MuscleMeat

Iemand ervaring met Primobolan only ?

Didiani

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Beste sporters en bodybuilders,

Ik wilde graag wat meer informatie over dit product en heb aardig wat gevonden. Alleen geen logs of andere onderwerpen op het forum die over primobolan only gaan. Dus vroeg ik meer uit nieuwschierigheid een aantal dingen af;

Hoeveel weken gebruiken: ?

Hoeveel mg 300 tot 600 mg ?

Wat zijn de resultaten omdat het een mild product is ?
( is bij iedereen verschillend dat begrijp ik, een indicatie )

Nakuur ? ik las dat de halveringstijd 10,5 dag is. Na 2weken na laatste inject ook aan nakuur beginnen ?

Stacken

Ik las met deca, heb in een topic gelezen dat het ook aangeraden word met test?

Hoe ziet dan het schema eruit, in weken. ? ( bijv: 1-8test 1-8primo )

Ik hoop dat ik wat reacties krijg en zo weer wat meer te weten kom over AAS.

Groetjes, bedankt voor het reageren.

Wat ik ervan weet is dat je primo bij voorkeur wat langer moet nemen. Stacken met test kan, deca heb ik nog niets over gelezen en lijkt me ook wat tegenstrijdig.

Er zijn wel ervaringen hier op het forum met primo only, maar niet veel.

Wat mij ervan afhoudt om het in mijn eerste (prik)kuur te gaan gebruiken is de hoeveelheid. 400-600mg is zeker niet ongebruikelijk en dan daar nog test bij maakt dat je 5-8ml moet gaan zetten per week.

Beste sporters en bodybuilders,

Ik wilde graag wat meer informatie over dit product en heb aardig wat gevonden. Alleen geen logs of andere onderwerpen op het forum die over primobolan only gaan. Dus vroeg ik meer uit nieuwschierigheid een aantal dingen af;

Hoeveel weken gebruiken: ?

Hoeveel mg 300 tot 600 mg ?

Wat zijn de resultaten omdat het een mild product is ?
( is bij iedereen verschillend dat begrijp ik, een indicatie )

Nakuur ? ik las dat de halveringstijd 10,5 dag is. Na 2weken na laatste inject ook aan nakuur beginnen ?

Stacken

Ik las met deca, heb in een topic gelezen dat het ook aangeraden word met test?

Hoe ziet dan het schema eruit, in weken. ? ( bijv: 1-8test 1-8primo )

Ik hoop dat ik wat reacties krijg en zo weer wat meer te weten kom over AAS.

Groetjes, bedankt voor het reageren.

Heb net 16 weken primo only gedaan 500 tot 700 mg pw, over het resultaat ben ik super tevreden (kwaliteits massa), echter wel een aanrader om een lage dosering tests naast te zetten. Ivm met libido

Primo legt wel je eigen test volledig plat (ook gebleken uit bloekonderzoek) Je lh, fsh en je eigen test staan bijna op 0. ben nu bezig met nakuur. Beginnen 2 weken na laatste inject

Heb net 16 weken primo only gedaan 500 tot 700 mg pw, over het resultaat ben ik super tevreden (kwaliteits massa), echter wel een aanrader om een lage dosering tests naast te zetten. Ivm met libido

Primo legt wel je eigen test volledig plat (ook gebleken uit bloekonderzoek) Je lh, fsh en je eigen test staan bijna op 0. ben nu bezig met nakuur. Beginnen 2 weken na laatste inject

Hoe was de testwaarde op je bloedonderzoek? Ook bijna 0?

Zit nu op 500mg primo en 250mg test zo een 16 weken. Werkt perfect. Zit nu op 123 kilo dus zwaarder worden is op primo goed mogelijk!

hey seeker, wat is nu het plan dan?

Op primo blijven na 16 weken nog steeds vooruitgang dus. Top spul!

maar je cut dus niet?

Sta op 7 à 8 procent ofzo. Voel ik me wel goed bij dus echt lager hoeft niet. Jij? Alles goed?

Nu ik jou stats weet niet :(

Ga over tijdje maar eens langzaam diep cutten.
Lekker weer onder de 100 :mad:

Tja Mack stats zijn maar stats, spiegel is belangrijker toch en jij schijnt heel knap te zijn volgens Rob haha.

haha dat is zo.
Ik pm je wel ff beest

• Topic Starter Topic Starter
Okee, Korte samenvatting;
Primo hoe langer hoe beter, dus een week of 12-16
Nakuur 2 weken na inject; novladex is mijn voorkeur.

Test E op een lage dosis 250mg word gezegd, sommige groeien op 250mg test only al heel veel dus hoe zit dat precies ?

Libido-verlies is persoonlijk. Sommigen verliezen libido op een test-only vanwege de gevoeligheid voor oestro.

Als je er wel test bij zet, laat de primo langer doorlopen.

• Topic Starter Topic Starter
Okee, en hoeveel weken zou dat zijn ? test week 1-8 primo 1-12 ?

Libido-verlies is persoonlijk. Sommigen verliezen libido op een test-only vanwege de gevoeligheid voor oestro.

Als je er wel test bij zet, laat de primo langer doorlopen.

tijdens de kuur geen last van gehad, tijdens nakuur in het begin wel

123kilo bij 7-8%, bro ik verwacht jouw op de juliette bergman cup!!

Terug
Naar boven