MuscleMeat

Iemand ervaring met Mass FX Maximum Strength

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik al een stevige weight gainer en creatine. dus je denkt dat dat voldoende is ?

Op jouw leeftijd is dat voldoende. Het kan natuurlijk wel en je zal er ongetwijfeld iets van merken. Maar je zit nog vol in je groei en hebt nog voldoende lichaamseigenstoffen die icm goede voeding hetzelfde resultaat kunnen geven.
Mass FX werkt, maar ik zou er nog even mee wachten als ik jou was.

Edit: Ik zie dat je zelfs ONDER de 18 bent. Nee gewoon eten en crea..

Laatst bewerkt:
Oke bedankt voor julllie advies
Edit mag slotje op:cool:

Heb het een paar jaar terug geprobeerd, was wel aardig maar niets speciaals.

ik heb nu mammoth 2500 en creatine blast-2 maar over die creatine ben ik niet echt tevreden weet iemand anders betere ?

Ik zou eigenlijk gewoon goed eten, jij zit steeds maar topics te openen over pro-hormonen, serieuze supps etc, maar wat je echt een topic over moet maken is je voeding, dat is alleszins mijn wijze raad ;).

Inderdaad..eten!

Ja ik weet het sorry het enigste dat ik wil is informatie endie heb ik nu:)

Maar ik heb ook al gehoort van creatine van de appotheek isdat dan goed ???

Ik zou eigenlijk gewoon goed eten, jij zit steeds maar topics te openen over pro-hormonen, serieuze supps etc, maar wat je echt een topic over moet maken is je voeding, dat is alleszins mijn wijze raad ;).
MassFX is geen pro-hormoon.

Haha. Ja creatine op doktersrecept. Kijk bij XXL ofzo op de site. Ga voor megagrow of unleaush v2 en je zult echt wel wat merken. Maar niet als je er niet bij eet.

Terug
Naar boven