XXL Nutrition

Iemand ervaring met deze lotnrs. GS ??!!

jos1976

Novice
Waardering
0
Hallo mede.bb ers,

Normaal lees ik altijd op de achtergrond mee,....maar ik zit nu toch met een brandende vraag!

Heeft een van jullie ervaring met de volgende batches van GS:

Dianabol : lot.77846 expi. 02-2010

Test.Enanthate : lot.998574 expi. 06-2009

Deca Durabolin : lot.998574 expi. 06-2009
en
Tren.Enanthate : lot.99578 expi. 09-2010

Is hier misschien iets mis mee?
Ik zit momenteel in de derde week van mijn kuur, met zowel een kickstart van 40mg Dbol (3e week zelfs 50mg!!) als 2 weken frontload Test 750mg/600mg Deca om vervolgens 500mgTest/400mg Deca te doen.
Maar tot nu toe voel ik nog helemaal niks,.......maar dan ook echt helemaal niks!! Heb toch al enige kuur-ervaring om te weten dat dat op deze doseringen toch op zijn minst enige bijwerkingen moeten zijn.
Maar geen verhoogde bloeddruk, geen onrust in je lijf, geen vocht, geen extra kracht en ga zo maar door,......(ik hoef jullie ja niet uit te leggen hoe Test voelt:D )

Na zoveel goede dingen over GS gelezen te hebben, heb ik zowat heel Limburg hier afgezocht naar een GS-supplier,...en nu dit weer!

Iemand advies misschien?!....... Alvast bedankt!

PS. ik heb ook foto’s............hoe post ik die?!

jos.v@home.nl

Tja , na drie weken dboll zou je toch al iets moeten voelen;
Maar waarom en kickstart en frontload?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wel een beetje uit frustratie van mijn vorige mislukte kuur,...halverwege maar afgebroken. Voelde ook helemaal niets,.. en na intensief speurwerk op allerlei BB-forums bleken mijn Test Aburaihan ook zo FAKE als maar kan zijn.
Daarom ook zo gezocht en mijn zinnen op GS gezet,...is hier in Limburg echt amper te krijgen!
eindelijk heb ik ze, en dacht ik,... nu dan ook echt knallen!!
NIET DUS!!

Of dit echt is weet ik niet. Maar hier wordt almaar geroepen dat fakes van GS niet bestaan. Maar dat lijkt me toch sterk. Kost 10 ml testo van GS nou zoveel minder dan 10 testootjes aburaihan? Niet echt.
En GS is nog eens heel makkelijk na te maken ook. Makkelijker dan die orginele spulletjes, deze etiketten zijn vrij simpel na te maken.

aan 2Fast:

Is inderdaad hetzelfde lot.nr.77846 !!
Ik heb al een hele pot op....en helemaal niks!!

Hoe gaat die kennis van jou hierop dan??

Aan Testo:

met alle respect,...jij als geen ander zou moeten weten dat deze doseringen zelfs bij iemand die niet traint erin horen te knallen!
Heb daarnaast weinig zin om mijn hele voedingsschema uit te tikken,...(sorry maar ben een beetje gefrustreerd!)

Stats. zijn trouwens
1.77m
95 kg
bf: zal iets van 17/18% zijn

Hij is er nog niet mee begonnen maar wat ik zij op dat potje staan 3 zeven's
en ik denk dan bij jouw ook

Mag ik misschien ook weten wat de naam is van de gege waar je deze spullen vandaan hebt, ik heb namelijk precies de zelfde lotnr's etc hier liggen en ben er ook nog niet aan begonnen. Maybe komt het van de zelfde kerel... Ik hoop niet dat het fake is want zit met de zelfde shit opgescheept.

voor mij zijn die potjes wat op jouw foto staat een beetje vreemd... ik ken ze anders.. of heeft gs nieuwe potjes dbol?!

btw.. op de vails zijn de hoekjes van de etiketten rond... heb ik zelf niet. De gs spul wat ik heb ga ik erg goed op. 79kg naar 91kg

jos1976 zei:
Aan Testo:

met alle respect,...jij als geen ander zou moeten weten dat deze doseringen zelfs bij iemand die niet traint erin horen te knallen!

Dat ben ik toch echt niet met je eens,bro.

Als dat zo zou zijn zou ik de hele dag met mn pik spelen en mn kop niet meer in de gym laten zien hoor.:D

Ik gok niet dat mijn supplier fake verkocht heeft enk heb de zelfde lotnummers. Ik heb het namelijk persoonlijk bij hem opgehaald dus lijkt me niet dat hij me naait...

hahaha,......ja Testo je weet toch wel wat ik bedoel?
Je herkent het gevoel van Test in je lijf toch ook als geen ander.

Kan mijn eerste keer (250mg/wk) nog goed herinneren: zelfvertrouwen en libido liep me de oren uit en dan met mijn ’thermosthaat’ op hol die onrust in je lijf maar oohh zo.....LEKKA LEKKA, zoals jij dat zegt:D

De vials zijn volgens mij niet echt, de stierenkop was bij de mijne kleiner dacht ik en zat niet voor de lettertjes... Maar ben niet zeker en de vials zijn ondertussen al weggesmeten.
Maar de geur van de olie is bijzonder, stinkt enorm... (ik weet niet hoe het te omschrijven maar het ruikt precies naar beesten, koeien ofzo :p ) Is dit bij u vials ook?

En het is eigenlijk geen discussie waard eh, als je dbol nog niet merkt na een paar dagen is het fake, zo simpel is het...

En het is zoals endymion zegt, iedereen roept dat er geen fakes van bestaan, iemand die slim is maakt dan toch deze spullen juist na ipv de merknamen die nu toch al de slechte naam hebben van fake te zijn? En het is inderdaad niet zo moeilijk om na te maken dan de echte spullen (zelfde geldt voor GG).

Ik had bijna dezelfde kuur als jij, dbol, test-e, deca en winstrol tabs + nolva, en ben er nu 10 kilo van bijgekomen en de meeste kilo's kwamen de eerste 2 a 3 weken aan, dus je bent int zak gezet zou ik zo zeggen... Maar als je een goede supplier hebt moet wat te regelen zijn...

Gr.
Bjorn

Deca hierzo Bingo! Had het idee dat ie fake was OF zwaar ondergedoseert..........meerdere leden van dit boadr trouwens met dezelfde deca, met hetzelfde lotnummer, dus wens ook geen dikke lading stront over me heen te krijgen van de GS tijgers hier die me dan zeggen dat m'n eetschema klote is or whatever, verder vonk de test wel oke!:cool:

Sja kan je hebben met UG.

Heb mijn afgelopen kuur ook verkloot met ondergedoseerd spul. Niets aan te doen, dat risico loop je nu eenmaal als je voor UG gaat. Je kan maar net een slechte batch hebben.
Als je 't echt zeker weet zou ik je kuur stoppen en met nakuur beginnen (tenzij het helemaal fake is natuurlijk). Dan hoef je niet zo lang off en kun je eerder een comeback maken.

aan Aarson:
Als je niet ook zoals ik uit zuid-limburg komt hebben we zeker niet dezelfde supplier!
Schat dat een tussenpersoon ook nog niet op de hoogte is van eventuele Fake GS,...zelfs hier op het board spreekt het merendeel toch alleen maar lovend over GS. op enkele uitzonderingen na.

Dat was ook mijn beweegrede om GS te proberen!

Terug
Naar boven