AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met deze lotnrs. GS ??!!

jos1976

Novice
Waardering
0
Hallo mede.bb ers,

Normaal lees ik altijd op de achtergrond mee,....maar ik zit nu toch met een brandende vraag!

Heeft een van jullie ervaring met de volgende batches van GS:

Dianabol : lot.77846 expi. 02-2010

Test.Enanthate : lot.998574 expi. 06-2009

Deca Durabolin : lot.998574 expi. 06-2009
en
Tren.Enanthate : lot.99578 expi. 09-2010

Is hier misschien iets mis mee?
Ik zit momenteel in de derde week van mijn kuur, met zowel een kickstart van 40mg Dbol (3e week zelfs 50mg!!) als 2 weken frontload Test 750mg/600mg Deca om vervolgens 500mgTest/400mg Deca te doen.
Maar tot nu toe voel ik nog helemaal niks,.......maar dan ook echt helemaal niks!! Heb toch al enige kuur-ervaring om te weten dat dat op deze doseringen toch op zijn minst enige bijwerkingen moeten zijn.
Maar geen verhoogde bloeddruk, geen onrust in je lijf, geen vocht, geen extra kracht en ga zo maar door,......(ik hoef jullie ja niet uit te leggen hoe Test voelt:D )

Na zoveel goede dingen over GS gelezen te hebben, heb ik zowat heel Limburg hier afgezocht naar een GS-supplier,...en nu dit weer!

Iemand advies misschien?!....... Alvast bedankt!

PS. ik heb ook foto’s............hoe post ik die?!

jos.v@home.nl

dat van dat gs logo is een beetje onzin kerel, de printjes op de potjes verschillen nou eenmaal omdat ze het printen en niet kunnen laten drukken.

ik moet zeggen dat ik over de gs winny nog nooit slechte dingen heb gehoord..

de dboll heb ik hiervoor ook mijn twijfels over gehad, maar deze keer gaat hij top!

alle gs orals slaan bij mij goed in, je voelt het al vanaf dag 1 werken dus..

clenbuterol
anadrol
dianabol
winny
anavar

allemaal met distincte werkingen en respectievelijke resultaten

neem eens wat clen 2dagen en zeg mij dan nog eens 'placebo'

die nutteloze toevoegingen toch..

Ben benieuwd. We gaan met zijn vieren beginnen met Deca/test enanhaat/dianabol. Als het bij geen van vieren inslaat is het rommel.
Ga alleen zelf i.pv. test van gs voor susta van GG.
Zelfde supllier zelfde lotnrs.Ik hou jullie op de hoogte.

Die lotnummers heb ik ook van gs die methandrostenolone dan ze zijn perfect ik heb er 160 opgevreten in 7 weken en ben van 87 naar 92 kg gegaan ben nu bezig met een nakuur van gs nolvadex ook perfect.

jos1976 zei:
Hallo mede.bb ers,

Normaal lees ik altijd op de achtergrond mee,....maar ik zit nu toch met een brandende vraag!

eer!

jos.v@home.nl

heb test prop gehad van dat lotnr, waar jij test e van had. is mij uitstekend bevallen:D

Uiteindelijk is het bij mij toch wel hard gegaan en heb ik dik 11 kilo gepakt intotaal. Ben van ongeveer 73 naar de 86 gegaan in de piek. Na mijn nakuur zat ik nog op de 84 maar ziet er dus wel netjes uit in iedergeval...

aarson zei:
Uiteindelijk is het bij mij toch wel hard gegaan en heb ik dik 11 kilo gepakt intotaal. Ben van ongeveer 73 naar de 86 gegaan in de piek. Na mijn nakuur zat ik nog op de 84 maar ziet er dus wel netjes uit in iedergeval...

Ziet aars-on er netjes uit? :eyebrow: :p

jos1976 zei:
Hallo mede.bb ers,

Deca Durabolin : lot.998574 expi. 06-2009
en
Tren.Enanthate : lot.99578 expi. 09-2010

Is hier misschien iets mis mee?
Ik zit momenteel in de derde week van mijn kuur, met zowel een kickstart van 40mg Dbol (3e week zelfs 50mg!!) als 2 weken frontload Test 750mg/600mg Deca om vervolgens 500mgTest/400mg Deca te doen.
Maar tot nu toe voel ik nog helemaal niks,.......maar dan ook echt helemaal niks!! Heb toch al enige kuur-ervaring om te weten dat dat op deze doseringen toch op zijn minst enige bijwerkingen moeten zijn.
Maar geen verhoogde bloeddruk, geen onrust in je lijf, geen vocht, geen extra kracht en ga zo maar door,......(ik hoef jullie ja niet uit te leggen hoe Test voelt:D )

Na zoveel goede dingen over GS gelezen te hebben, heb ik zowat heel Limburg hier afgezocht naar een GS-supplier,...en nu dit weer!

jos.v@home.nl

Ik had in mijn kuur dezelfde spullen behalve de tren dan.
Met dezelfde nummers.
Ik vond dat de dianabol wel werkte,kreeg een plofkop,werd wel wat zwaarder,lichtelijke hoofdpijn (hogere bloeddruk) en de kracht ging goed vooruit,maar ik moet zeggen dat ik de hele tijd de gedachte heb gehad dat de test en de deca nep waren want daar heb ik nix van gemerkt.(geen bijwerkingen,geen gewicht toename nix,terwijl dat wel zo moest zijn).Mijn eetschema was vrij hoog en ik trainde 4 keer in de week dus daar lag het ook niet aan

Terug
Naar boven