AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met deze lotnrs. GS ??!!

jos1976

Novice
Waardering
0
Hallo mede.bb ers,

Normaal lees ik altijd op de achtergrond mee,....maar ik zit nu toch met een brandende vraag!

Heeft een van jullie ervaring met de volgende batches van GS:

Dianabol : lot.77846 expi. 02-2010

Test.Enanthate : lot.998574 expi. 06-2009

Deca Durabolin : lot.998574 expi. 06-2009
en
Tren.Enanthate : lot.99578 expi. 09-2010

Is hier misschien iets mis mee?
Ik zit momenteel in de derde week van mijn kuur, met zowel een kickstart van 40mg Dbol (3e week zelfs 50mg!!) als 2 weken frontload Test 750mg/600mg Deca om vervolgens 500mgTest/400mg Deca te doen.
Maar tot nu toe voel ik nog helemaal niks,.......maar dan ook echt helemaal niks!! Heb toch al enige kuur-ervaring om te weten dat dat op deze doseringen toch op zijn minst enige bijwerkingen moeten zijn.
Maar geen verhoogde bloeddruk, geen onrust in je lijf, geen vocht, geen extra kracht en ga zo maar door,......(ik hoef jullie ja niet uit te leggen hoe Test voelt:D )

Na zoveel goede dingen over GS gelezen te hebben, heb ik zowat heel Limburg hier afgezocht naar een GS-supplier,...en nu dit weer!

Iemand advies misschien?!....... Alvast bedankt!

PS. ik heb ook foto’s............hoe post ik die?!

jos.v@home.nl

Heej kerel, heb de test e en de d-bol van GS met de zelfde batchnummers. Ben nu 4 dagen bezig dus nog niet echt lang genoeg om er een oordeel over te geven. Maar heb nog niet echt het idee iets te merken. Ik hou je ook op de hoogte. Mijn supplier koopt het direct uit het lab dus als ik hem moet geloven en dat doe ik wel is het goed spul. Tenminste geen fake. Dan zou het dus wel een slechte batch kunnen zijn.

maar ik hou via deze post alles wel even op de hoogte.

Ik twijfel er niet over dat die d-bol met batchnummer 777846 echt is want ik heb goede gains en de grootste plofkop die ik ooit in mijn leven heb gehad.

Ik denk dat gs-potjes in ieder geval wel onderhevig zijn kleine wijzigingetjes. Bijvoorbeeld hebben de potjes nu drie kleine streepjes onder elkaar, net voor de hals van het potje begint. Mijn oude potjes hebben geen streepjes. Het spul komt van dezelfde supplier en hoop dus dat het wel echt zal zijn. Ik vertrouw em op één of andere manier wel...

Kukkeledeh zei:
Ik twijfel er niet over dat die d-bol met batchnummer 777846 echt is want ik heb goede gains en de grootste plofkop die ik ooit in mijn leven heb gehad.

Heej kerel, ik heb de zelfde batch zoals je al weet, maar ik heb er tot nu toe nog niet echt goede ervaringen mee en zit nu op dag 6. Hoe bedoel je plofkop, ik heb daar bijvoorbeeld echt geen idee van. Tenminste niet dat ik kan zien en lijkt me dat het wel duidelijk te zien is dat je een plofkop hebt. Hoesnel kwamen de kilo's eraan bij jou?? Per week ongeveer. Hoe in de eerste week etc.. Hoevel mg neem je per dag??

Ik vind het in iedergeval wel raar dat er zoveel gezeur is over deze batchnummers, ik heb over andere batchnummer nog niets gelezen eigenlijk en met deze zijn er al meerdere met slechte ervaringen maar ook met goede ervaringen. Het zou natuurlijk altijd mogelijk zijn dat er toevalli van deze batch kopies zijn gemaakt ...

aarson zei:
Heej kerel, ik heb de zelfde batch zoals je al weet, maar ik heb er tot nu toe nog niet echt goede ervaringen mee en zit nu op dag 6. Hoe bedoel je plofkop, ik heb daar bijvoorbeeld echt geen idee van. Tenminste niet dat ik kan zien en lijkt me dat het wel duidelijk te zien is dat je een plofkop hebt. Hoesnel kwamen de kilo's eraan bij jou?? Per week ongeveer. Hoe in de eerste week etc.. Hoevel mg neem je per dag??

Ik vind het in iedergeval wel raar dat er zoveel gezeur is over deze batchnummers, ik heb over andere batchnummer nog niets gelezen eigenlijk en met deze zijn er al meerdere met slechte ervaringen maar ook met goede ervaringen. Het zou natuurlijk altijd mogelijk zijn dat er toevalli van deze batch kopies zijn gemaakt ...
Ik doe 30mg per dag ik heb week 1: 4kilo gepakt, week 2: 4 kilo, week3: 4 kilo en ik zit nu in week 4 en heb al 1,5 kilo gepakt maar post anders is je voedingsschema en trainingsschema.

