MuscleMeat

iemand ervaring met "The Ultimate Cycle" ??

Heey Snuff,

je zegt '' Behoort niet tot nakuur"" hoezo niet?

je moet maar eens Power PCT opzoeken,daar zit gewoon combi hcg/clomid en Nolva in.
Is waarschijnlijk de ultieme PCT. HCG only zonder nolva of clomid is een nogo,......gecombineerd met een Serm is gewoon prima.

Je komt altijd over of jou antwoord de enige waarheid is,.... Vind dat zeker niet altijd een feit.

Power PCT:
hcg 2500 [IU] E2D 1- 16 days
Clomid 50 [mg] 2 ggr/dag 1- 30 days
Nolvadex 20 [mg] ED 1- 45 days

+1, bovendien zijn er studies gedaan met die doseringen

Naar mijn weten probeer ik alleen voor mijn beweringen te vechten. In mijn ogen is dat geen vertoon van vreemd gedrag.
Als je zelf slechte ervaringen met die PowerPCT hebt ondervonden kun je toch niet gaan beamen dat het de ultieme PCT is?

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

+1, bovendien zijn er studies gedaan met die doseringen

Heb je die toevallig?

Denk dat dit topic wel genoeg gekaapt is.
Houdt dingen ook in de juiste context, zomaar grepen uit posts pakken haalt de boel uit z'n verband.
Maak een nieuw topic hier over aan en laat dit topic vrij voor reacties bestemd voor de topicstarter.
Vindt wel dat het topic lang op zich laat wachten, want tot op heden staat iedereen op zijn achterste benen over bekende theorieën.
Ben benieuwd of er überhaupt wel een geheel nieuw protocol komt.

Dus hier ontopic!

Laatst bewerkt:
mmm gaat lekker hier! @Snuff: C'est le ton qui fait la musique, zoals de Fransen zeggen. Kijk nu eens wat voor een effect jou manier van reageren een effect op een ander heeft. Niet eens zozeer wat je zegt want HCG en SERM samen, daarvan zeggen meer mensen dat dat nogo is. En daarvoor is ook wel enige logica. Als een beginner met een 10 weken kuurtje komt en die heeft HCG in zijn nakuur, dan schrijf je dat diegene dat wellicht beter voor zijn PCT kan doen. MAAR zo schrijf je niet naar iemand die al jaren alles wat los en vast zit op AAS gebied gelezen en ervaren heeft. En al helemaal niet als hij handelt op basis van echt deskundige hulpverlening. En niet eens zozeer wat je schrijft maar de wijze waarop, de toon.....zo eigengereid en betweterig dat ook ik me daaraan erger ook al heb ik er niks mee te maken eigenlijk. Kom nu eens rustig uit de wolken vandaan en doe eens relaxed reageren en denk eens aan de toon waarop je schrijft.

Laatst bewerkt:
1 Vote for a new topic!!!:D

Laatst bewerkt:
Dude, pagina 1 staan alleen al 4 pdf files

mmm gaat lekker hier! @Snuff: C'est le ton qui fait la musique, zoals de Fransen zeggen. Kijk nu eens wat voor een effect jou manier van reageren een effect op een ander heeft. Niet eens zozeer wat je zegt want HCG en SERM samen, daarvan zeggen meer mensen dat dat nogo is. En daarvoor is ook wel enige logica. Als een beginner met een 10 weken kuurtje komt en die heeft HCG in zijn nakuur, dan schrijf je dat diegene dat wellicht beter voor zijn PCT kan doen. MAAR zo schrijf je niet naar iemand die al jaren alles wat los en vast zit op AAS gebied gelezen en ervaren heeft. En al helemaal niet als hij handelt op basis van echt deskundige hulpverlening. En niet eens zozeer wat je schrijft maar de wijze waarop, de toon.....zo eigengereid en betweterig dat ook ik me daaraan erger ook al heb ik er niks mee te maken eigenlijk. Kom nu eens rustig uit de wolken vandaan en doe eens relaxed reageren en denk eens aan de toon waarop je schrijft.

Hm ja, nou sorry daarvoor maar dat ben ik.
Het is niet zo dat ik geen respekt voor Krieltje heb integendeel maar tot op dit moment sta ik nog steeds 100% achter mijn beweringen wat betreft de HCG, nakuur, etc.
Maar goed, ik zal alles wat ik ervan vind in een topic zetten, misschien dat jullie het dan ook zien zoals mij.
En ik heb gezegd dat ik voor Krieltje een PCT heb die hem waarschijnlijk kan helpen en dat heb ik ook, deze zal ook in dat topic komen.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Dude, pagina 1 staan alleen al 4 pdf files
Ben geen lid kerel, maar zal het wel worden. Kijk vanavond in mijn nieuwe topic wat er door een deskundige over de PowerPCT gezegd wordt.

Nog 1 klein dingetje.
Als het werkelijk de ultieme PCT zou zijn, waarom hanteert niemand die dan?
Denk dat 80% gewoon een 4-weekse nolva (met misschien aromasin) nakuur volgt.

Wacht met smart Snuffy, je bent nooit te oud om iets te leren.

