XXL Nutrition

iemand ervaring met Test/Deca + bridge + Test/Tren ?

Natuurlijk heb je al vanaf dag 1 extra spieropbouw, wat denk je dat de AAS in je lichaam doet? Even een paar weken wachten totdat het actief wordt? Het wordt al vanaf dag 1 afgegeven, en gaat dan binden aan receptoren.

Heb ik dat ergens gezegd dan? :p

Tuurlijk niet, je gaat altijd vocht opbouwen door extra aromatisatie. Dat gebeurd zelfs gedurende je gehele kuur.

4 kilo in een week is al moeilijk wel. In 2 weken kan het wel. Hangt ook van de middelen af. Hoe hoger de aromatisatie of bijkomende oestrogene effecten, hoe meer vocht.

Stel je komt op 6 weken 6 kilo bij. Meestal is er 2-3 kilo vocht. Maar heb je wel 3-4 kilo spier opgebouwd in die 6 weken.

Ik kan het niet onderbouwen maar geloof er echt niks van dat je na 6 weken kuren 3-4 kilo pure spiermassa hebt opgebouwd.
Ik ben na 10 weken 9 kilo zwaarder maar heb niet het idee dat dit meer dan 5 kilo spiermassa bevat.
Anders zouden we allemaal mee kunnen doen aan mister O na 10 kuurtjes.

Heb ik dat ergens gezegd dan? :p

Tuurlijk niet, je gaat altijd vocht opbouwen door extra aromatisatie. Dat gebeurd zelfs gedurende je gehele kuur.

4 kilo in een week is al moeilijk wel. In 2 weken kan het wel. Hangt ook van de middelen af. Hoe hoger de aromatisatie of bijkomende oestrogene effecten, hoe meer vocht.

Stel je komt op 6 weken 6 kilo bij. Meestal is er 2-3 kilo vocht. Maar heb je wel 3-4 kilo spier opgebouwd in die 6 weken.

Kan, stel nou eens dat je je LANGE esters zo gebruikt als ze bedoelt zijn hou je misschien wel 6 of 7 kg over. In de kuur die jij aanraad is dit anders maar TS wil toch al gaan bridgen, ik snap niet waarom je dan 2 keer 6 weken met lange esters zou doen. Maar goed, ik zie wel vreemdere dingen voorbij komen, iedereen doet maar wat ie leuk vindt :P

Ik kan het niet onderbouwen maar geloof er echt niks van dat je na 6 weken kuren 3-4 kilo pure spiermassa hebt opgebouwd.
Ik ben na 10 weken 9 kilo zwaarder maar heb niet het idee dat dit meer dan 5 kilo spiermassa bevat.
Anders zouden we allemaal mee kunnen doen aan mister O na 10 kuurtjes.
Je vergeet dat je de eerste kuurtjes veel meer kilo's pakt. Natuurlijk pak je niet steeds zoveel kilo spier, dit wordt steeds minder (daarom gebruikt men dan hogere dosissen AAS).

Ik kan het niet onderbouwen maar geloof er echt niks van dat je na 6 weken kuren 3-4 kilo pure spiermassa hebt opgebouwd. Ik ben na 10 weken 9 kilo zwaarder maar heb niet het idee dat dit meer dan 5 kilo spiermassa bevat. Anders zouden we allemaal mee kunnen doen aan mister O na 10 kuurtjes.

Het is niet hoe langer je kuurt, hoe meer spiermassa in zelfde kwantiteit ;)

Na 6 weken verminderd de spiergroei sterk tov de weken voordien.

En het hangt van de middelen af die jij gebruikt hebt dus hoeveel vocht je opgebouwd hebt. Ook rekening houden met vet natuurlijk.

Maar het gaat dan ook niet om jou idee. Maar je vet% en wat je overhoud na je kuur (na vochtverlies eerste 2 maanden). Zo kan je zien wat je aan spiermassa hebt gewonnen.

3-4 kilo spiermassa op 6 weken is zeker te doen bij een goede kuur. Die behouden na een kuur soms moeilijker voor de een dan de ander. Spelen meerdere factoren in mee dus om pro te worden.

Als je tijdens een kuur geen 2 tot 4 kilo spiermassa opbouwd kan je beter niet kuren. Dan zou het nutteloos zijn. Kan je beter au naturel trainen.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Je vergeet dat je de eerste kuurtjes veel meer kilo's pakt. Natuurlijk pak je niet steeds zoveel kilo spier, dit wordt steeds minder (daarom gebruikt men dan hogere dosissen AAS).

Inderdaad. Hoe korter bij je kuurplateau (ja dat is er ook), hoe moeilijker je bijkomt (of meer dat je na een kuur verliest).