• Topic Starter Topic Starter
Effe een GS-update hier uit ’Limbo-land’

aan iedereeen die het weten wilt: ’k heb vorige week bovenstaande GS vials Test.E. maar leeggemaakt en nog 2x 1000mg!!:eek: bijgezet.Bespaar me verhalen over deze onverantwoorde actie,........als er ook maar iets van werkzame stof inzit, zou ik het nu toch moeten voelen.

Maar niets is minder waar :mad: !!

Echt,...een paracetamol ’hakt’ er nog beter in dan deze zooi hier!
en kom me niet aan met: of mijn voeding in orde is , die flauwekul!
’k zit op 4000+ kcal!! (hoezo old-style bulking-up?:D )

Nee echt, GS heeft voor mij afgedaan! En het interesseert me niet of mijn vials nou FAKE waren of ondergedoseerd of een slechte batch,.........
Het wordt verkocht als GS!!, en dat is triest.

opmerkelijk genoeg lees ik steeds meer negatieve berichten over GS,....misschien dat de moderators op dit board hier toch eens wat aandacht aan kunnen besteden,... dan alleen maar ontkennen en GS op een voetstuk plaatsen :scratch:

Wat ik verder nog even kwijt wil en wat zeker even vermeld mag worden is dat naar aanleiding van dit topic mijn nieuwe supplier (die hier meeleest!)MIJ contacteerde en deze hele GS kwestie met mij goed maakt!! :thumbup: :thumbup: Superservice!!

Je begeeft je op glad ijs kerel.

jos1976 zei:
Effe een GS-update hier uit ’Limbo-land’

aan iedereeen die het weten wilt: ’k heb vorige week bovenstaande GS vials Test.E. maar leeggemaakt en nog 2x 1000mg!!:eek: bijgezet.Bespaar me verhalen over deze onverantwoorde actie,........als er ook maar iets van werkzame stof inzit, zou ik het nu toch moeten voelen.

Maar niets is minder waar :mad: !!

Echt,...een paracetamol ’hakt’ er nog beter in dan deze zooi hier!
en kom me niet aan met: of mijn voeding in orde is , die flauwekul!
’k zit op 4000+ kcal!! (hoezo old-style bulking-up?:D )

Nee echt, GS heeft voor mij afgedaan! En het interesseert me niet of mijn vials nou FAKE waren of ondergedoseerd of een slechte batch,.........
Het wordt verkocht als GS!!, en dat is triest.

opmerkelijk genoeg lees ik steeds meer negatieve berichten over GS,....misschien dat de moderators op dit board hier toch eens wat aandacht aan kunnen besteden,... dan alleen maar ontkennen en GS op een voetstuk plaatsen :scratch:

Wat ik verder nog even kwijt wil en wat zeker even vermeld mag worden is dat naar aanleiding van dit topic mijn nieuwe supplier (die hier meeleest!)MIJ contacteerde en deze hele GS kwestie met mij goed maakt!! :thumbup: :thumbup: Superservice!!

maarja het is in iedergeval erg toevallig dat je de zelfde batchnummers heb als ik en dat je net als ik gewoon geen profeit eruit haalt. Er is duidelijk iets niet goed met deze batch van GS dat kan niet anders. Naar mijn idee zit er echt helemaal niets in. Persoonlijk vind ik het er erg op lijken dat er gewoon helemaal niets inzit. Ik heb geen gains en geen krachttoename, ook echt helemaal niets en ik ga dan ook zeker contact opnemen met mijn supplier en vragen om opheldering want net als vele andere al zeggen het gaat hier best om geld en het is niet leuk als je voor zulke bedragen gewoon niets koopt.

En inmiddels zitten we bijna op twee weken en nog steeds naar mijn idee niet echt resultaten.
Ben denk een kilo aangekomen maar dat zal hem meer zitten in het vele eten.
Ik heb geen last van vocht, geen last van acne, geen last van andere gevoelens als normaal echt helemaal niets. Neem toch aan dat ik inmiddels ook niet meer wakker zou moeten worden met een odol maar ook dit is niet het geval.
Hopelijk gaat die test e er in klappen als een beer want ik vind het wel jammer in iedergeval. Ik zit nu voor me gevoel echt d-bol te slikken elke dag waar ik echt niets aan heb maar goed ga op hoop van zegen maar lekker verder met mn "kuurtje" :P

ik ben dnu een week bezig met dezelfde dboll kom ik net achter en ik vind hem top! doe 50 mg per dag en word echt goed vol, heb een ongelovelijke pomp en voel dat ik groei.

daarbij gebruik ik nu een een week lange ester dus die kan nog niet werken.
lijkt me vreemd dat het bij mij wel werkt en bij jullie niet.. zelfde batch wil zeggen zelfde mg's.

