Fitness Seller

Iemand ervaring met deze lotnrs. GS ??!!

jos1976

Novice
Waardering
0
Hallo mede.bb ers,

Normaal lees ik altijd op de achtergrond mee,....maar ik zit nu toch met een brandende vraag!

Heeft een van jullie ervaring met de volgende batches van GS:

Dianabol : lot.77846 expi. 02-2010

Test.Enanthate : lot.998574 expi. 06-2009

Deca Durabolin : lot.998574 expi. 06-2009
en
Tren.Enanthate : lot.99578 expi. 09-2010

Is hier misschien iets mis mee?
Ik zit momenteel in de derde week van mijn kuur, met zowel een kickstart van 40mg Dbol (3e week zelfs 50mg!!) als 2 weken frontload Test 750mg/600mg Deca om vervolgens 500mgTest/400mg Deca te doen.
Maar tot nu toe voel ik nog helemaal niks,.......maar dan ook echt helemaal niks!! Heb toch al enige kuur-ervaring om te weten dat dat op deze doseringen toch op zijn minst enige bijwerkingen moeten zijn.
Maar geen verhoogde bloeddruk, geen onrust in je lijf, geen vocht, geen extra kracht en ga zo maar door,......(ik hoef jullie ja niet uit te leggen hoe Test voelt:D )

Na zoveel goede dingen over GS gelezen te hebben, heb ik zowat heel Limburg hier afgezocht naar een GS-supplier,...en nu dit weer!

Iemand advies misschien?!....... Alvast bedankt!

PS. ik heb ook foto’s............hoe post ik die?!

jos.v@home.nl

• Topic Starter Topic Starter
aan die lange:

Was jouw Test ook hetzelfde lotnr.? of toch anders.....

anders moet ik dadelijk hier voor 700 euros wegflikkeren,...ggrrrrrr...:mad:

Ik heb laatst nog wat foto's gepost van mijn GS spullen die begin maart geplanned staan. Alleen zie ik aan de Testosterone toch al een klein verschil met die van jou. Ik weet niet of dat aan GS (UG) kan liggen, maar ik neem aan dat ze toch wel dezelfde stickers gebruiken?

Mijn Lot nrs zijn trouwens wel anders:

Testo: 435285 exp. 01-2010
Deca: 998575 exp. 09-2010

Kijk maar eens naar mijn Testo!

testosterone.jpg

bij mij begint "250mg/ml" direct onder "Testosterone". Bij jou echter niet!

Verdere foto's van Deca/Anavar en Nolva GS:
http://members.home.nl/patrick.2001/AS/GS/

Experts aanwezig?

Laatst bewerkt:
jos1976 zei:
aan Aarson:
Als je niet ook zoals ik uit zuid-limburg komt hebben we zeker niet dezelfde supplier!
Schat dat een tussenpersoon ook nog niet op de hoogte is van eventuele Fake GS,...zelfs hier op het board spreekt het merendeel toch alleen maar lovend over GS. op enkele uitzonderingen na.

Dat was ook mijn beweegrede om GS te proberen!
Het kan gewoon een slechte lichting zijn bro, misschien is de volgende wel zwaar overgedoseerd en dan doe je :bow: voor GS.

AiR zei:
voor mij zijn die potjes wat op jouw foto staat een beetje vreemd... ik ken ze anders.. of heeft gs nieuwe potjes dbol?!

btw.. op de vails zijn de hoekjes van de etiketten rond... heb ik zelf niet. De gs spul wat ik heb ga ik erg goed op. 79kg naar 91kg
Ja de potjes zijn ietsiepietsies verschillend maar wel op dezelfde manier dicht geseald

jos1976 zei:
Hallo mede.bb ers,

Normaal lees ik altijd op de achtergrond mee,....maar ik zit nu toch met een brandende vraag!

Heeft een van jullie ervaring met de volgende batches van GS:

Dianabol : lot.77846 expi. 02-2010

Test.Enanthate : lot.998574 expi. 06-2009

Deca Durabolin : lot.998574 expi. 06-2009
en
Tren.Enanthate : lot.99578 expi. 09-2010

Is hier misschien iets mis mee?
Ik zit momenteel in de derde week van mijn kuur, met zowel een kickstart van 40mg Dbol (3e week zelfs 50mg!!) als 2 weken frontload Test 750mg/600mg Deca om vervolgens 500mgTest/400mg Deca te doen.
Maar tot nu toe voel ik nog helemaal niks,.......maar dan ook echt helemaal niks!! Heb toch al enige kuur-ervaring om te weten dat dat op deze doseringen toch op zijn minst enige bijwerkingen moeten zijn.
Maar geen verhoogde bloeddruk, geen onrust in je lijf, geen vocht, geen extra kracht en ga zo maar door,......(ik hoef jullie ja niet uit te leggen hoe Test voelt:D )

Na zoveel goede dingen over GS gelezen te hebben, heb ik zowat heel Limburg hier afgezocht naar een GS-supplier,...en nu dit weer!

