Hallo mede.bb ers,
Normaal lees ik altijd op de achtergrond mee,....maar ik zit nu toch met een brandende vraag!
Heeft een van jullie ervaring met de volgende batches van GS:
Dianabol : lot.77846 expi. 02-2010
Test.Enanthate : lot.998574 expi. 06-2009
Deca Durabolin : lot.998574 expi. 06-2009
en
Tren.Enanthate : lot.99578 expi. 09-2010
Is hier misschien iets mis mee?
Ik zit momenteel in de derde week van mijn kuur, met zowel een kickstart van 40mg Dbol (3e week zelfs 50mg!!) als 2 weken frontload Test 750mg/600mg Deca om vervolgens 500mgTest/400mg Deca te doen.
Maar tot nu toe voel ik nog helemaal niks,.......maar dan ook echt helemaal niks!! Heb toch al enige kuur-ervaring om te weten dat dat op deze doseringen toch op zijn minst enige bijwerkingen moeten zijn.
Maar geen verhoogde bloeddruk, geen onrust in je lijf, geen vocht, geen extra kracht en ga zo maar door,......(ik hoef jullie ja niet uit te leggen hoe Test voelt
)
Na zoveel goede dingen over GS gelezen te hebben, heb ik zowat heel Limburg hier afgezocht naar een GS-supplier,...en nu dit weer!
Iemand advies misschien?!....... Alvast bedankt!
PS. ik heb ook foto’s............hoe post ik die?!
jos.v@home.nl
Normaal lees ik altijd op de achtergrond mee,....maar ik zit nu toch met een brandende vraag!
Heeft een van jullie ervaring met de volgende batches van GS:
Dianabol : lot.77846 expi. 02-2010
Test.Enanthate : lot.998574 expi. 06-2009
Deca Durabolin : lot.998574 expi. 06-2009
en
Tren.Enanthate : lot.99578 expi. 09-2010
Is hier misschien iets mis mee?
Ik zit momenteel in de derde week van mijn kuur, met zowel een kickstart van 40mg Dbol (3e week zelfs 50mg!!) als 2 weken frontload Test 750mg/600mg Deca om vervolgens 500mgTest/400mg Deca te doen.
Maar tot nu toe voel ik nog helemaal niks,.......maar dan ook echt helemaal niks!! Heb toch al enige kuur-ervaring om te weten dat dat op deze doseringen toch op zijn minst enige bijwerkingen moeten zijn.
Maar geen verhoogde bloeddruk, geen onrust in je lijf, geen vocht, geen extra kracht en ga zo maar door,......(ik hoef jullie ja niet uit te leggen hoe Test voelt
)Na zoveel goede dingen over GS gelezen te hebben, heb ik zowat heel Limburg hier afgezocht naar een GS-supplier,...en nu dit weer!
Iemand advies misschien?!....... Alvast bedankt!
PS. ik heb ook foto’s............hoe post ik die?!
jos.v@home.nl

voor GS.