Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dit een gebed zonder end wordt.
Ben het eens met Rob. HCG tijdens de kuur en nakuren.

Don't do it buddy, je vergeeft het jezelf nooit. Krieltje heeft het helemaal verkeerd en ik zal dat morgenochtend aantonen. HCG met Serm's is een nogo, vooral met die hoeveelheden. Morgen open ik een topic waar ik het dus zal aantonen. Tevens zal ik Krieltje een PCT geven om hem te genezen.

Kriel wat zeg jij van HMG i.p.v. HCG want dat is wat ik altijd doe
Sample Post-cycle Plan:
Week 3: 5000IU HCG total + 20mg Nolvadex daily
Week 4: 5000IU HCG total + 20mg Nolvadex daily
Week 5: 2500IU HCG total + 20mg Nolvadex daily
Week 6: 20mg Nolvadex daily
Week 7: 20mg Nolvadex daily
Week 8: 20mg Nolvadex daily
Stukje haal ik net uit het protocol van jou Goeroe en dat bevestigt wat ik dus heel de tijd van de daken loop te schreeuwen.
Atrofie zorgt voor de gevoelloosheid van de leydig-cellen!
Atrofie moet dus ten alle tijden voorkomen worden.
Wat een moddergegooi allemaal weer, ik ben 10 maanden on, zet ééns in de 2 maande HCG en heb eggs for balls, daarnaast ben ik hartstikke vruchtbaar, helaas. Iemand anders zit na 4 weken test e met erwtjes. Overigens ga ik net zoals Kriel af op het advies mijn endocrinoloog. Artikeltjes van guru's met wat kennis van humane fysiologie zijn mij niet diepgaand genoeg. Als je nou met pubmeds of endojournals uit 2000+ aan kwam zetten, maar goed. En ik heb verschillende PCT protocols besproken met mijn endo inc. HCG en SERMS, maar daar hoef ik me verder niet meer bezig te houden aangezien ik op TRT zit.
Kerel ik volg 500iu per week al jaren,nix interesants aan.

Het ging erover dat je zou bewijzen dat hcg en serms niet samen moeten gaan. Ik zie een paar posts boven de jouwe dat Kriel aangeeft dat hij standaard 500iu per week neemt dus allang atrofy probeert te voorkomen op die manier.
Tevens zie je in dat stuk dat er de eerste 3 weken hcg + een serm worden genomen en daarna een paar weken alleen de serm. Goh...zo ziet die PowerPCT van krieltje er ook ongeveer uit!
Is goed man, ik ben erg benieuwd! (en dat meen ik positief!)
dat moest je er effe bijzetten anders is het niet geloofwaardig ?heeft er hier soms iemand al deze kuur (The Ultimate Cycle) of dergelijke andere zware kuur gebruikt ? Graag wat reactie's / ervaringen / resultaten ?? voorstellen om de kuur aan te passen / veranderen ?? . ( De kuur moet wel van hetzelfde caliber zijn )
The Ultimate Cycle
Kuur:
Week 1-10 : a 150 mg Test. Prop. /EOD
Week 1-8 : a 150 mg Trenbolone Ace /EOD
Week 8-12 : 50 Winny /ED
Nakuur/HCG:
Week 2-12 : 500 IU HCG /EW
Week 12t/m15 : 20 mg nolvadex /ED
Week 16-17 : 50 mg clomid /ED
greetz
vosy
Wat ben je nu voor zielig figuur man.....je gelijk moeten en zouden behalen.
Wat heeft een hcg van 10.000iu pw inject resulterend in een ruptuur te maken met de stelling over PCT
Je bent een rare vogel,dingen opplempen,dan weer weghalen etc
Ok endecrinologen zijn sukkels,die gast waarvan jij alles overneemt van een of ander BB forum spreekt de waarheid......duuhh
Nou ga jij maar lekker ""rondvragen"" want uit ervaring weet je helemaal nix,alleen wat je van forums en stukjes knipt en plakt.
Je doet alsof je die vent zelf kent ...laat me niet lachen man.
rondvragen?? zeker bij je GYM Buddies...tja die hebben natuurlijk jouw als steun en toeverlaat.
talk to the hand...face is not listening.