Fitness Seller

Iemand nog leuke vakantiebestemmingen zomer 2013?

Holbewonert

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
77
Lengte
1m86
Massa
96kg
De titel zegt het al, hoe waren jullie zomers dit jaar? ( Ja dit is aan de late kant, mja) Ervaringen met leuke bestemmingen? Genoeg mooie chicks? Lekker uitgaan, goed betaalbaar noem het maar.
Alles is welkom!

portugal guincho en lissabon

goed te betalen, goed eten (sardines!), goed klimaat aan de kust boven de algarve that is, easy going volk

• Topic Starter Topic Starter
portugal guincho en lissabon

goed te betalen, goed eten (sardines!), goed klimaat aan de kust boven de algarve that is, easy going volk

Oke klinkt wel goed, alleen ik ben dus wel met een redelijk grote groep. Is het uitgaan daar leuk?

in lissabon zekerrr
daar heb je een bekend kwartier met kleine straatjes: Bairro Alto
de barretjes zijn zo klein dat iedereen buiten gaat staan
draait zowat allemaal om bier, mojito's (L, XL, XXL) en dat soort cocktails
en nice girls!
sfeervol en gezellig

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks man, als iemand nog meer leuke plaatsjes kent hoor ik het graag

Tarifa, zuidelijkste puntje van Spanje aan de straat van Gibraltar.
Surfspot, aardig toeristisch maar het volk is okay, surfers dus.

Jij noemt wel een aantal plaatsen die ik verder niet vaak hoor, normaal zijn de standaard plaatsen zoiets: Lorret, Blaness, Mallorca, Sunny beach (Bulgarije), Marmaris; zijn dit een beetje soortgelijke aan degene die jij nu noemt of weet je dat niet?

Haha nope, verre van.

Wat jij noemt zijn helahola pietpatat kermis locaties. Ideaal voor een tiener zuip vakantie.
Hoewel je daar ook zat alternatieven op kan verzinnen. Niet elke puber vindt zoiets fantastisch natuurlijk.

Weet niet wat je zoekt? Ga je met alleen gasten of ook meiden?
En hoeveel enz.

Laatst bewerkt:
Haha nope, verre van.

Wat jij noemt zijn helahola pietpatat kermis locaties. Ideaal voor een tiener zuip vakantie.
Hoewel je daar ook zat alternatieven op kan verzinnen. Niet elke puber vind zoiets fantastisch natuurlijk.

Weet niet wat je zoekt? Ga je met alleen gasten of ook meiden?
En hoeveel enz.

Ja waarschijnlek een man of 10, miss nog een paar damens dat is nog niet zeker. Maar mijn vrienden kennende is zo een zuipvakantie wel wat ze zoeken hehe

haha dan moet je gewoon naar de gebruikelijke spots gaan toch?
wat zou je moeilijk doen, als je kermis wil kan je het beste ook gewoon naar de kermis gaan toch?
alleen neem dan geen dames mee ;)

Locatie aan de Rode zee is tegenwoordig de place to be om vrouwen te scoren.

Thailand

Terug
Naar boven