MuscleMeat

iemand ervaring met "The Ultimate Cycle" ??

grappig, of net triest hoe 2 mensen die allebij mooie punten aanbrengen het beiden vernken met hun "holier-than-thou" attitude. Echt een spelletje "ik weet het beter" ipv alles open-minded te analyzeren. Beetje bescheidenheid zou niet misstaan. Nandi draait zich om in zijn graf.

En dan nog enkele kerels die een kant kiezen zonder ook maar 1 van beide hun achterstaving te begrijpen :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lean
Nee hoor,ik volg dezelfde protocollen als heer Snuff,zelf nog VOOR dat hij vorige maand met trainen begon.

Tis alleen maar hoe je je protocol tegen het licht houd hoe je het wil zien.
Als mijn endo me A voor schrijft,en S zegt NEE DAS NIET GOED WANT,.....daar wordt ik kriegelig van.

FF mijn boekje nemen die ik van Dr.Hertoghe gekregen heb.

Pregnyl

Why take the therapy:
Human Chorionic Gonadotropin, pregnancy hormone: stimulates sperm formation (spermotogenesis) and testosterone and estradiol production.
It stimulates also the activation of thyroid hormone T4 to the very active T3, helping in weight reduction.

Injection time: Any time of the day

Frequency duration: Every day or 2 to 3x per week

How to take it: either every day: 1 injection of 100 to 500iu/day under the skin, or 2to 3x per week: 1 injection of 1500 to 5000iu in the muscles

Daily physiological doses: 700 to 15000iu per week

Excessive dose: scalp hair loss, enlargement size of breasts & prostate

If excess => lower dose: possibly add Proscar or Arimidex if no desire of pregnancy/fertility

Was ter info
das voor vrouwen, die doseringen.

Laatst bewerkt:
:popcorn2::pepsi:

Popcorn is al op.

Laatst bewerkt:
bijwerkingen zijn een totaalopsomming voor zowel mannen als vrouwen, kijk maar naar de tweede, sinds wanneer hebben mannen borsten. Hoge doseringen is het maximale gebruik voor een vrouw te gebruiken voor vruchtbaarheid.

Kan iemand me even een PM sturen ofzo als het topic van Snuff er daadwerkelijk komt? Ben wel geinteresseerd.

Man man man, ik typ gewoon over wat er in het boekje van Dr. Hertoghe staat. Dus op medische doseringen wordt er ook weer gekakt! haha, oké dan!

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Denk het niet gezien de bijwerkingen. Ben het er wel mee eens dat de hoeveelheden die daar als maximum staan behoorlijk excessief zijn als het bedoeld is als middel voor een man en niet voor fertiliteit van een vrouw.

Oké dus een dosis van 100IU ED is teveel dan? Dit is medisch advies jongens, als jullie echt alles beter weten zouden jullie nu allemaal borstvergrotingen aan het uitvoeren zijn.
De dosis hangt af van je bloedresultaten..man man ach ja

Heeft er iemand nog wat popcorn, mijn doos is leeg.

ik ben zelf bij het V.U. Amsterdam geweest bij endo de Ronde het boegbeeld van nederland voor wat betreft hypogonadisme

zit bijna 2 jaar op TRT en heb echt atrofie, niet opgelopen van hoog gedoseerde kuren maar gewoon van TRT

reactie van de beste man was Ik begin er nog niet meer aan om HCG voor te schrijven want zijn ervaring is en was dat na zo'n lange atrofie naar alle waarschijnlijkheid je LH en FSH niet of nauwelijks meer aan de gang gaan komen

bijkomend feit is dat TRTers zich daar niet om hoeven te bekommeren was ook zijn antwoord eenmaal gekozen voor TRT is je leven lang test
en test is atrofie

Oké its a deal :D, heb al genoeg eiwitten gegeten vandaag, je hond heeft er dan ook wat aan :p

Ben morgen avond in België even wat HCG ophalen, dan kan ik zo even langskomen, bewaar het maar even in een doggy-bag.

ik ben zelf bij het V.U. Amsterdam geweest bij endo de Ronde het boegbeeld van nederland voor wat betreft hypogonadisme

zit bijna 2 jaar op TRT en heb echt atrofie, niet opgelopen van hoog gedoseerde kuren maar gewoon van TRT

reactie van de beste man was Ik begin er nog niet meer aan om HCG voor te schrijven want zijn ervaring is en was dat na zo'n lange atrofie naar alle waarschijnlijkheid je LH en FSH niet of nauwelijks meer aan de gang gaan komen

bijkomend feit is dat TRTers zich daar niet om hoeven te bekommeren was ook zijn antwoord eenmaal gekozen voor TRT is je leven lang test
en test is atrofie

ik zie hem as woensdag,ben benieuwd wat hij weet te vertellen,wat mijn eigen arts niet weet. Kep een shitload vragenlijst voor hem.

en test is atrofie
Wat waren de doseringen HCG als ik vragen mag?

en test is atrofie

Wat waren de doseringen HCG als ik vragen mag?

:rolleyes:

Roberto ruk is een zak popcorn uit en eet niet alles alleen op :D

Terug
Naar boven