AndroidHealthClinic

Iemand ervaring met VLC Player?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Omdat ik problemen had met WMP Classic ('Cannot render the file' is een bekend probleem bij deze player) en WMP10 mij tegen de borst stuit, probeerde ik eens VLC Player.

Wat blijkt? VLC player kan een uitzending van bijvoorbeeld Zembla zonder horten en stoten weergeven, zonder opnieuw te bufferen, terwijl WMP10 dat wel steeds moet. Ook even terugzetten is geen probleem!

Ideaal stukje software denk ik en nog gratis ook.
Wie heeft er meer ervaring mee?

VLC media player - Overview

JA gebruik ik ook, heeft volgens mij ook zo'n beetje alle codecs, kun je zo goed als alles mee openen :)

Ja, werkt goed. Bij de 3423423 verschillende codecs die er zijn voor videoformaten, is VLC ook handig. Omdat het ding z'n eigen codecs gebruikt, hoef je deze niet te installeren.

Hier op 't bedrijf installeer ik 't ook. Speelt bijvoorbeeld ook "vage" formaten zoals vcd en SVCD

yep gebruik het al tijden, top programma.. je kunt ook defecte avi bestanden gewoon afspelen zonder gezeik

true story gebruik hem al langer, superklein, supersnel en kan alles spelen...

beter als die microsoft zooi!

jammer dat je geen subs erin kunt slepen :(

Heb al vaker gepost dat VLClient een fantastisch proggie is geloof ik. :D

in die trend kan ik overigens ook Foobar 2000 aanraden:
Foobar 2000 v0.9.4.1

lightweight and FAST.

Subs van divx dingen zou ik niet weten, ondertiteling is toch vaak onboeiend.

Ik gebruik het al tijden lang. Ideaal gewoon. Geen gezeik met codecs en andere meuk.

jaaa, dat weet ik. VLC voor video. Foobar voor audio. KELAAR!

gebruik het ook al tijden, echt een chill proggie, geen gezeur met codecs enzo.

Omdat ik problemen had met WMP Classic ('Cannot render the file' is een bekend probleem bij deze player) en WMP10 mij tegen de borst stuit, probeerde ik eens VLC Player.

Wat blijkt? VLC player kan een uitzending van bijvoorbeeld Zembla zonder horten en stoten weergeven, zonder opnieuw te bufferen, terwijl WMP10 dat wel steeds moet. Ook even terugzetten is geen probleem!

Ideaal stukje software denk ik en nog gratis ook.
Wie heeft er meer ervaring mee?

VLC media player - Overview

Topplayertje, heb hem standaard ingesteld voor alle series/films etc etc

Idd ideaal,speelt ook gewoon iso's..
Nooit meer eerst op DVD branden....
Ook bepaalde Quicktime filmpjes spelen perfect hier.
Doet ook goed Dolby Digital doorgeven en past ook nog eens de Tv-out resolutie naar me TV aan.
Gebruik m eigenlijk altijd....voor video dan...

Het speelt alles af lijkt het.

Ik gebruik het al een hele tijd en ben nog niks tegengekomen dat ook maar in de buurt komt.

Enige minpuntje is het niet kunnen zien van de tijdbalk in fullscreen zoals WMP dat heeft.

ja gebruik het ook sinds kort.... met wmp stotterde sommige hdtv films de ene keer, en dan weer helemaal vloeiend.

VLC werkt wel iedere keer lekker.

Een iso doe ik altijd mounten (met Daemon tools) voordat ik hem afspeel op mn lcd , wist niet dat VLC ook iso kon laden. Scheelt weer een handeling :thumb:

Terug
Naar boven