XXL Nutrition

iemand ervaring met Test/Deca + bridge + Test/Tren ?

Disco Thrasher

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m76
Was een beetje aan het brainstormen en kwam op het volgende uit:

* Week 1-6 : Test/Deca (250/400)

* Week 7-8 : Test only (250) = bridge

* Week 9-14 : Test/Tren (250/400)

* Week 15-16 : Test only (250) = uitloop

+ nakuur : Nolva, Clomid & Arofixen

Iemand ervaring met een vergelijkbare kuur ?

En waarom zou je alles zo kort willen doseren..?
Ik zie het nut er niet van in.

erg kort idd, als je dan toch gaat bridgen kan je net zo goed richting de 16+ weken gaan imo

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik bij vorige kuurervaringen heb gemerkt dat na een week of 6 de rek er wel een beetje uit is en daarnaast vind ik 16 weken met deze middelen (waarvan 12 weken 19nor) eigenlijk wel het maximale gezien het herstel daarna.

Waarom low test bij deca? Ik ben ook met ongeveer dezelfde kuur bezig ben bijna klaar met test deca 750/500 en ben ook aan t twijfelen of ik eerst stop en nakuur of hem wel gewoon doormaak na 6 weken bridge en ben vooral benieuwt na het herstel can mensen met ook een soortgelijke kuur..
1 week bridge heeft ook geen zin trouwens wat jij wilt doen beter 4-6 weken

Wat is het nut van low test als uitloop?

Als je bang bent voor de schade door lang gebruik van 19-nors hou het dan kort en met 1 of 2 compounds.
Je wilt de voordelen van deca en tren, kies dan gewoon 1 v/d 2.

Je bedoelt npp en tren a hopelijk en niet de lange ester varianten.

Ik zie het nut van de bridge echt niet en uitloop met test vind ik ook niet zo nodig persoonlijk. Direct nakuren gaat ook prima.

ik zou 16 wkn test e op 250mg nemen en 8 wkn npp op 100mg eod en daarna 8 weken tren a op 50mg ed. Ik zie wel de meerwaarde in van 8 wkn npp en daarna tren omdat 16 wkn tren echt wat lang is en een goede kuur imo progressief is; dus meer androgeen en anabool aan het einde.

Laatst bewerkt:
Je moet mikieB even pm-en die doet volgens mij een soort gelijke kuur

Bij 6 weken begint deca net. Inderdaad dus npp nemen in plaats van.

Je bedoelt npp en tren a hopelijk en niet de lange ester varianten.

Ik zie het nut van de bridge echt niet en uitloop met test vind ik ook niet zo nodig persoonlijk. Direct nakuren gaat ook prima.

ik zou 16 wkn test e op 250mg nemen en 8 wkn npp op 100mg eod en daarna 8 weken tren a op 50mg ed. Ik zie wel de meerwaarde in van 8 wkn npp en daarna tren omdat 16 wkn tren echt wat lang is en een goede kuur imo progressief is; dus meer androgeen en anabool aan het einde.

Oorspronkelijk idee was idd met lange esters... dat was ook de reden waarom ik die bridge en uitloop had ingebouwd.

Maar al met al geen goed idee dus Ymir?

Laatst bewerkt:
lange esters hebben 4 weken de tijd nodig om in te kicken bro, heb je zo weinig aan als je ze maar 6 weken runt

MikieB doet 'm andersom :p En met Ace ipv Enanthaat. Ik vind 6 weken lange esters veel te kort. Als je zegt dat je daarna niet meer groeit ben je blind. 8 weken minimaal maar zou ze liever op 10 weken pakken en anders zoals iemand hierboven zei Ace en NPP pakken.

Iets als dit bijvoorbeeld :

1-6 150 NPP EOD ( durf hier niet goed doseringen van aan te raden, geen idee wat gebruikelijk is )
7-10 cruise op 250 test E
11-16 Ace op 75 mg ED.

Test constant op 250 mg EW houden.

lange esters hebben 4 weken de tijd nodig om in te kicken bro, heb je zo weinig aan als je ze maar 6 weken runt

Vind dat 'inkicken' persoonlijk wat overdreven.

Ik merk/zie op de weegschaal/in de spiegel meestal al na 1-2 weken dat de gear z'n werk doet.

Maar na een week of 6-7 is de rek bij mij er wel uit.

Wellicht dat de bloedspiegel pas in een later stadium (na een week of 4) z'n optimale waarden bereikt maar dat wil niet zeggen dat je in de weken ervoor niks opbouwt.

Ik merk zelf in elk geval vrij weinig van dat inkicken.

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

MikieB doet 'm andersom :p En met Ace ipv Enanthaat. Ik vind 6 weken lange esters veel te kort. Als je zegt dat je daarna niet meer groeit ben je blind. 8 weken minimaal maar zou ze liever op 10 weken pakken en anders zoals iemand hierboven zei Ace en NPP pakken.

Iets als dit bijvoorbeeld :

1-6 150 NPP EOD ( durf hier niet goed doseringen van aan te raden, geen idee wat gebruikelijk is )
7-10 cruise op 250 test E
11-16 Ace op 75 mg ED.

Test constant op 250 mg EW houden.

Ik zal die korte esters eens in overweging nemen.

Bedankt voor de reactie.

Tuurlijk wel, je hebt een hogere spiergroei vanaf dag 1. Zou onlogisch zijn als dat niet is.

Na 4 weken is het verschil ik kracht en massa gewoon zo groot dat je het sterk merkt.

Tuurlijk wel, je hebt een hogere spiergroei vanaf dag 1. Zou onlogisch zijn als dat niet is.

Na 4 weken is het verschil ik kracht en massa gewoon zo groot dat je het sterk merkt.

Ja leuk en aardig maat, maar die 4 kilo die sommigen in hun 1e en 2e week pakken is echt geen pure spier. Kun je me zeggen wat je wilt.

Ja leuk en aardig maat, maar die 4 kilo die sommigen in hun 1e en 2e week pakken is echt geen pure spier. Kun je me zeggen wat je wilt.

Heb ik dat ergens gezegd dan? :p

Tuurlijk niet, je gaat altijd vocht opbouwen door extra aromatisatie. Dat gebeurd zelfs gedurende je gehele kuur.

4 kilo in een week is al moeilijk wel. In 2 weken kan het wel. Hangt ook van de middelen af. Hoe hoger de aromatisatie of bijkomende oestrogene effecten, hoe meer vocht.

Stel je komt op 6 weken 6 kilo bij. Meestal is er 2-3 kilo vocht. Maar heb je wel 3-4 kilo spier opgebouwd in die 6 weken.

Terug
Naar boven