Iemand advies misschien?!....... Alvast bedankt!

PS. ik heb ook foto’s............hoe post ik die?!

jos.v@home.nl
Hey kerel heb net ff mijn batchnummers bekeken heb van de dbol, test enth en deca precies dezelfde batchnummers ik ben nu 2 en halve week bezig en die dbol slaat al 2 weken in als een tiet echt goed spul alleen de test en deca moeten nog inslaan maar dat gebeurt meestal rond week 3 of 4 maar als je wilt weten of dat spul goed werkt moet je me ff PM over een week of 2 a 3 en laat ik het je wel weten.

jos1976 zei:
aan die lange:

Was jouw Test ook hetzelfde lotnr.? of toch anders.....

anders moet ik dadelijk hier voor 700 euros wegflikkeren,...ggrrrrrr...:mad:

700 euro's , man ik hoop echt dat jij er een hele serie hebt , want voor 700 euro kan je toch al behoorlijk wat kopen...

Volgens mij weet die gogemerd die je het spul verkocht heeft niet eens dat die je een zooitje shit verkocht heeft met nix erin....
En dat voor 700euro is toch te droevig voor woorden stelletje laaien lichters lopen er ook rond.....
Ging wel even verhaal halen bij die supplier waar je het gekocht hebt....

en hoe zit het nu met dat etiket verschil waar ik een paar posts terug over begon? iemand?

effe de 2 flessen onder elkaar.....ter vergelijk!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en

testosterone.jpg

bovendste zijn die van mij,....let op waar die 250mg staat
Zijn inderdaad verschillende labels!!

GGGRRRrrrr.....zijn ze nu ook al UG-labs aant scammen!!
Heb al geen vertrouwen meer in HG en nu dit weer......verdomme!!

PS. de linker op de foto is trouwens de Tren.E,......zou die dan ook nep zijn?

De kleur ziet er anders goed uit voor Tren???

indd... het label van de Testo is gewoon anders.. ben dus niet de enige die het ziet :)

Maar ik beweer niet of het nu Fake is of niet... daarvoor weet ik niet voldoende van GS. Ben wel benieuwd nu!

Grt.

Heb net aan m'n leverancier gevraagd of hij meer wist van de GS fakes
Hij wist me te vertellen dat hij de makers van GS persoonlijk kent en de etiketten zouden regelmatig veranderen... Dusja van fakes zal ik geen last hebben :D

Heb de test prop van GS gehad. Liep zoals altijd met een dikke rond.... Wat mij betreft heb ik niet vreemds op of aan te merken.....

tja, met een ug-lab kun je dit hebben... Met een hg-middeltje loop je echter het risico helemaal mis te schieten...

Hg-fake moet je niet onderschatten volgens mij. Ug kan fout gaan, maar dat is m.i. te verwaarlozen. Hopen dat dat zo blijft :o :o

Moeilijk te zeggen allemaal...
Alleen met deze doseringen zou je iig wel iets mogen voelen.
Of je nou wel of niet goed eet

Hey bro,

Eens even zien..heb een paar pics ter vergelijking..de Tren E, Dboll en Deca (geen foto) gebruik(te) ik op het moment zelf. Deze hebben exact dezelfde lotnrs zoals je zelf kunt zien. Niks te klagen over het effect, is top zoals ik gewend ben van GS.

De Test E vind ik een vage foto..hopelijk kun je die nog wat duidelijker nemen om een goed oordeel te vellen.
Let wel dat de etiketten van GS ook aan veranderingen onderhevig zijn..maar als je niet tevreden bent ruil je t gewoon om bro..een beetje dealer maakt hier geen probleem van.

De doseringen die je erin jaagt zijn niet de minste dus resultaat moet zeker zichtbaar zijn/worden..ga gewoon door en post even je voedingsschemaen hou ons de komende tijd op de hoogte van je vorderingen.

Groet Jugger

Test E GS

Tren E GS

Dboll GS

marz01 zei:
Echter daarvoor had ik een langwerpige vial van GS welke ik jammergenoeg niet meer in mijn bezit heb maar daar had ik toch wel ernstig mijn twijfels over.

Hmnm..klinkt vaag bro..de vials van GS zijn volgens mij in al die jaren steeds hetzelfde geweest van vorm..

marz01 zei:
ik heb van gs hier exact dezelfde vial liggen met hetzelfde batchnummer en heb er toch wel positieve ervaringen mee.

Echter daarvoor had ik een langwerpige vial van GS welke ik jammergenoeg niet meer in mijn bezit heb maar daar had ik toch wel ernstig mijn twijfels over.

Probeer je spullen anders nog om te ruilen met je dealer of kijk wat hij voor je kan doen?

kerel met die lange vial ben je zeker in de war met GG? die hadden eerst lange vials..

Terug
Naar boven