MuscleMeat

Iemand ervaring met--Creatine High Octane?

David Iloyd

Novice
Waardering
0
Hallo..

Heb gisteren Creatine High Octane besteld bij [Link niet meer beschikbaar]
maar nou zie ik dat haast niemand dit heeft gebruikt of zie ik het verkeerd.. er staan wel positieve verhaaltjes over maar ik wou het toch aan de forum leden vragen...

Alvast bedankt voor het helpen.. :)

Ik heb het een keer gebruikt, het is enorm smerig echt niet normaal, die geur alleen al :barf: Ik hads de smaak orange

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha.. maar helpt het wel.. want ik drink alles op maar dan wel met geknepen neus :D .. mijn vraag is eigenlijk is het beter danbijv. Muscle tech want daarmee word die vergeleken.. en de prijs is 28 euro inlcusief verzendkosten, wel die van 1KG natuurlijk..

Allereerst, [Link niet meer beschikbaar]

Ennuh, je gaat iets kopen en vraagt daarna of het werkt, niet echt logisch toch ???

Toch werkt niet elk supplement bij iedereen, en was het maar allemaal waar wat ze in die mooie verkooppraatjes zetten. Dan waren we allemaal al beesten :D

Weet je wat, maak een LOG boek en houd ons op de hoogte! Kan anderen helpen bij de keus als ze het willen aanschaffen :)

• Topic Starter Topic Starter
:kots: Dankjewel voor je reachtie Marcel.. ik train al ong 6 maanden ben pas 18 en ja.. ik weeg 61 kg en 1.70 maar ja ik wil eigenlijk kilos bij komen .. heb van SPORTSLAB - PRO MASS gekocht maar werkt ook niet echt en tis ook nog eens goor :kots: .. en ik train goed ik bedoel 3/4 dagen in een week met een schema dat voor mij is bedoeld enz. maar nu hoorde ik van me fitness trainer dat creatine wel goed is en dat het je wel helptt..

Maar ik wou het ook aan de forum leden vragen vandaar..

hoop dat ik zo snel wat kilos bij kom :D

euhm ja, je kan kopen wat je wil, maar als je niet genoeg, en niet de juiste voeding eet gebeurt er nog niets en heb je eigelijk gewoon geld weggegooid! Laat die supplementen even staan, berg ze op en ga hier lezen wat en hoeveel je moet eten om aan te komen. Alleen zo'n supplement waarbij een mooi verkooppraatje geleverd word doet weinig.

En je zegt, ik train 3/4 keer per week. Wat is je schema, ik hoop niet dat je de zoveelste Br33ZaH B0y ben die alleen maar z'n borst, buik en biceps traint....Dan kan je beter BreezaH's gaan drinken :)

Ben het inderdaad met M@rsel eens...

Supplementen hebben vaak wel een toegevoegde waarde, echter dien je eerst je voedings- en trainschema in orde te hebben voordat een supplement iets voor je kan betekenen.

Wij (vitamineweb.nl) verkopen natuurlijk graag, maar wij raden ook iedereen aan eerst bovengenoemde zaken in orde te hebben. Wel is het natuurlijk aan te raden whey eiwitten te supplementeren en eventueel een weightgainer.

Terug
Naar boven