Je lichaam kan maar een beperkte hoeveelheid spier onderhouden zonder aas.

Je ziet pro's dan serieus ook wat massa verliezen als ze stoppen met kuren.

Het is niet hoe langer je kuurt, hoe meer spiermassa in zelfde kwantiteit ;)

Na 6 weken verminderd de spiergroei sterk tov de weken voordien.

En het hangt van de middelen af die jij gebruikt hebt dus hoeveel vocht je opgebouwd hebt. Ook rekening houden met vet natuurlijk.

Maar het gaat dan ook niet om jou idee. Maar je vet% en wat je overhoud na je kuur (na vochtverlies eerste 2 maanden). Zo kan je zien wat je aan spiermassa hebt gewonnen.

3-4 kilo spiermassa op 6 weken is zeker te doen bij een goede kuur. Die behouden na een kuur soms moeilijker voor de een dan de ander. Spelen meerdere factoren in mee dus om pro te worden.

Dit vind ik niet terug in eigen ervaringen.
Bij mij gaat het pas vanaf week 5 a 6 tot week 9 echt hard, de weken er voor is het puur vocht.
Maargoed, daar gaat dit topic dan ook niet over.

Kan, stel nou eens dat je je LANGE esters zo gebruikt als ze bedoelt zijn hou je misschien wel 6 of 7 kg over. In de kuur die jij aanraad is dit anders maar TS wil toch al gaan bridgen, ik snap niet waarom je dan 2 keer 6 weken met lange esters zou doen. Maar goed, ik zie wel vreemdere dingen voorbij komen, iedereen doet maar wat ie leuk vindt :P

De bridge is maar 1 week, lol. Dus is eigenlijk aan 1 stuk door. Niet echt een bridge.

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Bij mij gaat het pas vanaf week 5 a 6 tot week 9 echt hard, de weken er voor is het puur vocht.

Dat denk je maar. Puur vocht is onmogelijk, zo werkt je lichaam en aas niet.

Je hebt na 4 weken gewoon zoveel spiermassa gewonnen dat je serieus in kracht vooruit gaat. Hierdoor denk je dat het begint te werken. Maar het gaat niet om kracht bij bb.

Agree, ik merkte de laatste keer op lange esters ( wel al een tijdje terug ) dat het tot halverwege week 3 mondjesmaat ging en ik niet echt wat merkte en rond week 4 begon 't harder te gaan. Week 8 nam het dan een beetje af maar ik gainde zeker door tot week 10 en toen stopte ik.

De bridge is maar 1 week, lol. Dus is eigenlijk aan 1 stuk door. Niet echt een bridge.

Da's meer omdat TS geen idee heeft wat ie doet volgens mij.

Agree, ik merkte de laatste keer op lange esters ( wel al een tijdje terug ) dat het tot halverwege week 3 mondjesmaat ging en ik niet echt wat merkte en rond week 4 begon 't harder te gaan. Week 8 nam het dan een beetje af maar ik gainde zeker door tot week 10 en toen stopte ik.

Da's meer omdat TS geen idee heeft wat ie doet volgens mij.

Wat je gainde van week 8 tot 10 kan ook vocht zijn. Hangt van soort middelen af en of je deze verhoogt laatste weken. Dus moeilijk te beoordelen.

Na 4 weken merk jij een serieuze verandering in kracht en gewonnen massa, that's all.

Ja die week bridge snap ik het nut niet van, maar kwaad kan het niet.

Wat je gainde van week 8 tot 10 kan ook vocht zijn. Hangt van soort middelen af en of je deze verhoogt laatste weken. Dus moeilijk te beoordelen.

Na 4 weken merk jij een serieuze verandering in kracht en gewonnen massa, that's all.

Ja die week bridge snap ik het nut niet van, maar kwaad kan het niet.

Kwaad kan het niet nee maar nut heeft 't ook niet. Na die week is de Deca nog niet eens uitgewerkt :') Maar goed, maakt mij 't uit. Heb me voorgenomen niet meer te reageren op idioten en hun topics :P

Kwaad kan het niet nee maar nut heeft 't ook niet. Na die week is de Deca nog niet eens uitgewerkt :') Maar goed, maakt mij 't uit. Heb me voorgenomen niet meer te reageren op idioten en hun topics :P

Nee idd, na 2 weken ongeveer. En dan tren erboven op :p

Ook de verhoudingen kloppen niet. Ok test op 250 kan gewoon (alhoewel ik nooit meer deca als test zou zetten), maar deca 400 en tren nadien ook 400? Is niet dat ze gelijk in werking zijn ofzo.

Terug
Naar boven