tjaik ben er wel van overtuigd dat gs goeie produckten maakt in 95% vd gevallen

MAAR die vialS potjes en pillen zijn zeer simpel na te maken dus is het niet te verwonderen dat een of andere kloothommel hier zich met bezighouden en zo de naam vd gg labs slecht maakt
Dus de boodschap is koop van een supplier die zijn gear rechtstreeks bij het UG lab koopt zonder al teveel tussenpersonen

jere zei:
tjaik ben er wel van overtuigd dat gs goeie produckten maakt in 95% vd gevallen

MAAR die vialS potjes en pillen zijn zeer simpel na te maken dus is het niet te verwonderen dat een of andere kloothommel hier zich met bezighouden en zo de naam vd gg labs slecht maakt
Dus de boodschap is koop van een supplier die zijn gear rechtstreeks bij het UG lab koopt zonder al teveel tussenpersonen

Ja dat is ook het geval, hij koopt het direct uit het lab. Hij verkoopt echt ernorm veel en snapt zelf ook niet waarom het niet werkt. Ik denk dat het gewoon een hele slechte batch is en dat wellicht die test e wel goed gaat ik weet het niet. Andere mensen hebben wel goede resultaten met deze batch maar ikke echt niet. Ik heb echt nergens last van.

Ik nem nu ook 50 mg omdat ik toch niet merk, ik eet me helemaal klem maar niets. Ik ga op tijd naar mn bedje en slaap goed uit om zo voldoende rust te houden. Train 2 dagen en hou 1 dag rust en weer twee dagen. In mn trainningen ga ik door tot ik bekant van mn stokkie ga.

Ik weet echt niet wat er fout gaat hoor mensen maar ik verwachte wel ff 2 kilo in de week te vangen maar echt niets.

Geen last van vocht naar mijn idee, geen plofkop. Echt niet van rare dingen.

testenanthaat gs

Mij is een week of acht geleden hetzelfde overkomen met GS Testenanthaat zelfde batchnummer. It sucks bigtime als het niet aanslaat gelukkig gingen de winnies wel goed maar het blijft verwarrend.

Trouwens toen ik het forum opriep kreeg ik vreemd genoeg een andere site voorgeschoteld, het eindigde op.tk en het begon met een i

pisvlek zei:
Mij is een week of acht geleden hetzelfde overkomen met GS Testenanthaat zelfde batchnummer. It sucks bigtime als het niet aanslaat gelukkig gingen de winnies wel goed maar het blijft verwarrend.

Trouwens toen ik het forum opriep kreeg ik vreemd genoeg een andere site voorgeschoteld, het eindigde op.tk en het begon met een i

Ja, inderdaad. Dus ook bij jou geen resultaat met deze batchnummers. Er is duidelijk iets niet in orde dat kan ik iedereen hier vertellen. Het vreemde bijft nog steeds dat er mensen zijn die met deze batchnummers wel goede resultaten heb. Ik zit hiermee echt met mn handen in het haar kan ik je vertellen.

Ik zit hier gewoon injects te zetten met weet ik veel wat erin. Lekker is dat en het frustrerendste is nog wel dat je niets met 100% zekerheid weet. Misschien doe ik wel iets fout, misschien is er echt iets fout met deze batch ik weet het echt niet.

Gisteren zag ik weer iemand op de sportschool met zn enorme plofkop, nou ik heb dat in iedergeval lange na niet.

Hoi, ik heb dezelfde batchnummer test enanthaat, echter zijn bij mij de hoeken van de labels niet afgerond. Heb ze nog niet gebruikt, ik zie echter wel redelijk wat kristallisatie in de vials.. dat is toch juist typerend voor test?

Nouja, ik laat het nog wel horen hoe het werkt..

wat een hoop naieve mensen zeg in dit topic...

als je de ''echte'' gs/gg hebt zit je bijna altijd goed. Maar uiteraard zijn er een mensen in nederland die gs namaken(en dealers die wellicht denken bij de originele gs-maker te kopen)
het is te simpel om deze labels na te maken, dus kijk uit waar je je gear haalt ;)

een onderdosering bij de originele gs zal zo goed als niet voorkomen als dit wel gebeurt is dit een gevolg van niet secuur te werk gaan...

ik wil nog ff reageren omdat ik met dezelfde dboll nu een kilo of 5 gewonnen heb. en dat is voor doen erg veel.

Ik wil het niet promoten maar ik kan geen logische verklaring vinden voor de twee zijdige reactie's en ervaringen hier.

het blijft een appart verhaal.

he mensen heb wat van gs gezien van een pro

stanozolol

10 mg 100 tabs

lot 554638
exp 02-2010

een jongen van de sportschool gebruikt het ben benieuwd

als hij er op groeit wil ik ook wel maar ziet er wel goed uit

nep gs is best wel vaak te herkennen aan een lichte stier in plaats van een wat donkerre

Terug
Naar boven