MuscleMeat

Iemand ervaring met Mass FX Maximum Strength

Sorry voor de off topic maar waarom heb jij,
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat bij je naam staan , als ik vragen mag ?

Omdat ik mij momenteel aan het verdiepen ben in het powerliften, en aangezien ik met gewichten sleur, kan ik mezelf ook best 'gewichtheffer' noemen.

Hoezo ?

Omdat ik mij momenteel aan het verdiepen ben in het powerliften, en aangezien ik met gewichten sleur, kan ik mezelf ook best 'gewichtheffer' noemen.

Hoezo ?

Ik heb ooit is gevraagd of ik dat ook bij mijn naam kon zetten,
om de zelfde reden die jij nu op noemt :)

Ik weet alleen niet meer wat voor een antwoord ik daar op kreeg,
denk dat het wel gewoon mag , maar vroeg het me af.. vandaar niks speciaals mijn goeden vriend :thumbs:

Ik heb ooit is gevraagd of ik dat ook bij mijn naam kon zetten,
om de zelfde reden die jij nu op noemt :)

Ik weet alleen niet meer wat voor een antwoord ik daar op kreeg,
denk dat het wel gewoon mag , maar vroeg het me af.. vandaar niks speciaals mijn goeden vriend :thumbs:

Ok :D.

Hoi Luitjes,

Ik lees al een paar keer dat op jonge leeftijd MassFX niet veel gaat uitmaken. Ik ben 45 en heb nog nooit gekuurd. Ik merk dat ik af en toe wel een zetje zou kunnen gebruiken. Zou ik wel baat kunnen hebben zij een middel als MassFX?

De reden is dat ik mij nu al twee jaar aan het inlezen ben over AAS en zelf nog steeds merk dat ik niet genoeg weet om weloverwogen een kuur samen te stellen die ik langere tijd zou kunnen en durven toepassen. (er is zoveel waar je rekening mee moet houden, en als je dan leest dat sommigen rond hun 20 al gekuurd hebben en dan allerlei domme vragen lopen te stellen....)

Ik zoek dus een tussendoor alternatiefje

Hoor graag van jullie

Terug
Naar boven