1 ding al zeker, de kostprijs. HCG, Nolva en Clomid loopt aardig op voor een PCT.
Ten 2de het is makkelijker om 4 weken 's morgens 1 tab Nolva te nemen.
Ten 3de is het hier zeker nog niet zo bekend als in de VS

Ff terzijde, de HCG is trouwens 10 x 2000iu HCG EOD geworden.

Grtz

Geweldig snuff, ik zou maar een nieuw account maken om een frisse start te maken. Een schone lei kun je inmiddels wel gebruiken, je kennis van AAS is te verwaarlozen en je gekopiëerde theoriën en protocols allang achterhaald en ontkracht door mensen die wel gepromoveerd zijn op endocrinologie. En in reactie op je persoonlijke uithaal naar mijn eerdere post, laat het hele bodybuilding gebeuren nou maar aan mij over en blijf jij maar lekker artikeltjes lezen.

Ik wilde het topic dus deze morgen in elkaar steken maar door dit gedoe, het klaarmaken van mijn eten voor vandaag, stomme telefoontjes van survey's ben ik niet in staat dit nu te doen. Ik werk van 1 tot 7, das 2 tot 8 jullie tijd, dan naar huis en dan zal ik ermee starten. Dan zal het nog wel wat uurtjes gaan kosten daar ik mijn visie aan jullie duidelijk wil maken.

Ik kan wel zeggen dat ik nooit atrofie heb gehad omdat ik altijd in mijn kuren 100IU HCG per dag heb gezet. Mijn ballen zijn altijd oke geweest. Ik denk persoonlijk dat zolang je geen atrofie hebt of hebt gehad en je met HCG je leydig-cellen klaarwakker houd je ook nooit ongevoeligheid zal bewerkstelligen. Ongevoeligheid van de leydigcellen is een bijwerking van de atrofie, hoe meer de leydigcellen in een coma liggen deste meer ze ongevoelig worden voor de signalen van het LH-hormoon of de imitant HCG. Tis als een moeder smorgens naar haar kind roept dat hij zijn bed uit moet komen, het kind ja roept en vervolgens weer in slaap sukkelt. Ik heb een dagelijkse wekker (100IU HCG) die het kind elke dag wekt en wakker houd.;)

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

1 ding al zeker, de kostprijs. HCG, Nolva en Clomid loopt aardig op voor een PCT.
Ten 2de het is makkelijker om 4 weken 's morgens 1 tab Nolva te nemen.
Ten 3de is het hier zeker nog niet zo bekend als in de VS

Ff terzijde, de HCG is trouwens 10 x 2000iu HCG EOD geworden.

Grtz

Ben je mal, kost geen drol man.
En waar praat je over?
Je gezondheid, dat mag toch wel ietsjes meer kosten denk je niet?

Laatst bewerkt:
@snuffsan niet waarschijnlijk kan helpen maar jij zou krieltje genezen.
Belofte maakt schuld, want als je zulke ferme uitspraken doet moet je niet alleen A maar ook B zeggen.
Nu lijkt het erop dat je al terugkrabbeld.

Maargoed...was ik het die zei dat er ontopic moest worden gegaan?

Geweldig snuff, ik zou maar een nieuw account maken om een frisse start te maken. Een schone lei kun je inmiddels wel gebruiken, je kennis van AAS is te verwaarlozen en je gekopiëerde theoriën en protocols allang achterhaald en ontkracht door mensen die wel gepromoveerd zijn op endocrinologie. En in reactie op je persoonlijke uithaal naar mijn eerdere post, laat het hele bodybuilding gebeuren nou maar aan mij over en blijf jij maar lekker artikeltjes lezen.

Hehehe, ja je bent inderdaad een grapjas.:D
Lees vanavond mijn topic maar door kerel.

Haha gezondheid komt eerst, grappig :p
Voor sommige mensen is dat wel wat geld en gedoe m8

FF mijn boekje nemen die ik van Dr.Hertoghe gekregen heb.

Pregnyl

Why take the therapy:
Human Chorionic Gonadotropin, pregnancy hormone: stimulates sperm formation (spermotogenesis) and testosterone and estradiol production.
It stimulates also the activation of thyroid hormone T4 to the very active T3, helping in weight reduction.

Injection time: Any time of the day

Frequency duration: Every day or 2 to 3x per week

How to take it: either every day: 1 injection of 100 to 500iu/day under the skin, or 2to 3x per week: 1 injection of 1500 to 5000iu in the muscles

Daily physiological doses: 700 to 15000iu per week

Excessive dose: scalp hair loss, enlargement size of breasts & prostate

If excess => lower dose: possibly add Proscar or Arimidex if no desire of pregnancy/fertility

Was ter info

Hehehe, ja je bent inderdaad een grapjas.:D
Lees vanavond mijn topic maar door kerel.

In plaats van dat topic te schrijven kun je beter de gym hitten, dat heb je harder nodig dan je tekstuele onvermogen te uitten hier op DBB in een of ander flut topic opgebouwd door je eigen conclusies uit artikelen van zgnm guru's.|

Succes in de gym, vergeet je weightgainer niet mee te nemen!

Terug
Naar boven