamen nijpe en direct loslaten. nu kun je beginnen met meten. de meting gaat als volgt:
upper body meting uitvoeren--> enter
buikvet meting uitvoeren --> enter
boven been meting uitvoeren -->enter
--> en dan zie je u resultaat als je dan nog eens op enter drukt kun je kiezen om de gegevens op te slagen.

hopelijk helpt dit je verder

he super bedankt voor de goeie uitleg!!super kan ik hen eindelijk gebruiken!!

Nog vraag waarneer moet je meten??ok net als gewicht?ochtend?

En waar meet je upperbody?buikvet is gewoon je rillertje en benen lukt ook wel! Moet je gewoon klein stukje vel? Of wel redelijk wat? Bedankt!!!!

ik meet s'ochtends. eerst weeg ik mijzelf om daarna de metingen te doen. ik doe dit niet elke dag maar 2 keer per week ongeveer. mss binnenkort meer, maar heb s'ochtends niet veel tijd.

waar je moet meten : http://www.exrx.net/Testing/BodyCompSites.html
alleen de regio's die je moet meten doen (zijn er 3)
waar, ik heb mij hierop gebaseerd, (terug te vinden op forum)
http://www.rustyiron.net/bodyfat.htm

aja en altijd op dezelfde plaats meten. niet verschieten als je meting 2% verschilt.
dit kan gebeuren.
mvg

Terug
Naar boven